دانلود فیلم
Conor McGregor: Notorious کانر مک گرگور

2358 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5.9K
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Conor McGregor: Notorious
دانلود فیلم Conor McGregor: Notorious

خلاصه فیلم CONOR McGREGOR

فیلم CONOR McGREGOR: NOTORIOUS که در طی 4 سال فیلمبرداری شده است، روایتی جذاب و خیره کننده از سفر شخصیتی و حرفه ای مک گرگور برای رسیدن به اهداف، مطالبه مزایا از زندگی در اتاق یدکی مادرش با دوست دخترش تا ادعای کمربند های قهرمانی متعدد و 9 رقمی است. سکانس های این فیلم مستند با مصاحبه‌ های انحصاری، دسترسی به محتوا های بی‌ سابقه و فیلم‌ های مبارزه، نگاه نهایی به یک نماد ورزشی و ظهور شهاب‌ وار او در پشت صحنه است. این فیلم مستند از لحظاتی که قبلاً دیده نشده بود و فیلم‌های انفجاری مبارزه پر شده و مارو به سفر زندگی این ورزشکار موفق دعوت میکنه.

 

عوامل ساخت مستند CONOR McGREGOR: NOTORIOUS 2017

مستند فیلم CONOR McGREGOR: NOTORIOUS در ژانر ورزشی، مستند و بیوگرافی محصول سال ۲۰۱۷ کشور ایرلند است. این مستند به کارگردانی گاوین فیتز جرالد ساخته شده و خوزه آلدو، آئودی عطار و مت بوید در این مستند حضور پیدا کردند.  این مستند که طی چهار سال ساخته شده، داستان زندگیِ “کونور مک گرگور” یکی از بهترین‌ های رشته‌ بوکس و هنر های رزمی ترکیبی را به تصویر می‌ کشد و نشون میده که چگونه “کونور” از خانه‌ی کوچک مادرش که به همراه نامزدش در آن زندگی می‌ کرد تبدیل به یکی قهرمان‌ های رشته‌ تخصصیش شد.
گاوین فیتز به تازگی کارگردانی فیلم Million Dollar Pigeons 2022 را بر عهده داشته که مورد تحسین مخاطبان قرار گرفت. او همچنین برای ساخت فیلم کوتاه The truth About Irish Hip Hop 2017 شناخته شد.
کانر مک گرگور مبارز و بوکسور ایرلندی است. او اولین مبارز تاریخ است که همزمان در دو وزن مختلف مسابقات UFC به قهرمانی رسید و برای رشته ورزشیش اسطوره و افسانه به حساب میاد.

 

عملکرد فیلم مستند کانر مک گرگور ۲۰۱۷

فیلم CONOR McGREGOR: NOTORIOUS 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 14 نقد نمره متوسط 50 درصد تایید رو بدست آورد در حالی که کاربران این وبسایت به این مستند امتیاز 70 درصد دادن. این فیلم مستند در نهایت تونست در باکس آفیس جهانی بیشتر از 119 هزار دلار به فروش برسه و طرفداران این ورزشکار و ورزش بوکس رو راضی نگه داره. اگه شما هم جزو این دسته از افراد هستید دانلود فیلم CONOR McGREGOR: NOTORIOUS و تماشای اون بهتون پیشنهاد میشه. این فیلم در هشتم نوامبر سال 2017 در امریکا به اکران در اومد‌ و داستان مستند مورد تحسین بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. فیلم CONOR McGREGOR: NOTORIOUS پر از شخصیت های جالب و لایه لایه است که صرفا کار های روزانه خودشون رو انجام میدن و نتیجه ای شگفت انگیز بدست میارن. دانلود فیلم CONOR McGREGOR: NOTORIOUS 2017 و تماشای اون برای حداقل یک بار پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.