دانلود فیلم
The King

2389 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.2K
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The King
دانلود فیلم The King

خلاصه فیلم The King 2017

این فیلم که ۴۰ سال بعد از مرگ الویس پریسلی که در سال ۱۹۹۷ رخ داد، منتشر شد، ادامه یک مستند قدیمی رو دنبال می کند. مستند ساخت فیلمساز یوجین جارکی در سال ۱۹۶۳ که با ماشینی که قبلا برای الویس بوده به شهر های مختلف آمریکا از جمله می سی سی پی ، توپلو، ممفیس و تنسی سفر می‌ کند. این فیلم تقریبا به طور کامل در جاده فیلمبرداری شده. رولز رویس شده مکانی برای گفتگویی گرم با موسیقی دانان، افراد معروف، روزنامه نگاران درمورد الویس، موسیقی و موفقیت آمریکا. 
بیشتر تمرکز فیلم مستند روی دیدگاه های آمریکایی آفریقایی تباره. به ویژه از نظر تخصیص موسیقی بلوز توسط پریسلی و کمک محدودی که به جنبش حقوق مدنی کرد. دید انتقادی از موفقیتی به لطف سفید پوست بودن و نژاد برتر بودن الویس پریسلی و سو استفاده از موسیقی ساخت سیاه پوستان و درنهایت حمایت نکردن این شخصیت برجسته از جنبش های سیاه پوستان در طول مستند دیده میشه. دانلود فیلم The king 2017 برای طرفداران سبک موسیقی الویس پریسلی ضروریه!

 

عوامل ساخت فیلم The king 2017

فیلم پادشاه 2017 یک فیلم مستند آمریکایی به کارگردانی یوجین جارکی در کنار کریستوفر سنت جان است. این فیلم درمورد زندگی حرفه ای الویس پریسلی و آمریکای اون زمان است. 
مستند The king شامل کلیپ های فیلم قدیمی از هنرمندان بلوز است که بر پریسلی تاثیر گذاشتند. از جمله بوکا وایت، بیگ بیل برونزی و... جونز به ویژه نا امیدی خودش رو از مردی ابراز میکنه که حرفه اش را مدیون صداهایی بود که سیاه پوستان اول آنها رو ساخته بودند ولی هیچوقت درمورد جنبش حقوق مدنی سیاه پوستان صحبتی نکرد.
یوجین جارکی، فیلمساز و نویسنده آمریکاییه که بعنوان برنده دو دوره جایزه هیئت داوران ساندنس و همچنین جایزه امی برای فیلم Why we fight، فیلم Reagan و فیلم The house I live in شناخته میشه.

 

عملکرد مستند The king 2017

این فیلم که در 22 ژوئن سال 2018 پس از نمایش در جشنواره فیلم کن 2017 به روی پرده های سینما رفت 29 هزار دلار از اکران در آمریکا فروش داشت و با احتساب میانگین سود منطقه ای به سود 14 هزار دلاری در هر منطقه و یکی از بهترین فیلم های سال بعنوان فیلم مستند بود. فیلم The king 2017 نامزد جایزه گرمی در بخش بهترین فیلم موسیقی و نامزد بخش بهترین مستند تاریخی در مراسم امی شد. 
استقبال مثبت از مستند The king 2017 براساس 86 نقد ثبت شده در وبسایت راتن تومیتوز و نمره میانگین 78 درصدی تأیید میشه. فیلم مستند پادشاه در وبسایت آی ام دی بی نمره 6.8 رو از مخاطبانش گرفته که نمره متوسط و خوبیه که دانلود فیلم The king 2017 و تماشای اون رو توجیه میکنه.

مشاهده بیشتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.