دانلود فیلم
Hello! سلام!

3192 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.5K
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hello
دانلود فیلم Hello

خلاصه فیلم Hello! 2017

سینو یک جوجه تیغی خیابانی یتیم است که ویولن می نواخت و در خیابان ها کسب درآمد می کرد. او دوستی به نام جونو دارد که پیوند بسیار نزدیکی با او برقرار می کند. آنها همیشه با خوشحالی با یکدیگر بازی می کنند. اما یک روز خانواده جونو به دلیل انتقال پدرش به دهلی نقل مکان می کنند. هنگامی که او می رود، جونو شماره تلفن خود را به سینو می دهد که روی یک اسکناس صد روپیه نوشته شده بود، اما دزدی به نام پاندو آن اسکناس را می دزدد. در حالی که دزد را تعقیب می کند تا یادداشت را بگیرد، سینو با ماشینی که توسط ساروجینی و همسرش پراکاش هدایت می شود، برخورد می کند. آنها بعداً سینو را پس از بردن او به بیمارستان به فرزندی قبول کردند، زیرا ساروجینی قول داده بود در صورت زنده ماندن پسر، کاری برای او انجام دهد. پس از 14 سال، سینو، که به عنوان آویناش بزرگ شده است، همراه با جونو مستعار پریا، هر دو سبک زندگی مرفهی دارند اما بدون یکدیگر خوشحال نیستند. او سرانجام با شنیدن آهنگی که در دوران کودکی ایجاد کرده بودند، در حالی که در تماس اشتباه با یک راننده تاکسی بود، مکان او را کشف می‌ کند...

 

عوامل ساخت فیلم Hello 2017

فیلم هندی سلام! یک فیلم در ژانر اکشن عاشقانه به زبان تلوگو هندی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی ویکرام کی کومار و تهیه‌کنندگی آکیننی ناگارجونا زیر نظر استودیو آناپورنا به نمایش در اومد. در این فیلم آخیل آکیننی در نقش سینو، میخائیل گاندی در نقش سینو جوان، کالیانی پریادارشان در نقش جونو ، میرا دندکار در نقش جونو جوان و جاگاپاتی بابو در نقش پراکاش پدر آویناش ایفای نقش می کنند. آهنگسازی فیلم Hello! بر عهده آنوپ روبنس است. 
ویکرام ک. کومار یک کارگردان فیلم هندی است که در تلوگو، تامیلو و بالیوود فیلم‌ سازی کرده‌ است. او در مدت ۱۵ سال تنها ۶ فیلم ساخته‌ است. از معروف ترین ساخته های هندی او می توان به فیلم Manam 2014و فیلم Ishq 2012 اشاره کرد.
کالیانی پریادارشان بازیگر هندی است. او اولین تجربه بازیگری خودش رو با فیلم سلام ۲۰۱۷ شروع کرد و از فیلم هندی های دیگرش میشه به فیلم Maanaadu 2021، فیلم Hridayam 2022 اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Hello 2017

فیلم Hello 2017 در ۲۲ دسامبر 2017 در سر تا سر جهان اکران شد. بعدا با عنوان Taqdeer (ترجمه سرنوشت) به هندی دوبله شد و در تاریخ ۲۳ ژوئن 2018 در Star Gold نمایش داده شد. این فیلم هندی موفق به فروش ۴۲ کرور روپیه در مقابل بودجه ۳۰ کرور روپیه ایش شد. برای دانلود فیلم Hello! 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. از قول منتقدان نویسنده آنقدر ها هم بی‌ عیب نیست. یک حفره بزرگ یا یک اشتباه بزرگ وجود دارد که به طور بالقوه بیشتر اکشن فیلم را از بین برده و حذفش میتونست داستان را به حدود یک ساعت و نیم زمان نمایش کوتاه کند، دیگر نقطه ضعف فیلم سلام 2017 عدم عمق شخصیت بود. ویکرام علیرغم ایرادات، کارگردانی قوی ای از خودش ارائه داد. طرفداران بالیوود که به اکشن و عاشقانه علاقه دارن از دانلود فیلم Hello 2017 و تماشای اون نا راضی نخواهند بود. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره خوب ۷.۳ دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.