دانلود انیمه
Code Geass: Hangyaku no Lelouch II - Handou کد گیاس

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
28938 تعداد بازدید
User 104
10
/
9.16
AnimeList Rating
User 28,473
10
/
7.66
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Code Geass: Hangyaku no Lelouch II - Handou با بهترین کیفیت
دانلود انیمه Code Geass: Hangyaku no Lelouch II - Handou با بهترین کیفیت
عناوین دیگر
انگلیسی Code Geass: Lelouch of the Rebellion II - Transgression
فارسی کد گیاس,کد گیاس: لولوش شورشی
ژاپنی コードギアス 反逆のルルーシュⅡ 叛道
معروف به Code Geass: Lelouch of the Rebellion - Rebellion

خلاصه داستان انیمه Code Geass: Hangyaku no Lelouch II - Handou

لولوش لامپروج پس از کسب پیروزی‌ های معجزه آسایی در نبردهای زیادی علیه ارتش بریتانیا یا همان شوالیه ‌های سیاه، سازمان شبه ‌نظامی خود را به قدرتی فراتر از همیشه رسانده است. 
زمانی که او از قدرت نظامی، هوش و استعداد و گیاس خود استفاده می‌کند، به نظر می‌رسد هیچ چیز برای او غیرممکن نیست. با این حال، موانع هرگز متوقف نمی‌شوند و لولوش را در موقعیت سختی قرار می‌دهند. نگران کننده‌ترین موضوع، مهارت‌های رزمی سوزاکو کوروروگی و ظهور کودکی مرموز به نام V.V. است که تهدیدی برای پایان دادن به شورش بزرگ لولوش حساب می شود.


درباره انیمه کد گیاس

تماشای این فیلم‌ها برای هر طرفدار سری اصلی اینمه ضروری است. اگر تازه‌ کار هستید، ابتدا سریال اصلی را ببینید. در غیر این صورت ممکن است برخی رویدادها به درستی اهمیت و ارتباط خود را نشان ندهند. با اینکه در کل مفهوم کلی را متوجه خواهید شد، اما قطعا تماشای فیلم‌ها بدون دیدن سریال، تجربه‌ی کامل نخواهد بود. 
فیلم‌های 3 گانه بیشتر بر روی لولوش و سوزاکو تمرکز می‌کنند، بهترین دوستان در گذشته برای یکدیگر و حالا در تقابل با یکدیگر قرار گرفته‌ اند. جهان به عصر جدیدی فرو می‌رود و فلسفه‌های آن‌ها در رسیدن به این هدف با هم در تضاد است، در حالی که ردپای خون در سراسر جهان به چشم می‌خورد.
داستان این فیلم‌ به دلیل تغییرات گسترده ‌ای که در آن اعمال شده، هیچ حفره داستانی در آن وجود ندارد و البته اتفاقات زیادی از انیمه اصلی در آن توضیح داده می شود. به دلیل این تغییرات، مرگ یک شخصیت مهم در فیلم خلاصه، معنای خود را از دست می‌دهد. همچنین احساسات شرلی نیز به هدر رفته است، که ممکن است هواداران لولوش و شرلی را عصبانی کند.
همین مورد درباره طرفداران کالن و لولوش هم وجود دارد. در حالی که تأثیر شرلی بر لولوش ناچیز بوده، کالن تأثیرگذار بود و نقشی اساسی در روند شخصیت ‌پردازی لولوش تا پایان داستان ایفا کرد. مخصوصا سکانس معروف با رفرین که باعث تقویت شخصیت لولوش شد.
فیلم‌های خلاصه‌ی کد گیاس، نبردهای حماسی و استراتژی‌های درخشان لولوش لامپروج را یک بار دیگر با کیفیت انیمیشن خیره‌کننده به تصویر می‌کشند. صحنه‌های مبارزه نفس‌گیر و با جزئیات حیرت‌انگیز هستند و مطمئناً شما را میخکوب به صندلی نگه می‌دارند. با این حال، در بخش طراحی شخصیت‌ها، فیلم‌ها وفاداری کامل به سریال اصلی را حفظ کرده‌اند.
این فیلم در بخش انیمیشن پیشرفت قابل توجهی را نسبت به گذشته نشان می‌دهد. صحنه‌های جدید به‌ طرز ماهرانه‌ای با کل اثر هماهنگ شده‌اند و افت کیفیت ساخت فصل دوم تأثیر چندانی بر فیلم نداشته است. زیرا به‌جز بخش کوتاهی در 20 دقیقه پایانی فیلم، تقریباً هیچ صحنه‌ی ضعیفی با جلوه های ویژه کامپیوتری مشاهده نمی‌شود. استفاده از زوایای دید و حرکات دوربین بسیار بیشتر از نسخه اصلی در فیلم‌ها به کار رفته است. تنها مشکل این است که فیلم در بخش انیمیشن یکدست نیست.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-12-22 17:36:04
    چرا زیرنویس فارسی نداره؟؟ وقتی جدا دانلود میکنم زیرنویسو دیگه نمیتونم بندازم رو فیلم این چه وضعشه اخه
    • 1401-12-22 17:51:21
      یعنی چی جدا دانلود میکنی؟
  • 1400-03-13 23:11:10
    دوستان فصل سوم کی میاد؟
  • 1397-08-26 17:04:34
    کسی میدونه قسمت سوم این سگانه کی میاد
  • 1397-08-23 08:57:32
    خیلی جالبه یه راز هایی رو لو میده که تو انیمه اصلی گفنه نشده پیشنهاد میکنم ببینید
  • 1397-08-22 08:39:00
    ای بابا این که فیلم فصل دومه یه تریلر اومده بود بعد از فصل دوم رو نشون میداد این نیست انگار
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.