دانلود فیلم
Big Bear خرس بزرگ

1786 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.4K
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Big Bear
دانلود فیلم Big Bear

خلاصه فیلم Big Bear 2017

داستان فیلم از جایی شروع میشه که جو برای مهمانی مجردی‌ اش که دوستانش، اریک، نیک و کالین، برای او ترتیب داده‌ اند، ظاهر می‌ شود، ولی باید به آنها بگوید که نامزدش، جس، شب قبل از او جدا شد زیرا او عاشق شخص دیگری بود. آنها او را به ماندن و شادی کردن تشویق می کنند تا به او روحیه دهند. صبح روز بعد پس از یک شب طولانی نوشیدن الکل، اریک به آنها نشان می دهد که مردی را که نامزدش بخاطر او جو را رها کرده را گرفته است. او را گروگان گرفتند و به صندلی در زیرزمین کابینی که در آنجا اقامت دارند بسته اند و جو بحث می کند که آیا او را رها کند یا بترساند که جس را ترک کند...

 

عوامل ساخت فیلم Big Bear 2017

فیلم خرس بزرگ یک فیلم کمدی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی، تهیه‌کنندگی، نویسندگی و بازی جوی کرن ساخته شده است. در این فیلم همچنین شاهد هنر نمایی بازیگرانی چون پابلو شرایبر، آدام برودی، آهنا اوریلی، تایلر لابین و زکری نایتون خواهیم بود.
این فیلم اولین تجربه کارگردانی جوی کرن است که او همچنین به همراهی براندون ایوانز، رئیس شرکت MTY Productions، برت فوربس و پاتریک ریزوتی از Fortress Features و لوک ادواردز، فیلم را نوشت و تهیه کرد.
جوزف دنیل کرن بازیگر و کارگردان آمریکایی است. او بیشتر برای ایفای نقش در فیلم Cabin Fever 2003 و فیلم Grind 2003 درخشید و شناخته شد.
پابلو شرایبر در نقش فرد گروگان گرفته شده، هنرپیشه کانادایی آمریکایی است. او برای ایفای نقش در سریال نظم و قانون شناخته شد و برای بازی نقش جورج مندز در سریال Orange is The new black نامزد جایزه بهترین بازیگر مهمان در مراسم امی شد.
آدام برودی هنرپیشه آمریکایی است که در فیلم های معروفی نظیر فیلم آقا و خانم اسمیت، فیلم قانون شکن ۲۰۱۰ و سریال افسانه های واهی هنرنمایی کرده. او برای سریال The OC نامزد پنج جایزه شد که یکی از اون هارو به خونه برد.

 

عملکرد فیلم Big Bear 2017

فیلم خرس بزرگ در بیست و دوم سپتامبر سال 2017 منتشر شد. این فیلم با سه و نیم میلیون دلار بودجه نمره 5.1 از 10 رو از کاربران وب سایت imdb دریافت کرده. فیلم Big Bear 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز هیچ نقدی دریافت نکرد اما کاربران این وبسایت به خرس بزرگ ۲۰۱۷ نمره ۵۷ درصد دادن. دیوید نوح برای این فیلم نوشت: «یک مهمونی مجردی بی مزه و خسته کننده» 
این فیلم کمدی آمریکایی سه نامزدی و یک برد در بخش بهترین بازیگران مکمل در مراسم Hell's Half mile film festival به دست آورد. اگر به دنبال لحظاتی خنده دار و سرگرم کننده هستید دانلود فیلم Big Bear 2017 ممکنه گزینه خوبی برای شما باشه‌. 
یکی از کاربران وب سایت آی ام دی بی درمورد فیلم خرس بزرگ نوشت که «اگر بدون هیچ انتظار قبلی این فیلم رو تماشا کنی ازش لذت خواهی برد. من سعی کردم این فیلم را دوست داشته باشم، زیرا فکر می کنم تایلر لابین یکی از کم ارزش ترین بازیگران امروزی است، اما این فیلم کمی نا امید کننده بود. شخصیت ها توسعه نیافته بودند، بنا بر این ما هرگز به هیچ یک از آنها وابسته نشدیم. علاوه بر این، طرح بسیار تک بعدی بود و هیچ چیز اصلی را به ما ارائه نکرد.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.