دانلود فیلم
Lou لو

1365 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7960
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lou
دانلود فیلم Lou

خلاصه فیلم Lou 2017

جعبه گمشده در یک زمین بازی مهد کودک خانه لو، موجودی است که از اقلام بی معنای مختلف ساخته شده است (که نامش از سه حرف موجود در علامت روی جعبه تشکیل شده است). پس از هر دوره استراحت، لو اسباب بازی ها و وسایلی را که بچه ها پشت سر گذاشته اند را بر می‌دارد، آنها را در جعبه می گذارد و به‌طور نامحسوس صاحبانشان را تشویق می کند که آنها را هنگام بازگشت پیدا کنند. قلدری به نام جی.جی. شروع به دزدیدن اسباب بازی از بچه های دیگر و گذاشتن آنها در کوله پشتی خود می کند. لو از این موضوع عصبانی می شود و زمانی که جی جی آخرین بچه در زمین بازی است تصمیم می گیرد کوله پشتی جی جی را بردارد. جی جی او را در حین عمل دستگیر می کند و تعقیب و گریز آغاز می شود و لو دائماً شکل خود را تغییر می دهد تا گرفتار نشود...

 

عوامل ساخت فیلم کوتاه Lou 2017

انیمیشن Lou 2017 یک فیلم کوتاه پویانمایی کامپیوتری محصول کشور آمریکاست. این انیمیشن کوتاه در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی دیو مولینز و محصول کمپانی پیکسار است. این فیلم در کنار انیمیشن معروف پیکسار یعنی فیلم Cars 3 در شونزدهم جون سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد. این فیلم کوتاه نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه در نودمین دوره جوایز اسکار شد.

 

عملکرد انیمیشن کوتاه Lou 2017

فیلم کوتاه Lou 2017 برای اولین بار در جشنواره South by Southwest در دوازدهم مارس 2017 به نمایش درآمد. این فیلم در 16 جون 2017 همراه با هجدهمین فیلم پیکسار، فیلم Cars 3 به نمایش درآمد. این فیلم به پدر مولینز، کارکردان و نویسنده اثر تقدیم شده است که در حین ساخت این فیلم کوتاه درگذشت. فیلم کوتاه Lou 2017 که تنها ۶ دقیقه است قبل از شروع پخش «CARS 3» در سینما ها پخش می شد، درباره هیولایی است که در جعبه ای گمشده زندگی می کند. انیمیشن کوتاه Lou 2017، مانند بقیه محصولات پیکسار، قطعا از نظر بصری زیبا است که همیشه ارزش تماشا دارد. این فیلم کوتاه همچنین خنده دار، خلاقانه است و حتی پیامی عالی در مورد قلدری نکردن دیگران دارد. تقریباً هر آنچه از یک فیلم کوتاه پیکسار انتظار دارید را دارد. برای دانلود فیلم Lou 2017 به پایین صفحه مراجعه کنید. اگرچه این یکی به اندازه شورت های مورد علاقه من پیکسار احساسی نیست، با این حال تماشای آن همیشه از نظر بصری خلاقانه و سرگرم کننده است. قطعا برای کودکان و بزرگسالان نیز سرگرم کننده است و پیام بسیار مثبتی دارد. این کوتاه یک پیروزی دیگر برای کمپانی پیکسار است. فیلم کوتاه «LOU» در میان بهترین فیلم های کوتاه پیکسار مانند «Presto»، «One Man Band»، «Knick Knack»، «Piper» و «Geri's Game» قرار ندارد. با این حال، این یکی از بزرگترین نمونه های فیلم کوتاه بسیار بهتر از فیلم بلند است. دانلود فیلم Lou 20170 به طرفداران انیمیشن های کوتاه پیشنهاد میشود. یکی از زیباترین فیلم‌های کوتاه سه بعدی پیکسار و شاید در کل، برخی از روان بودن، رنگ‌ها و جزئیات آن جزو بهترین های پیکسار باشد.

مشاهده بیشتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.