دانلود فیلم
Crash Pad کرش پد

2016 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5.4K
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Crash Pad
دانلود فیلم Crash Pad

خلاصه فیلم Crash Pad 2017

یک مرد رمانتیک و نا امید کننده (دامنال گلیسون) فکر می کند که عشق واقعی را با یک زن مسن تر از خودش (کریستینا اپلگیت) پیدا کرده است، اما متوجه می شود که اون زن ازدواج کرده است و ارتباط و برخورد اون دو نفر صرفاً ابزاری برای انتقام از شوهر احمق زن (توماس هادن چرچ) بوده است. شوهر در ابتدا به دنبال انتقام است ولی به طرز عجیبی با مصیبت عاشقانه او همدردی می کند. او تصمیم می گیرد که بهترین راه برای انتقام گرفتن این دو نفر این است که با هم وارد خانه شوند، او را جدا کنند و یک زندگی مجردی داشته باشند.

 

عوامل ساخت فیلم Crash pad 2017

فیلم Crash Pad یک فیلم در ژانر کمدی آمریکایی محصول سال 2017 است. این فیلم به کارگردانی کوین تنت بر اساس فیلمنامه ای از جرمی کاتالینو ساخته شده است. در این فیلم دامنال گلیسون در نقش استنسلند، چرچ توماس هادن در نقش گریدی دات، کریستینا اپلگیت در نقش مورگان دات و نینا دوبرو در نقش هانا به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم Crash pad 2017 در بیست و پنجم سپتامبر ۲۰۱۷ بصورت ویدیویی منتشر شد، قبل از اینکه در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ در یک نسخه محدود توسط Destination Films و Vertical Entertainment اکران شود.
کوین تنت بیشتر به عنوان تدوینگر در دنیای سینما شناخته شده. او ادیتور فیلم هایی چون فیلم The Descendants 2011، فیلم Election 1999 و فیلم Sideways 2004 بوده. او همچنین برای تدوین فیلم The Descendants 2011 نامزد جایزه اسکار بهترین تدوین فیلم شد. 
دامنل گلیسون در نقش استنسلند، بازیگر ایرلندی است. او برای بازی در فیلم هایی چون فیلم Ex Machina 2014، فیلم Frank 2014 و فیلم About Time 2013 شناخته شد. از آخرین کار های او میشه به مینی سریال The Patient اشاره کرد. دامنل گلیسون برای بازی در فیلم جنگ ستارگان ۲۰۱۵، فیلم Ex Machina 2014 و فیلم Brooklyn 2015 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.
توماس هیدن چرچ در نقش گریدی دات بازیگر آمریکایی است که بیشتر ما به خاطر بازی در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و فیلم مرد عنکبوتی ۲۰۱۷ او را میشناسیم.

 

عملکرد فیلم Crash pad 2017

فیلم Crash pad 2017 بعد از پخش در بیست و پنجم دسامبر سال ۲۰۱۷ نقد های مخلوط و متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۳ بررسی امتیاز ۵۴ درصد تایید رو دریافت کرد. منتقدان سایت متاکریتیک بر اساس نظر پنج منتقد به این فیلم نمره ۴۶ از صد رو دادن. فیلم Crash pad فیلمی به طرز غافلگیر کننده ای خنده دار است. بازیگری بازیگران به وضوح عالیه و نبوغ کمدی دامینل گلیسون می درخشه. فیلمنامه زور میزنه که با معنی به نظر برسه اما دیالوگ های کوتاه به یاد موندنی کم نداره. اگه دنبال یه کمدی خوب هستین دانلود فیلم Crash pad 2017 انتخاب خوبیه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۸ از ده دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.