دانلود فیلم
Channa Mereya

1793 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 212
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Channa Mereya
دانلود فیلم Channa Mereya
  • نوع فیلم
  • پخش از N/A
  • وضعیت منتشر شده
  • مدت زمان 132 دقیقه
  • سال ساخت 2017
  • زبان(ها) پنجابی
  • کشور(ها) هند
  • درجه بندی سنی N/A
  • ژانرها عاشقانه
  • تاریخ انتشار 1396/4/30
  • کارگردان(ها) Pankaj Batra

خلاصه فیلم Channa Mereya 2017

فیلم Channa Mereya یک داستان عاشقانه در مورد کاینات (پایال راجپوت)، دختری متعلق به یک خانواده مرفه است که عاشق همکلاسی خود جگات (نینجا) می شود، پسری خوش تیپ که از یک خانواده فقیر می آید. در ابتدا آنها مخفیانه شروع به دیدن یکدیگر می کنند، اما وقتی رابطه آنها فاش می شود در نهایت با شورش برادر کاینات بالی (امریت مان) و پدر (یوگراج سینگ) روبرو می شوند که با گذشت زمان آنها را قوی تر و جسورتر می کند. Channa Mereya 2017 داستانی است در مورد عشق بی قید و شرط و اینکه تا چه حد می توان عاشق شد. همه چیز در مورد مبارزه عزیزان، منیت های سر به فلک کشیده خانواده ها، بی رحمی جامعه، روابط خونی بی تفاوت و عشقی است که برای همیشه باقی می ماند...

 

عوامل ساخت فیلم Channa Mereya 2017

فیلم چانا مریا (ترجمه: نور روح من) یک فیلم عاشقانه هندی به زبان پنجابی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی پانکاج باترا ساخته شده است. فیلم channa Mereya بازسازی فیلم مراتی Sairat (2016) است. در این فیلم شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون نینجا در نقش جگات، پایال راجپوت در نقش کاینات، امریت مان در نقش بالی و یوگراج سینگ در نقش پدر کاینات هستیم. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.
پانکاج باترا کارگردان هندی تبار است. او برای کارگردانی فیلم Bambukat 2016 برنده جایزه بهترین کارگردانی از مراسم Filmfare Awards Punjabi شد. 
نینجا خواننده هندی است که اولین تجربه بازیگری خودش رو در فیلم Channa Mereya 2017 بدست آورد. او براب ایفای این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر مرد تازه کار در مراسم Filmfare شد. 
پایال راجپوت اولین تجربه بازیگری در فیلم خودش رو برای این فیلم در نقش کاینات داشت و تونست بخاطر ایفای این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر تازه کار مراسم Filmfare Punjabi بشه. او همچنین در فیلم RX 100 ایفای نقش گرد که اولین تجربه فیلم تلگو او بود.

 

عملکرد فیلم چانا مریا ۲۰۱۷

فیلم Channa Mereya 2017 در چهاردهم ژانویه 2017 منتشر شد. این فیلم نقد های متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد که احساس کردند این یک نسخه "کپی پیست" از فیلم Sairat 2016 است. فیلم Channa Mereya بازسازی رسمی فیلم مراتی Sairat در سال 2016 است. کارگردان پانکاج باترا در حالی که تا حد زیادی به فیلم اصلی وفادار بود، کمی آزادانه عمل کرد: در حالی که نقش اول مرد Sairat یک خواهر کوچکتر داشت، شخصیت با برادر کوچکتر در Channa Mereya جایگزین شد. دوست اصلی مرد در مراتی یک کشاورز بود، در حالی که بازسازی او را به عنوان یک مکانیک نشان می داد. نینجا، یک خواننده، اولین بازیگری خود را با این فیلم انجام داد، همانطور که ترانه سرا و خواننده آمریت مان اینطور بود. یاسمین سینگ فیلم چانا مریا را «بازسازی اشتباه شده» نامید، اما «چیزهایی که هنوز چانا مریا را قابل ستایش می‌کند، جفت‌ سازی جدید نینجا و پایال راج‌پوت، موسیقی زیبا و فیلم‌برداری شایسته ستایش است». کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 6.1 از ده رو دادن و برخی از کاربران اشاره کردن که بهتره بجای دانلود فیلم Channa Mereya 2017 و تماشای اون خود فیلم Sairat 2016 رو تماشا کنیم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.