دانلود فیلم
Hollywood Dirt کثیفی هالیوود

2436 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.5K
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hollywood Dirt
دانلود فیلم Hollywood Dirt

خلاصه فیلم Hollywood Dirt 2017

هالیوود به اجبار به کوئینسی می رسد، شهر کوچکی که میلیاردر مخفی Crown Cola در آن زندگی می کند. آنها می خواهند در مورد میلیاردر ها و چگونگی به دست آوردن ثروت خود فیلم بگیرند. سامر جنکینز، که منافی شهر بود، به نیرو های پیشاهنگ، بن ملحق می‌ شود و مکان‌ های فیلم‌ برداری، موارد اضافی، درس با مقامات شهر و صاحبان خانه و غیره را پیدا می‌ کند. وقتی کول ماستن از راه می‌ رسد، آن‌ ها از یکدیگر متنفرند، اما جرقه‌ ها به پرواز در می‌ آیند. کول از جدایی بدی در حال فرار است، اما شیفته سامر است. سامر که در حال مرگ است شهر را ترک کند تا از شایعات دور شود. این یک داستان عالی در مورد آداب و رسوم جنوب، یک دختر جنوبی و یک ستاره هالیوود است که زن خود را پیدا می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Hollywood Dirt 2017

فیلم Hollywood Dirt یک فیلم عاشقانه محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی توسکا ماسک به نمایش در اومد. در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون  اما ریگبی در نقش سامر، یوهان ارب در نقش کول، مارکو داپر در نقش برد، میندی کوهن در نقش دلما و فراز اوزل در نقش بن هستیم.
اما کاترین ریگبی بازیگر انگلیسی است که از سن 14 سالگی به صورت حرفه ای و تمام وقت شروع به کار کرد. او بیشتر برای بازی در نقش جما روسکو در سریال Prisoners Wives شناخته شده است. ریگبی همچنین در کنار بن کینگزلی در فیلم The Physician 2013 بازی کرد و نقش ملکه سرخ را در فیلم روزی روزگاری در سرزمین عجایب 2013 بازی کرد.
یوهان ارب بازیگری که در سال 2001، نقش کوچکی در فیلم Zoolander 2001 دریافت کرد. پس از آن در سریال The Mountain 2004 شرکت کرد. یوهان اولین نقش بزرگ سینمایی خود را در فیلم The Hottie & the Nottie 2008 دریافت کرد.

 

عملکرد فیلم Hollywood Dirt 2017

فیلم Hollywood Dirt 2017  یکی از بهترین اقتباس های ممکن را از کتاب به نمایش گذاشت، بر اساس آنچه طرفداران می خواهند این یک فیلم بسیار خوب است. این فیلم در اول سپتامبر سال ۲۰۱۷ منتشر شد و نقد های متفاوتی دریافت کرد. انتخاب بازیگر به صورت نقطه‌ ای بود. از آنجایی که لهجه چارلستون به او آموزش داده شد، این یک تلاش خنده دار برای لهجه گرجی بود. خیلی اوقات درک کلمه ای که او می گوید غیرممکن است. این تنها نکته منفی همراه با آرامش و سرعت فیلم است. با این حال، با دانلود فیلم Hollywood Dirt یک ساعت بامزه و جذاب رو خواهید گذروند. بازیگران در فیلم شیمی عالی ای دارند. بازیگران مکمل نیز عالی هستند. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره متوسط ۶.۱ از در رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.