دانلود فیلم
Dating My Mother قرار گذاشتن با مادرم

1665 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 424
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dating My Mother
دانلود فیلم Dating My Mother

خلاصه فیلم Dating My mother 2017

دنی (پاتریک ریلی) یه فیلمنامه نویس بی پرواست که بیکاره و تو محل تولدش در نیوجرسی زندگی می کنه، روز های خود را به تمرین یوگا، نوشیدن شراب قرمز و راه رفتن با مادرش، جوآن (کاترین اربه) می گذرونه. اما وقتی دنی میگه که با یه پسر دیگه سر قرار میره، ورژن رابطه مادر پسری اونها از اون حالت خوب و دلپذیرش بهم می خوره.
داستان فیلم قرار گذاشتن با مادرم، رابطه صمیمی و پر سر و صدای یک مادر مجرد و پسر همجنس گرایش را دنبال می کند. این دو در دنیای سرگیجه آور دوستیابی آنلاین حرکت می کنند. این مادر و پسر متوجه می‌ شوند که گاهی اوقات برای رشد در کنار هم باید از هم جدا بشید...

 

عوامل ساخت فیلم Dating my mother 2017

فیلم Dating My mother در ژانر کمدی، خانوادگی و درام محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی مایک روما و تهیه کنندگی اشلی هیلیس ساخته شده است. در این فیلم شاهد بازی پاتریک ریلی در نقش دنی، کاترین اربه در نقش جوآن ، کتی نجیمی، جیمز لگروس، مایکل روزن و پل یاکونو خواهیم بود. مدت زمان این فیلم 84 دقیقه است. کمپانی Gravitas Ventures فیلم Dating my mother رو به صورت VOD و در تمام پلتفرم‌های دیجیتال در هشتم می 2018 منتشر کرد.
مایک روما نویسنده، کارگردان و تدوینگر آمریکایی است که بیشتر برای ساخت سریال Danny the manny و فیلم Dating my mother شناخته شد. او برای فیلم Dating my mother 2017 نامزد دریافت جایزه بهترین روایت در مراسم Nashville film festival 2018 شد.
کاترین اربه در نقش جوآن، بازیگر آمریکایی که بیشتر برای بازی در فیلم Stir Of Echoes 1999، فیلم What about bob? 1991 و سریال Law & order شناخته میشه. او برای بازی در فیلم Red Pill 2021 برنده دو جایزه شد او همچنین دو نامزدی بدون جایزه نیز برای بازی در فیلم Red pill بدست آورد.
پاتریک ریلی در نقش دنی بیشتر برای بازی در سریال Danny the nanny و فیلم Dating my mother شناخته شد. او برای ایفای نقش مکمل در فیلم Trading Yesterday 2016 برنده جایزه مراسم فیلم مستقل بین‌المللی شد.

 

عملکرد فیلم Dating my mother 2017

فیلم دیتینگ مای مادر به گفته منتقدین موفق شده هم مضامین احساسی زیادی رو در بر بگیره و هم به شدت خنده دار باشه. فیلم Dating my mother به مضامین مهم گفت و گو میان دو نسل پیاپی می پردازه. دانلود و تماشای این فیلم برای طرفداران ژانر کمدی خانوادگی گزینه خوبیه. دانلود فیلم Dating my mother 2017 رو به طرفداران فیلم هایی چون فیلم Hunting Season 2012 و فیلم Helicopter Mom 2014 توصیه میشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم قرار با مادرم ۲۰۱۷ نمره ۵.۲ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.