دانلود انیمه
Kenja no Mago نوه انسان خردمند

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
112281 تعداد بازدید
User 1077
10
/
7.89
AnimeList Rating
User 340,544
10
/
6.62
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kenja no Mago از لینک مستقیم به صورت سافت ساب به همراه پخش آنلاین با ترجمه
دانلود انیمه Kenja no Mago از لینک مستقیم به صورت سافت ساب به همراه پخش آنلاین با ترجمه
عناوین دیگر
انگلیسی Wise Man's Grandchild
فارسی نوه انسان خردمند,نوه جادوگر
ژاپنی 賢者の孫
معروف به Philosopher's Grandson, Magi's Grandson

خلاصه داستان انیمه Kenja no Mago

مرد جوانی که به طور قطع در یک حادثه مرده بود، در دنیایی دیگر به عنوان یک بچه دوباره زاده میشود. او توسط حکیم قهرمان وطن پرست به نام Merlin Wolford نجات داده میشود و او نامش را Shin میگذارد. به عنوان نوه‌ی مرلین بزرگ شده و آموزه هایش را جذب خود میکند. بر اثر آن، قدرت های شکه کننده ای بدست می آورد. هرچند زمانی که 15 سالش شد، پدربزرگش مرلین گفت: یادم رفت که بهش شعور یاد بدم! اینجا، زندگی فانتزی و غیر متعارف یک پسر غیر عادی در دنیایی دیگر، شروع میشود!

 

دانلود انیمه Kenja no Mago


درباره انیمه نوه انسان خردمند

این انیمه خوش ساخت امتیاز نه چندان عالی 6.62 از 10 را از سوی بینندگان گرفته؛ و جز آندرریتد ترین انیمه های سال 2019 است. این انیمه از 12 اپیزود 23 دقیقه ای با رده بندی سنی +13 منتشر شده است. ژانر آن اکشن، کمدی، فانتزی و عاشقانه است و تم ایسکای و تناسخ دارد. استودیو SILVER LINK ساخت این انیمه جذاب را برعهده داشته است.
قسمت‌های ابتدایی «فرزند حکیم» قدرت‌های فوق‌العاده‌ی شخصیت اصلی، Shin Walford، را نشان می دهند. توجه بیننده در این قسمت ها، حسابی به سوی این قدرت ها جمع می شود. شین را اطرافیانی احاطه کرده اند که در مقایسه با او ضعیف هستند و مدام به او احترام می گذارند. این موضوع باعث می‌شود قدرتش بیشتر به چشم بیاید، در حالی که به طرز مسخره‌ای فاقد عقل سلیم است. این نوع شخصیت‌پردازی در ژانر ایسکایی همیشه جالب و خنده دار است. نحوه مرگ شین در قسمت اول کمی کلیشه ای بوده و شاید اگر این انیمه سال ها پیش منتشر میشد؛ امتیاز بسیار بالاتری می گرفت. 

 

انیمه نوه انسان خردمند


چند نکته ریز را درمورد امتیاز پایین آن بازگو میکنیم: اول اینکه امتیاز پایین همواره معنی یک انیمه بد را نمی دهد؛ بلکه سلایق مختلف نظرات مختلفی را شامل می شود. پس همواره به انیمه هایی ازین دست یک شانس بدهید، شاید عاشقش شدید. دوم اینکه در بخش انیمیشن و آرت و داستانی، جزئیات در حد یک انیمه  شاهکار با تم جادوگری نیست؛ ولی نقطه ضعف هم محسوب نمی شود. پایان داستان هم کمی عجیب بنظر می رسد. 
در کل این سریال، انیمه ای نیست که با امتیازش آن را نقد کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1397-12-17 06:58:54
    بیشعوره 😐😐😂😂😂😂 ولی جدی دیگه این ژانر خسته کننده شده اگر هم واقعا میخوان نمره بالایی بگیره باید خیلی تلاش کنن که از انیمه هایی مثل sao یا اورلرد یا ... داستانشون قوی تر باشه
  • 1397-11-20 19:23:29
    شعور نداره خخخخخخخ دیگه ته بچه بازیه
  • 1397-10-14 17:56:36
    اوهه چقدر دیر میاد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.