دانلود فیلم
Fist Fight مبارزه با مشت

2511 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 44K
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fist Fight
دانلود فیلم Fist Fight

خلاصه فیلم Fist Fight 2017

در آخرین روز قبل از تعطیلات تابستانی، دانشجویان یک شوخی مفصل برای ارشدشون طراحی می کنند و اعضای هیئت علمی سعی می کنند تا جایی که می توانند از این روز آشفته جان سالم به در ببرند. در همین حال، اندی کمبل، معلم انگلیسی، شایعاتی مبنی بر تعدیل نیرو تمام بخش‌ ها می‌شنود. با توجه به اینکه او یک همسر باردار و یک فرزند دارد، این او را به شدت مضطرب می کند. معلم تاریخ، ران استریکلند، بعداً در یک کلاس از او کمک می خواهد. در طی آن، دانش آموزی به نام نیل مخفیانه از گوشی هوشمند خود برای شوخی با استریکلند استفاده می کند. استریکلند خشمگین تبر آتش را می گیرد و میز نیل را خراب می کند و کلاس را از اتاق وحشت زده می کند...

 

خلاصه فیلم مبارزه با مشت ۲۰۱۷

فیلم Fist Fight یک فیلم ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی ریچی کین و نویسندگی ون روبیشو و ایوان ساسر به نمایش در اومد. در این فیلم آیس کیوب در نقش ران استریکلند، معلم تاریخ سرسخت و سرسخت و همکار کمپبل، چارلی دی در نقش اندرو «اندی» که قهرمان اصلی، یک معلم زبان انگلیسی ملایم است، تریسی مورگان در نقش مربی کرافورد، یک معلم ورزش شوخ ، جیلیان بل در نقش خانم هالی، یک مشاور راهنمایی بداخلاق و کریستینا هندریکس در نقش خانم مونه، یک معلم درام شدید که می خواهد استریکلند کمپبل را شکست دهد، به ایفای نقش می پردازند.
ریچی کین برای ساخت فیلم‌ هایی نظیر فیلم Bust Down 2022، فیلم Pitch Perfect: Bumper in Berlin 2022 و It's Always Sunny in Philadelphia شناخته شده است.
اوشا جکسون با نام هنری آیس کیوب، بازیگر و رپر و فیلمنامه نویس آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در فیلم هایی چون فیلم Friday 1995، فیلم Boyz n The hood 1991 و فیلم Ride Along 2014 شناخته شد. 
چارلی دی بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه کننده  اهل آمریکا است. او بیشتر برای بازی نقش چارلی کلی در سریال It's always sunny in Philadelphia شناخته شد. او در فیلم Horrible bosses 2011 و رییس های وحشتناک دو نقش آفرینی کرده.  


عملکرد فیلم مبارزه با مشت ۲۰۱۷

این فیلم در سیزدهم فوریه 2017 در لس آنجلس اکران شد و در هفده فوریه 2017 در ایالات متحده اکران شد. فیلم Fist Fight 2017 با بودجه ۲۵ میلیون دلاری بسته شد و موفق شد که فروش جهانی گیشه خودش رو به 41 میلیون دلار برسونه. هر چند نقد های عمدتا منفی منتقدان را دریافت کرد. فیلم مشت اول 2017 در سی ام می 2017 به صورت DVD و Blu-ray منتشر شد. فیلم مشت اول در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۱۳۴ منتقد نمره ۲۵ درصد تایید رو دریافت کرد. بسیاری از منتقدان این فیلم رو لوده و بیش اندازه متمرکز بر شوخی های لوس توصیف می کنند. متاکریتیک بر حسب نظر ۲۸ منتقد نمره ۳۷ از ۱۰۰ رو به این فیلم داد. روایت فیلم و داستان از نقاط مثبت فیلم حساب شدن. دانلود فیلم  Fist Fight 2017 برای کسایی که دنبال یه کمدی سرگرم کننده برای اخر هفته هستند پیشنهاد میشه. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۶ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.