دانلود فیلم
Jane جین

1295 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5.3K
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jane
دانلود فیلم Jane

خلاصه فیلم Jane 2017

در سال 1957، جین گودال مأموریت پیدا کرد تا روی شامپانزه ها را در جنگل‌های تانزانیا مطالعه کند. او یک جوان بیست و شش ساله آموزش ندیده است، اما با عشق به حیوانات و فضای باز بزرگ شده است. او تحقیقات خود را در حالی انجام می دهد که در یک اردوگاه با مادرش، وان، به عنوان یک همراه زندگی می کند. پس از پنج ماه مشاهده یک جامعه شامپانزه‌ ها، جین به لیکی گزارش می‌ دهد که شامپانزه‌ ها را در حال تغییر دادن اجسام برای ساخت ابزار های مؤثر مشاهده کرده است. این کشف با مخالفت جامعه علمی و عناوین زن ستیزانه در مطبوعات مواجه شد. با این حال، به او کمک هزینه جدیدی از انجمن نشنال جئو گرافیک داده می شود. هوگو ون لاویک، مستند ساز برای ضبط تحقیقات جین در فیلم رنگی 16 میلی‌ متری فرستاده می‌ شود. رابطه کاری آنها به زودی عاشقانه می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Jane 2017

جین یک فیلم مستند بیوگرافیک آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی و نویسندگی برت مورگن در مورد نخستی‌شناس، انسان‌ شناس جین گودال است. از فیلم‌ های فیلم‌ برداری شده توسط هوگو ون لاویک استفاده می‌کند که در سال 2014 دوباره کشف شد. فیلم Jane 2017 در دو بخش بهترین کارگردانی مستند و بهترین فیلمبرداری برای برنامه های غیر تخیلی برنده جایزه امی شد. فیلم Jane در مجموع ۳۷ جایزه و ۳۶ نامزدی بدون جایزه در مراسم های معتبر سینمایی جهان بدست آورد.

 

عملکرد فیلم Jane 2017

فیلم Jane 2017 در طول جشنواره بین‌ المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۷ به نمایش در اومد. اولین نمایش جهانی فیلم Jane 2017 در تئاتر وینتر گاردن در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۷ بود. برای دانلود فیلم Jane 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Jane 2017 بر اساس 93 نقد موفق به دریافت امتیاز 98 درصد تایید و میانگین نمره ۸.۴ از ده شد. مخاطبان این وب سایت درمورد فیلم Jane نوشتند: «جین سوژه اش را با نگاهی جذاب، فیلم برداری زیبا و روشن‌ گر به دهه‌ ها کار ارزشمند خود ارج می‌ نهد». در متاکریتیک فیلم Jane 2017 بر اساس نظر 24 منتقد، نمره ۸۷ از ۱۰۰ رو بدست آورد. 
ساختار فیلم جین از دیدگاه مخاطبان سایت آی ام دی بی واقعا خوب توصیف شده. فیلم برای برخی ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، اما جزئیات کوچک داخل مستند واقعاً این فیلم را ارتقا می دهند. مصاحبه ها و چیزهای دیگر و البته خود زندگی جین به جریان مداخله می کند یا حداقل موانعی بر سر راه او ایجاد می کند. همه چیز فیلم Jane 2017 واقعا جالب و در عین حال جذاب کشش دار به نمایش در اومده. دانلود فیلم Jane 2017 به طرفداران مستند حیاط وحش و میمون ها پیشنهاد میشه. این فیلم در وب سایت آی ام دی بی نمره ۷.۸ از ده رو بدست آورده.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.