دانلود انیمه
Wu Nao Monu جادوگر بی‌مغز

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
7090 تعداد بازدید
User 12
10
/
6.83
AnimeList Rating
User 862
10
/
6.7
MyAnimeList
15
/
15
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه چینی Wu Nao Monu (جادوگر بی‌مغز) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود انیمه چینی Wu Nao Monu (جادوگر بی‌مغز) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
عناوین دیگر
انگلیسی Agate
فارسی جادوگر بی‌مغز
ژاپنی 无脑魔女
معروف به Brainless Witch

خلاصه داستان انیمه Wu Nao Monu

«آگاته» دختر شیطانی‌ست که با زندگی ابدی نفرین شده است. او برای فراموش کردن گذشته، نیمی از سرش را به دره‌ای عمیق می‌اندازد و فرار می‌کند. به طور غیرمنتظره، اشک‌های «آگاته» به کف دره سرازیر می‌شود، دریاچه‌ای می‌سازند و در نهایت باعث ایجاد سیل در جهنم می‌شوند. «آلویس»، شاهزاده ارواح برای کشف حقیقت و علت این سیل‌ها به دنیای بشر می‌آید و دختر شیطان را پیدا می‌کند، و این سفر تبدیل به سرآغاز داستان زندگی و عشق می‌شود...


درباره انیمه جادوگر بی‌مغز

این انیمه در سال 2023 میلادی از سوی استودیوی Changchun Unity of Knowledge and Action Animation در ژانر درام و فانتزی پخش خود را آغاز کرده است و با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 8 دقیقه برای هر قسمت منتشر شده است. اول از همه باید بدانید که این مجموعه به زبان چینی تولید شده است، در نتیجه شاید در ابتدا کمی از تماشای این اثر احساس ناراحتی کنید، اما قطعا اگر از یک زیرنویس مناسب استفاده کنید می‌توانید از زبان این انیمه لذت هم ببرید. قصه درباره‌ی دختری‌ست که سعی دارد از ارتباطش با نفرینی که به آن مبتلاشده دوری کند، اما به طور اتفاقی با «آلویس» پیوند می‌خورد. از آن‌جایی که هر قسمت این انیمه حداکثر 8 دقیقه طول دارند، در نتیجه نمی‌توانید انتظار زیادی در حوزه توسعه شخصیت داشته باشید.

با این حال سازندگان خوب توانسته‌اند از پتانسیل‌های ژانر درام برای نمایش رابطه‌ی دو شخصیت اصلی در این مدت‌زمان کم استفاده کنند. صداگذاری‌ها و سبک انیمیشنی با وجود چینی‌بودن انیمه، خوب و قابل‌قبول است و می‌تواند شما را سرگرم کند. در نتیجه اگر به دنبال یک انیمه با محوریت قصه‌های شیطانی هستید که با اپیزودهایی کوتاه شما را سرگرم کند و آن‌قدر هم خودش را جدی نگیرد، احتمالاً این انیمه برای شما مناسب باشد. برای دانلود تمامی قسمت‌های این مجموعه به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ که مستقیماً از زبان چینی برای شما ترجمه کرده‌ایم، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه قرار گرفته‌اند کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-26 21:09:12
    داستان خوبی داره گرافیکشم بد نیست ولی کوتاه بودن قسمتاش اذیت کنندست
  • 1402-04-30 17:10:38
    چین عجیب داره توی انیمه پیشرفت می‌کنه آثار با ارزش زیادی داره میسازه از طرفی ژاپن خیلی انیمه زیاد میسازه ولی همه می‌دونیم هر فصل 4 تاش قابلیت دیدن داره اینم بنظر چینی جالبی میاد
    • 1402-08-06 10:25:36
      تنها ایرادش زبونشه،هیچ جوره نمیتونم عاشق یه سوندره چینی شم
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1402-04-30 02:12:33
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    خلاصه داستان : عقیق دختر شیطانی است که با زندگی ابدی نفرین شده است. برای فراموش کردن گذشته، نیمی از سرش را به دره ای عمیق می اندازد و فرار می کند. به طور غیرمنتظره، اشک‌ها به کف دره سرازیر می‌شوند و به دریاچه تبدیل می‌شوند و باعث ایجاد سیل در جهنم می‌شوند. آلویس، شاهزاده ارواح برای کشف حقیقت به دنیای بشر می آید و در نهایت دختر شیطان را پیدا می کند و داستان زندگی و عشق را شروع می کند. (منبع: Bilibili YouTube)
  • 1402-04-21 15:17:22
    خلاصه داستان آگاته دختر شیطانی است که با زندگی ابدی نفرین شده است. برای فراموش کردن گذشته، نیمی از سرش را به دره ای عمیق می اندازد و فرار می کند. به طور غیرمنتظره، اشک‌ها(یش) به کف دره سرازیر می‌شوند و به دریاچه تبدیل می‌شوند و باعث ایجاد سیل در جهنم می‌شوند. آلویس، شاهزاده ارواح برای کشف حقیقت به دنیای بشر می آید و در نهایت دختر شیطان را پیدا می کند و داستان زندگی و عشق را شروع می کند. (منبع: Bilibili YouTube)
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.