دانلود انیمه
Kamierabi 2nd Season برنامه. خدای کامی‌ارابی فصل 2

144 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kamierabi 2nd Season با زیرنویس فارسی چسبیده - فصل دوم
دانلود انیمه Kamierabi 2nd Season با زیرنویس فارسی چسبیده - فصل دوم
عناوین دیگر
انگلیسی KamiErabi GOD.app Season 2
فارسی برنامه. خدای کامی‌ارابی فصل 2
ژاپنی カミエラビ GOD.app

خلاصه داستان انیمه Kamierabi 2nd Season

فصل دوم انیمه Kamierabi


درباره انیمه برنامه. خدای کامی‌ارابی فصل 2

"ام بی سی انیمه" یک همکاری جوینت ونچر (سرمایه گذاری مشترک) میان گروه ام بی سی از عربستان صعودی و توکیوپاپ است، و از این رو ساخته شده تا وقف برای گرفتن مجوز، تبلیغ، و تولید محتوای مربوط به انیمه در ناحیه خاورمیانه شود.
ام بی سی انیمه در یک اطلاعیه رسمی در روز جمعه اعلام کرد که فصل دوم انیمه ارجینال تلوزیونی کامی‌ارابی گاد اپ قرار است که در سال ۲۰۲۴ ساخته و پخش گردد. ام بی سی انیمه همچنین اعلام کرد که فصل اول ۱۳ قسمت خواهد داشت.
به علاوه، ام بی سی انیمه طرفداران را با خبر ساخت که پلتفرم استریم کردن گراه ام بی سی با نام شاهید، کامی‌ارابی گاد اپ (با اسم کامی اپ) و پروتکل: باران را پخش خواهد کرد. شاهید این سری را در منطقه منا (خاورمیانه و افریقای شمالی) پخش می کند.
ام بی سی انیمه همچنین با خبر ساخت که بر روی هر دوی این انیمه ها سرمایه گذاری کرده، و حالا بخشی از تیم و کمیته تولید و ساخت برای هر دوی فوجی تی وی و تی وی آساهی است، که در حال پخش این دو سری انیمه هستند.
اولین قسمت از انیمه کامی‌ارابی گاد اپ در روز ۴م ماه اکتبر در شبکه +اولترا فوجی تی وی، و پس از آن نیز بر روی شبکه های همکار فوجی تی وی*، پخش شد. کرانچی‌رول نیز انیمه را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، و اقیانوسیه پخش می کند. سی آی اس نیز آن را در ژاپن پخش می کند.
هیرویوکی سشیتا (که برای شوالیه های سیدونیا شناخته می شود) کارگردانی انیمه را بر عهده دارد. خالق اصلی این اثر ارجینال یوکو تارو (خالق سری نیر) است. انیمه در استودیو آن‌اند ساخته می شود. جین (که برای کاگرو پراجکت شناخته می شود) نویسندگی فیلمنامه را بر عهده دارد. آتسوشی اوهکوبو (که برای نیروی آتش و روح خوار شناخته می شود) طراحی شخصیت ها را بر عهده دارد. موناکا (که برای انیمه نیر آتوماتا ۱.۱آ شناخته می شود) موسیقی انیمه را می سازد. الایزا اپنینگ انیمه، و آلیسا اندینگ آن را می سازد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.