دانلود انیمه
Queen's Blade: Gyokuza wo Tsugu Mono تیغه ملکه

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
19901 تعداد بازدید
User 29
10
/
7.82
AnimeList Rating
User 22,496
10
/
6.53
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Queen's Blade: Gyokuza wo Tsugu Mono با زیرنویس فارسی + پخش آنلاین با ترجمه
دانلود انیمه Queen's Blade: Gyokuza wo Tsugu Mono با زیرنویس فارسی + پخش آنلاین با ترجمه
عناوین دیگر
انگلیسی Queen's Blade: Inheritor of the Throne
فارسی تیغه ملکه
ژاپنی クイーンズブレイド 玉座を継ぐ者
معروف به Queen's Blade 2, Queen's Blade: Gyokuza wo Tsugumono, Queen's Blade: The Successor of the Throne, Queen's Blade and the Evil Eye

خلاصه داستان انیمه Queen's Blade: Gyokuza wo Tsugu Mono

این فصل ادامه فصل اوله ، در انتهای فصل اول مبارزان به دروازه گاینوس رسیدن و در این فصل وارد سرزمین ملکه (گاینوس) میشن و به مبارزه بر سر ملکه شدن میپردازن …


درباره انیمه تیغه ملکه

رینا پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات متعدد در طول سفرش، به عنوان یک جنگجو رشد کرده است. او که مصمم به شرکت در تورنمنت «تیغه ملکه» است؛ به پایتخت گینوس می‌رسد، جایی که ملکه آلدورا در انتظار اوست. در آنجا جمعی از جنگجویان زیبا دور هم جمع می شوند که مانند رینا برای تیغه ملکه آمده‌اند. در میان آن‌ها خواهر رینا، کلودت حضور دارد که مصمم است شکوه خاندان ونس را بازگرداند؛ توموئه و شیزوکا، که هر دو برای سرزمین مادری ‌شان هینوموتو مبارزه می‌کنند؛ نانائیل که فرشته اعظم به او دستور داده است شرکت کند؛ و زیردستان جادوگر باتلاق.
تمام این مبارزان زیبای گردآمده در گینوس یک هدف مشترک دارند: پیروزی در تیغه ملکه، تورنمنتی برای انتخاب قوی‌ترین و زیباترین ملکه. چه کسی به آن تخت باشکوه صعود خواهد کرد؟ این موضوع تنها از طریق نبرد قابل تعیین است.
بر خلاف فصل گذشته که داستانی تقریباً اپیزودیک با مبارزات تصادفی داشت که به پیشرفت داستان کمک نمی‌کرد، این فصل دارای یک خط داستانی محکم است. در هر قسمت، دو شرکت کننده در مسابقه با هم مبارزه می‌کنند و البته یکی از آن‌ها حذف می‌شود. پیشروی داستان از طریق این ساختار، باعث می‌شود تا این فصل به طرز چشمگیری بهتر و لذت‌بخش‌تر باشد، زیرا تمرکز بیننده فقط روی رینا و دخترانی که در تمام مدت به دنبال او هستند، نیست.
در این انیمه فن سرویس و محتوای ایچی جایگاه ویژه ای دارد. یکی از اصلی ترین بخش های انیمیشن و آرت استایل هم متعلق به همین بخش است. اما جدای از آن، یکی از بهترین نکات در مورد آرت این انیمه، روایت داستان این بار در دنیایی قرون وسطایی است. جزئیات و تشبیهاتی که دنیای انیمه را شبیه به آن دوران می کند، یکی از بهترین قسمت هایی است که یک انیمه می تواند برای مخاطبان به تصویر بکشد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-04-26 03:35:24
    سلام چرا همه انیمه های Queen Blade حذف کردین. من در حال تماشای این انیمه بودم ممنون میشم دوباره سایت دانلود قرار بدین
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-09-29 05:34:40
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    برای یبار دیدن خوبه ولی حال نکردم یعنی چی اخه یطرف سینه زنه اندازه منبع سرپمپ ابه
  • 1397-04-31 18:56:12
    این انیمه رو چندسال پیش تو youtube دیدم چند قسمت فصل یکش رو ولی دیگه دنبال نکردم.. نمیدونستم انقدر زیاد باشه😅 کلن ۳ فصل هست هر فصل هم ۶ قسمت special داره. ۲تا ova و ۲تا special ova.. اون یکی چیه؟؟!
  • 1397-02-15 23:41:07
    سلام خسته نباشید میشه لطف کنید زیرنویس فصل دوم این انیمه رو بزارید خیلی جاها دنبال زیرنویس فارسیش گشتم ولی فقط زیرنویس فصل 1 رو تو سایت خوبتون پیدا کردم.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.