دانلود انیمه
Wu Nao Monu 2nd Season ساحره بی‌مغز 2

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
3176 تعداد بازدید
User 6
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 259
10
/
6.66
MyAnimeList
15
/
15
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Wu Nao Monu 2nd Season با کیفیت بالا و پخش آنلاین + زیرنویس فارسی رایگان
دانلود انیمه Wu Nao Monu 2nd Season با کیفیت بالا و پخش آنلاین + زیرنویس فارسی رایگان
عناوین دیگر
انگلیسی Agate 2
فارسی ساحره بی‌مغز 2
ژاپنی 无脑魔女 第二季
معروف به Brainless Witch 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Wu Nao Monu 2nd Season

آگاته با ملکه ظالم نبردی حماسی در پیش رو دارد. پس از نجات دادن کودکی که نقطه وصل آگاته، آلویس و ملکه است؛ gee و آگاته هر دو به ملکه حمله می‌کنند و داستان برخلاف انتظار پیش می‌رود...
روح پسر بچه بعد از مردن با آلویس دیدار می‌کند و از چشم آگاته تا مدتی پنهان می‌شود. باید دید آگاته از کارهای خود پشیمان شده یا همچنان به نبرد با ظلم ادامه می‌دهد تا روح همه عزیزان او به آرامش برسد؟

 

دانلود انیمه Wu Nao Monu 2nd Season


درباره انیمه ساحره بی‌مغز 2

این انیمه امتیاز 6.7 از 10، را از سوی طرفداران کسب کرد و بعنوان فصل دوم "Agate" به خوبی راه فصل پیش را ادامه می دهد. انیمه داستان اصلی را دنبال می‌کند؛ و خبری از فیلرها نیست. 15 اپیزود 8 دقیقه ای با رده بندی سنی +13 در این فصل وجود دارد. ژانر درام و فانتزی این انیمه سریالی از یک Web Manga گرفته شده است.
فصل دوم همانند فصل قبلی، داستان ساحره جوان و پادشاه جهنم، آلویس را روایت می‌کند. ترکیبی از ژانر های درام و فانتزی و حتی ژانر برشی از زندگی (Slice of Life) در این فصل دنبال می‌شود. به پیشینه شخصیت ها و اتفاقات اشاره می‌شود؛ و فلش بک های مداوم، داستان انیمه را کامل مشخص می‌کند. ابتدای این فصل با پرت کردن نصف سر Agate در یک چاه ماهی گیری توسط خودش شروع می‌شود؛ و آخر فصل همین سکانس تکرار می‌شود.

 

انیمه ساحره بی‌مغز 2


آهنگ دلنشینی که در ابتدای اپیزودها پخش می‌شود؛ به همراه حرکت Agate از سرزمین انیمیشنی سریال، حس آرامش جالبی برای شروع انیمه درست می‌کند. در بخش شخصیت پردازی، ملکه ای که همچنان بخاطر نیازهای خود کودکان شهر را از بین می‌برد و ساحره ای که نامیراست، دو شخصیت تضاد هم و نقش خوب و بد را بازی می‌کنند.
Gee اقدام به کشتن ملکه می‌کند؛ با این حال تلاش او بی اثر می‌شود و ملکه به زودی از سم درون نوشیدنی اش بهبود پیدا می‌کند. در یک نبرد کوتاه و غم انگیز Gee با درد زیادی برای همیشه از بین می‌رود. هر اپیزود با وجود زمان کم 8 دقیقه ای، داستان کاملی را توضیح می‌دهد.

منبع: خواندن داستان فصل یک + دیدن قسمت های فصل دوم

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.