دانلود انیمه
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku کمدی رمانتیک نوجوانی من

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
61133 تعداد بازدید
User 665
10
/
8.58
AnimeList Rating
User 693,546
10
/
8.2
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی My Teen Romantic Comedy SNAFU TOO!
فارسی کمدی رمانتیک نوجوانی من
ژاپنی やはり俺の青春ラブコメはまちがっている。続
معروف به Oregairu 2, My Teen Romantic Comedy SNAFU 2, Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Second Season, Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku

با بهتر شدن اوضاع در باشگاه خدمات داوطلبانه، حالا درخواست‌های بیشتری از دانش‌آموزان برای حل مشکلاتشان دریافت می‌کند. با این حال، اعضای باشگاه اغلب در اتفاق نظر درباره حل مشکل خود اختلافاتی دارند.
پیشنهاداتی که هاچیمان به طور مرتب ارائه می‌دهد، اغلب با پیشنهادات یوکینو در تضاد است. همین باعث مشکلاتی در روابط داخل کلاب شده است. با وجود این اختلافات، با تلاش مداوم این گروه سه نفره برای یافتن نظرات مشترک، ممکن است به زودی به نقطه‌ای برسند که چیز مهمی کشف کنند.


درباره انیمه کمدی رمانتیک نوجوانی من

با یکی از بهترین آثار عاشقانه و مثلث عشقی انیمه ای روبرو هستیم. امتیاز بسیار عالی 8.20 از 10 را گرفته و جز مشهورترین انیمه های لیست هر انیمه فن است. از 13 اپیزود 24 دقیقه ای تشکیل شده و رده بندی سنی +13 سال دارد. ژانرهای عاشقانه و کمدی دارد و در سال 2015 پخش شده است. این انیمه تلویزیونی در فصل دوم خود توانست دنباله ای موفق و بسیار جذاب باشد.
در حالی که اکثر انیمه‌های دبیرستانی بیشتر روی عاشقانه، درام یا کمدی تمرکز می‌کنند، «Zoku» هر سه ژانر را باهم دارد. همچنین هر کدام را به کار می‌گیرد، تا نمایشی بسازد که پر از مثلث‌های عشقی یا شخصیت‌های گیج و بی‌دست و پا که متوجه منظور نمی‌شوند، نباشد. حس کاملاً واقعی داستان هم جذابیت خودش را دارد.
ما از دید هاچیمان به داستان نگاه می‌کنیم و در زندگی او به عنوان یک دانش‌آموز دبیرستانی معمولی غرق می‌شویم. داستان بیشتر روی مشکلات زندگی دبیرستانی، اتفاقات و دوستی هایی که بین شخصیت ها در این فضا پیش می آید تمرکز می کند.
این انیمه مشکلات زندگی دبیرستانی، دوستی ها و اتفاقات این دوران در مدرسه های ژاپنی را نشان می دهد. نحوه برخورد هاچیمان و حل موضوعات پیش آمده توسط او و هم کلابی هایش، به قدری هیجان انگیز است، که با تمرکز کامل بر روی آن می توانید چندین بار این انیمه را تماشا کنید. البته که فصل دوم نسبت به فصل پیشین پیشرفت های بسیاری هم داشته. 
در بخش شخصیت پردازی، یوکینو شخصیتی جدی است که هرگز کسی را اگر از حد خودش بگذرد، نمی بخشد. او هم باهوش است و هم زیبا، به گونه‌ای که هم بامزه است و هم ترسناک. از خاندان سلطنتی است، که باعث می‌شود او را نیرویی غیرقابل چشم‌پوشی بدانند. همچنین کنایه‌های آزاردهنده‌اش به کسانی که او را پایین‌تر از خودش می‌داند، از یوکینو یک کابوس دوست‌داشتنی می‌سازد.
شخصیت بعدی هم یویی یوگاهاما، زمانی که حال کسی خراب باشد، سریع سعی در خوشحال کردن او دارد. او دختری است که به حمایت و دوستانی برای همراهی نیاز دارد و هر کاری می‌کند تا این دوستی تا ابد پایدار بماند.
با عوض شدن استودیو سازنده این انیمه در فصل دوم به استودیو feel.، پیشرفت زیادی در بخش انیمیشن و گرافیک آن رخ داد. بک گراند های جذاب، آرت استایل متناسب با ژانر انیمه و از همه مهم‌تر، طراحی جذاب شخصیت ها؛ همگی نکات مثبت این اثر هستند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1397-12-19 20:06:32
    خبری از فصل جدید نیومده
  • 1397-02-07 00:11:05
    خیلی باحاله فصله بعدیم داره؟؟ اگر داشت،قرار بدین ممنون
  • 1397-02-01 18:01:40
    فصل سومش هم میاد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.