دانلود فیلم
Going in Style مد رو

2584 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 88K
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Going in Style
دانلود فیلم Going in Style

خلاصه فیلم مد روز 2017

جو، ویلی و آلبرت شهروندان سالخورده و دوستان مادام العمری هستند که در نیویورک زندگی می کنند. در طی یک قرار ناخوشایند در بانک، جو یکی از قربانیانی است که شاهد سرقتی است که توسط سه نفر با ماسک سیاه انجام شده است. وقتی شرکتی که در آن کار می کردند خریداری می شود، حقوق بازنشستگی آنها قربانی بازسازی می شود. این به جو به شدت ضربه می زند و متوجه می شود که او، دخترش، ریچل، و نوه اش، بروکلین، در کمتر از 30 روز بی خانمان خواهند شد. ویلی متوجه می شود که به دلیل نارسایی کلیه به شدت بیمار است و نیاز به پیوند دارد و حتی بیشتر نا امید است زیرا وضعیت مالی او را مجبور می کند تا با دختر و نوه اش رابطه ای طولانی برقرار کند. سه دوست نا امید تصمیم می گیرند بانکی را که قرار است صندوق های بازنشستگی آنها را بازسازی کند و آنچه را که حقشان است پس بگیرند، سرقت کنند...

 

معرفی عوامل ساخت Going in Style 2017

فیلم Going in Style یک فیلم در ژانر کمدی سرقت‌ محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ بعنوان بازسازی از فیلمی به همین نام در سال ۱۹۷۹ به نمایش در اومد. فیلم Going in Style به کارگردانی زک براف و نویسندگی تئودور ملفی و با هنر نمایی مورگان فریمن در نقش ویلی دیویس پدربزرگ کانیکا، مایکل کین در نقش جو هاردینگ، پدربزرگ بروکلین، آلن آرکین در نقش آلبرت گارنر، یکی از سه قهرمان داستان و مت دیلون در نقش مامور ویژه هامر، یک مامور اف بی آی که در مورد سرقت های بانک تحقیق می کند به ایفای نقش می پردازند. فیلم Going in Style داستان سه نفر از بازنشستگان (فریمن، کین و آرکین) را دنبال می کند که پس از لغو حقوق بازنشستگی خود قصد سرقت از یک بانک را دارند.
مورگان فریمن بازیگر آمریکایی است. او که بیشتر برای صدای عمیق خود و نقش‌ های گوناگونی که در طیف گسترده‌ ای از ژانرهای فیلم ایفا کرده، معروف است تا به حال موفق به دریافت افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب شده است. از فیلم های معروفی که مورگان فریمن در اونها ایفای نقش کرده میشه به فیلم Se7en 1995، فیلم Invictus 2009 و فیلم The Dark Knight 2008 اشاره کرد.
سِر مایکل کین بازیگر بریتانیایی است. کین یکی از نمادهای سینمای بریتانیا محسوب می‌شود و در طول حرفه‌ اش به افتخارات گوناگونی از جمله دو اسکار و سه گلدن گلوب رسیده‌ است. او در فیلم هایی چون فیلم The Dark Knight 2008، فیلم The Cider House Rules 1999 و فیلم The Prestige 2006 به ایفای نقش پرداخته.

 

عملکرد فیلم Going in Style 2017

این فیلم در سی مارس 2017 در تئاتر SVA به نمایش در آمد و در هفت آپریل 2017 در آمریکا اکران شد. برای دانلود فیلم مد روز 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم با نقد های متفاوتی از منتقدان مواجه شد و در مقابل بودجه 25 میلیون دلاری خود در سراسر جهان موفق به فروش گیشه 84 میلیون دلاری شد. فیلم مد روز ۲۰۱۷ د سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۱۷۱ منتقد امتیاز تایید 47 درصد رو دریافت کرد. فیلم Going in Style علیرغم استعداد قابل توجه بازیگرانش، فقط یه فیلم خنده‌ دار معمولی است و محافظه کارانه ادامه پیدا میکنه. فیلم مد روز 2017 در متاکریتیک بر اساس 31 نقد، میانگین امتیاز 50 از 100 را بدست آورده. دانلود فیلم Going in Style 2017 به کسانی که دنبال سرگرمی آخر هفته کمدی هستند پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.