دانلود انیمه
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. OVA کمدی رمانتیک نوجوانی من

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
26658 تعداد بازدید
User 187
10
/
8.19
AnimeList Rating
User 167,383
10
/
7.59
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. OVA
دانلود انیمه Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. OVA
عناوین دیگر
انگلیسی My Teen Romantic Comedy SNAFU OVA
فارسی کمدی رمانتیک نوجوانی من
ژاپنی やはり俺の青春ラブコメはまちがっている。OVA「こちらとしても彼ら彼女らの行く末に幸多からんことを願わざるを得ない。」
معروف به Oregairu OVA, My youth romantic comedy is wrong as I expected. OVA, Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru.: Kochira Toshite mo Karera Kanojora no Yukusue ni Sachiookaran Koto wo Negawazaru wo Enai.

خلاصه داستان انیمه Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. OVA

یک روز صبح، «هاچیمن هیکیگایا» به ماهیت اضافی ازدواج و تصویر گمراه‌کننده آن از خوشبختی فکر می‌کند. با این حال زمانی که «باشگاه خدمات داوطلبانه» وظیفه پیدا می‌کند که به یک مجله محلی شهرداری کمک کند تا جذابیت ازدواج با افراد جوان‌تر را تبلیغ کند، مجبور می‌شود با تردید خود مقابله کند. متأسفانه، نه مشاور باشگاه یعنی «شیزوکا هیراتسوکا» و نه سایر اعضای «باشگاه خدمات داوطلبانه»، هیچ‌کدام تجربه دستِ اولی در مورد این موضوع ندارند! تنها یک هفته مانده به پایان مهلت، گروه باید به سرعت در مورد پیچیدگی‌های مراسم ویژه مطلع شوند، حتی اگر مجبور باشند به ابزار خلاقانه‌تری متوسل شوند!


درباره انیمه کمدی رمانتیک نوجوانی من

این فیلم انیمیشن در سال 2013 میلادی در ژانر عاشقانه و کمدی با رده‌بندی سنی 13+ سال و زمان 23 دقیقه از سوی استودیوی Brain’s base پخش شده است. احتمالاً چشمتان به مجموعه‌ی اصلی این فیلم انیمیشن خورده باشد و اگر نه، می‌توانید به سراغ انیمه‌های پیشنهادی‌ای که در پایین همین متن برایتان قرار داده‌ایم بروید و آن را بررسی کنید. این را گفتیم برای اینکه اعلام کنیم این اثر ارتباط بسیار کمی با مجموعه‌های قبلی دارد و به عنوان یک فیلم انیمیشن کوتاه مستقل در نظر گرفته می‌شود که به دنبال روایت قصه‌ای‌ست که احتمالاً جای مناسبش را در مجموعه‌ی اصلی پیدا نکرده بودند! به لطفِ موضوعِ نسبتاً حساسیت‌برانگیز این فیلم، سطح کمدی این اثر از دیگر مجموعه‌های این دنیای انیمیشنی بالاتر است و به راحتی می‌تواند مخاطبانی که به دنبال کیفیت بالاتر در حوزه‌ی محتوای این دنیای انیمیشنی بودند را راضی کند. شخصیت‌های این انیمه همان شخصیت‌های قدیمی هستند و تغییر خاصی در آن‌ها به وجود نیامده، اما سطح بالایی کمدی باعث شده که آن‌ها نیز همراه جریان لطیف قصه شوند و در نتیجه، همه‌چیز برای قهقهه‌های عمیق مخاطب آماده باشد! برای تماشای این فیلم انیمیشن، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این انیمه را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-04-24 13:02:36
    فصل اولش زیاد خوب نیست ولی در فصل دوم درام ها بیشتر میشه و همینطور گرافیک،داستان،و شخصیت پردازیش واقعاً فوق‌العاده میشه بنظرم لایق امتیازه ۸.۱۰ رو دار
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.