دانلود انیمه
Kamierabi برنامه. خدای کامی‌ارابی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
9344 تعداد بازدید
User 15
10
/
5.73
AnimeList Rating
User 5,575
10
/
5.78
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kamierabi با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Kamierabi با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی KamiErabi GOD.app
فارسی برنامه. خدای کامی‌ارابی
ژاپنی カミエラビ GOD.app

خلاصه داستان انیمه Kamierabi

گورو، دانش آموز سال اول دبیرستانی در توکیو هیچ «امید» و «آرزو» و «جاه طلبی‌»ای ندارد. دنیا برای او بی تفاوت است، و او روزهای حوصله سربر و بدون تغییر خود را با بهترین دوستش آکیتسو می‌گذراند، درحالی که کوچکترین اشتیاقی برای هونوکا دارد، یکی از همکلاسی‌هایش از همان مدرسه. روزی، گورو پیامک عجیبی دریافت می‌کند. «شما انتخاب شده‌اید. لطفاً یک آرزو بکنید. گورو که فکر می‌کرد این پیامک یک کلاه‌برداری است، توئیت می‌کند «که دوست دارم با آیدولم هونوکا کارهای بد بد بکنم!» فردای آن روز، هونوکا او را دعوت می‌کند که به ساختمان متروکه یک مرکز آرکید بروند و شلوارش را پایین بکشد... «تبریک بابت برآورده شدن آرزوت.» ناگهان دختری اسرارآمیز به نام لال پیدا می‌شود. گورو از اتفاقاتی که افتاده گیج شده. گورو متوجه می‌شود که که «عزم کبیر» او را انتخاب کرده تا او را به آرزویش برساند، و برای این‌کار او و دیگر نامزد‌های خدا شدن باید همدیگر را بکشند تا فقط یک نفر از آن‌ها باقی بماند. و البته اولین نامزدی که پدیدار شد هم هونوکا بود که گورو همیشه اشتیاقش را داشته. گورو چه انتخابی در برابر هونوکایی که بی رحمانه به او حمله می‌کند خواهد داشت؟


درباره انیمه برنامه. خدای کامی‌ارابی

این انیمه پخش خود را در سال 2023 میلادی در ژانر اکشن و تعلیق با رده‌بندی سنی 17+ در قالب اپیزودهای 22 دقیقه‌ای آغاز کرده است. اولین نکته‌ای که هنگام تماشای این انیمه چشم شما را به خود جلب می‌کند، این است که سبک هنری انیمیشن واقعاً بهتر از حد انتظار اجرا شده است! استفاده از تکنولوژی CGI در ساخت و حرکت شخصیت‌های انیمه، باعث شده است که یکی از بهترین انیمه‌های چند سال اخیر را تماشا کنیم که این‌چنین در حوزه بصری خارق‌العاده ظاهر شده است. انیمیشن در بخش‌های دیگر نظیر نمایش جزئیات و نمایش محیط نیز خوب عمل می‌کند، اما استعدادهای این اثر فقط به انیمیشن خلاصه نمی‌شوند. تم آغازین به‌یادماندنی در کنار موسیقی متنی که به خوبی با حال و هوای سریال پیوند می‌خورد، گوش‌نواز و قابل‌قبول است. داستان این انیمه نسبتاً تازه است، اما همان ژانر قدیمی مسابقه و اکشن را دنبال می‌کند. ریتم واقعاً سریع و هیجان‌انگیز است و لحظات کمدی بخشی جدانشدنی از روایت آن هستند. گفتنی است که مضامین بزرگسالانه نظیر سکس و خودکشی یکی از موضوعاتی هستند که باعث شده‌ بسیاری از افراد نمره‌های کمی به این سریال بدهند، اما اگر با تماشای چنین محتویاتی مشکل ندارید و به دنبال یک انیمه‌ی اکشن نفس‌گیر هستید که سرتاسر دسیسه و خیانت باشد، این اثر برای شماست! شما می‌توانید تمامی قسمت‌های آن را در انواع کیفیت‌ها، به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، از طریق لینک‌هایی که در همین صفحه از سایت برای شما قرار داده‌ایم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 13:43:31
    کیفیت عجیبی داره طوری که اطلا نمیشه باهاش کنار اومد حالا این موضوع هم شخصیه
  • 1402-07-26 13:49:28
    اصلا نتونستم با گرافیکش و داستانش ارتباط بگیرم
  • 1402-07-17 12:52:11
    دوستان این انیمه بشدتتتتت خاص پسنده یا فازشو میگیرید خوشتون میاد یا کلا حالتون بهم میخوره . حد وسطی نداره حتما هم باید ببینید تا بفهمید دوسش دارید یا نه . از رو نظرات نمیشه قضاوتش کرد کاملا شخصیه
    • 1402-10-12 15:10:17
      حالا حرفتو گیریم درست ، امتیاز پنجشو کجای دلم بزارم
  • 1402-07-14 12:38:04
    چون یوکو تارو عزیز روی انیمه دارن کار میکنن فعلا از نظر داستانی زوده قضاوت کنیم از نظر cgi هم که اوکی بود
  • 1402-07-13 23:18:07
    دارم رو قسمت اولش قضاوت میکنم ولی برا اولین بار میگم حیف حجمی که رو گوشیم گرفته داستانش افتضاح گرافیک و حرکاتش کامپیوتریه طراحی کارکتر صفر کلا پیشنهاد میکنم دانلودش نکنین
  • 1402-07-13 14:26:43
    فعلا فقط قسمت اول رو دیدم.آرت و گرافیک خاصی داره. اوایل یکم اذیت میکرد اما بعد چند دقیقه حس کردم انتخاب عالی برای نشان دادن تنهایی و گسستگی فرد از جامعه و افراد دو رو برشه. صحنه های فریز شدن افراد پس زمینه برای تاکید بر گسست کاراکتر اصلی از محیط اطراف و رنگ و طرح بندی خاص انیمه برام حذاب بود. داستان انیمه چندان نوآوری نداره؛ همون پلات کلیشه شده میرای نیکی و پلاتینوم اِند اما با آرت خاصی که داره من پسندیدم. میخوام ببینم داستان چطور پیشرفت می کنه.
  • 1402-07-13 08:44:42
    بنظرم که خوب نبود!!!!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.