دانلود فیلم
Humor Me طنز من

2041 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.3K
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Humor Me
دانلود فیلم Humor Me

خلاصه فیلم Humor me 2017

نیت کرول نمایشنامه نویسی است که به طور ناگهانی شغل، همسر و خانه خود را از دست می دهد. بدون هیچ گزینه دیگری، او با پدر عجیب و غریب خود، باب، که در یک جامعه باز نشسته زندگی می کند، نقل مکان می کند. بعد از اینکه به سختی در خانه مستقر شد، فقط بیست و چهار ساعت آنجا بود، پدر نیت برای او شغلی در در خشکشویی پیدا می کند. بلافاصله پس از استخدام برای تا کردن حوله، رئیس نظامی بازنشسته اش الیس او را اخراج می کند. نیت در حال سرگردانی در یک منطقه اجتماعی، با The Cranberry Bog Players، گروه کوچکی از ساکنان که قصد دارند بازی The Mikado را به نمایش بگذارند، برخورد می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Humor me 2017

فیلم طنز من یک فیلم در ژانر کمدی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی سام هافمن به نمایش در اومد. در این فیلم شاهد بازی جمین کلمنت در نقش نیت کرول، الیوت گولد در نقش باب کرول، اینگرید مایکلسون در نقش آلیسون، آنی پاتس در نقش دی و پریسیلا لوپز در نقش کانی اندروز هستیم. 
جامین کلمنت کمدین ، بازیگر و موسیقیدان نیوزلندی است. جامین کلمنت در چندین فیلم به عنوان صدا پیشه حضور یافته که از آن بین می‌توان به انیمیشن ریو ۲۰۱۱ ، سریال سیمپسون ها و فیلم انیمیشن من نفرت انگیز اشاره کرد. وی همچنین در فیلم مردان سیاه‌پوش ۳ به عنوان "بوریس حیوان" و در فیلم What We do in the Shadows 2014، به‌عنوان نویسنده،کارگردان و بازیگر، حضور داشته است.
الیوت گولد بازیگر آمریکایی است که از فیلم های مطرحش میشه به فیلم Ocean's Thirteen 2007، فیلم Mash 1970، فیلم باب و کارول و تد و آلیس ۱۹۶۹ و فیلم خداحافظی طولانی ۱۹۷۳ اشاره کرد. او همچنین در سریال Friends در نقش پدر راس و مونیکا گلر حضور داشت.

 

عملکرد فیلم Humor me 2017

فیلم Humor me در دوازدهم ژانویه 2018 توسط استدیو Shout! منتشر شد. فیلم Humor me 2017 برای اولین بار در جشنواره فیلم لس آنجلس در شونزدهم ژوئن 2017 به نمایش درآمد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نظر 19 مننقد، موفق به دریافت 68 درصد تایید و میانگین امتیاز ۴.۸ از ده شد. برای دانلود فیلم Humor me 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک، فیلم بر اساس نظر 9 منتقد، میانگین امتیاز 53 از 100 را از آن خودش کرد. در واقع Humor me 2017 یک داستان کوچک سرگرم کننده در مورد خانواده، از خود راضی بودن، مواجهه با از دست دادن، رستگاری و شخصیت های دوست داشتنی بود. فیلمی که حتما نیازی به تماشا نداره اما بد هم نبود. احساس نمی کردم مثل بعضی فیلم ها وقتم را تلف می کنم. منتقدان در این هم نظرن که بازیگران آن چیزیه که باعث شده Humor me ارزش دیدن داشته باشد. بازی جرمین کلمنت مثل همیشه عالی است و دیدن او با لهجه آمریکایی جالب بود. الیوت گولد به عنوان پدری که مدام جوک های عجیب و غریب می‌گوید، کار خوبی انجام داد. در مجموع فیلم خوبی بود، اگر به دنبال تماشای یک فیلم کمدی در آخر هفته و تعطیلات هستید دانلود فیلم Humor me 2017 انتخاب خوبی می تونه بشه. مخاطبان سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶.۱ از ده رو دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.