دانلود انیمه
Wonderful Precure! واندرفول پریکیور!

پخش آنلاین
4929 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1,007
10
/
7.34
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Wonderful Precure! با زیرنویس رایگان از لینک مستقیم با کیفیت بالا
دانلود انیمه Wonderful Precure! با زیرنویس رایگان از لینک مستقیم با کیفیت بالا
قسمت بعدی
یکشنبه 8 بهمن
عناوین دیگر
انگلیسی Wonderful Precure!
فارسی واندرفول پریکیور!
ژاپنی わんだふるぷりきゅあ!

خلاصه داستان انیمه Wonderful Precure!

داستان در شهر حیوانات جریان دارد. جایی که انسان‌ها و حیوانات با آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند. ایروها اینوکای دانش‌آموز سال دوم راهنمایی، با سگش که کوموگی نام دارد، بهترین دوست‌ها هستند.
یک روز که برای پیاده روی بیرون رفته‌اند، ایروها و کوموگی با موجودی اسرارآمیز به نام گاروگارو مواجه می‌شوند که در شهر کارهای عجیب و خشنی انجام می دهد. ناگهان کوموگی برای محافظت از ایروها به یک پریکیور به نام کیور واندرفول تبدیل می‌شود.


درباره انیمه واندرفول پریکیور!

این انیمه برای کودکان ساخته شده و موضوع اصلی آن در کنار انیمیشن بامزه و داستان خوبی که دارد؛ صداقت داشتن با والدین است! بسیاری از انیمه‌های کودکانه، کلیشه‌ی «نگه داشتن راز» را دارند که شاید کمی برای مخاطبان کمسن گمراه کننده باشد. اما مانند آنچه در این سریال اتفاق می افتد، به نظر می‌رسد تنها راهی است که داستان جادویی می‌تواند ادامه پیدا کند. همچنین اینکه والدین خیلی زود درگیر ماجرا می‌شوند، تغییر دلپذیر و تازه ای به ماجرا اضافه می کند!
البته تا میانه های سریال هنوز از پریکیورها خبر ندارند، اما برای اینکه بفهمیم آیا این راز برای آنها فاش می شود یا نه، شما را به دیدن سریال تا انتهای این فصل دعوت می کنم. قطعا برای همه خوب خواهد بود که در نهایت کوموگی بتواند بدون پنهانکاری، بین مبارزه و زندگی خانوادگی اش جابه‌جا شود.
نقطه قوت این انیمه، طنز ناشی از شخصیت پردازی آن است. ایروها و کوموگی انگار با یک مغز مشترک فکر می‌کنند، و کوموگی سگی واقعی است و رفتاری شبیه سگ دارد. مایو هم وابستگی شدیدی به گربه اش دارد. در دنیای پریکیور، مشت و لگد صرفا برای ضعیف کردن دشمن است و مبارزات خشن دیگر انیمه ها را اینجا نمی بینید.
جالب است که در اواسط فصل، فقط چهار پریکیور وجود دارد و هنوز نمی‌دانیم شخصیت شرور چه کسی است. به نظر می‌رسد خود قهرمانان، بیشتر به خوشگذرانی علاقه‌مند هستند تا نجات جهان!

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.