دانلود فیلم
Bad Sitter پرستار بچه

2914 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 69K
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Sitter
دانلود فیلم The Sitter

خلاصه فیلم The sitter 2011

نوح گریفیث یک دانشجوی بیکار است که با مادر مطلقه خود در نیوجرسی زندگی می‌ کند. یه روز بعد از اینکه نوح از خونه دوستش که باهاش رابطه جنسی هم داره برمی گرده مادرش بهش میگه که برنامه های او برای رفتن به مهمونی با دوستانش، خانواده پدولا خراب شده چرا که پرستار بچه پدولا در آخرین لحظه قرار رو کنسل کرده. نوح حالا میشه پرستار بچه و اجازه میده که مامانش به مهمونی بره. نوح به خونه پدولا ها می رسه و توسط مادرشون به بچه ها معرفی میشه. پسر بزرگتر، اسلیتر دارای اختلال اضطراب شدید عه. دخترشون بلیت شیفته فرهنگ موسیقی پاپ و عاشق آرایش کردنه. پسر کوچیک اونها رودریگو که به فرزندی گرفته شده همش میخواد از خونه فرار کنه. این سه بچه با نوح درگیر ماجرای مواد مخدر میشن و کمدی جالبی رو رقم میزنن.

 

عوامل ساخت فیلم Bad sitter 2011

فیلم The sitter یک فیلم کمدی تلخ آمریکایی است که در سال 2011 با کارگردانی دیوید گوردون گرین و نویسندگی برایان گیت وود و الساندرو تاناکا ساخته شد. فیلمی درمورد یک دانشجوی تنبل و بیکار که مجبور میشه مقش پرستار بچه رو ایفا کنه. 
این فیلم حاصل سرمایه گذاری مشترک شرکت تولید مایکل د لوکا و فاکس قرن بیستم عه. فیلم The sitter که به فیلم Bad sitter 2011 نیز معروفه در تاریخ نه دسامبر 2011 در سینما ها اکران شد. 
دیوید گوردون گرین کارگردان، تهیه کننده، نویسنده اهل آمریکاست. اون برای خلق فیلم هایی نظیر فیلم هالووین 2018، فیلم جستجوی افسانه ای 2020 و هالووین به پایان می رسد 2021 شناخته شده است. 
جونا هیل بازیگر نقش نوح، کارنامه پربار هنری ای در طول زندگی حرفه ایش بدست آورده. او برای بازی در فیلم گرگ وال استریت 2013 و فیلم مانیبال 2011 نامزد دریافت گایزه بهترین بازیگر مرد مکمل اسکار شد. جونا هیل همچنین صدا پیشه انیمیشن هورتون 2008 و سری انیمیشن های لگو بوده.

 

عملکرد فیلم Bad sitter 2011

فیلم The sitter 2011 با 30 میلیون دلار فروش در آمریکا و کانادا و 4.5 میلیون دلار فروش در سایر نقاط بودجه 25 میلیون دلاری خودش رو رد کرد. هرچند Bad sitter انتقادات خوبی دریافت نکرد و با مجموع 111 بررسی میانگین امتیاز 22 درصد رو از وبسایت راتن تومیتوز بدست آورد. کابران وبسایت آی ام دی بی نمره 5.6 از 10 رو به این فیلم دادن. هرچند دانلود فیلم The sitter 2011 و تماشای آن برای طرفداران کمدی آمریکایی و صرفا سرگرمی آخر هفته پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.