دانلود انیمه
Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus سوکیو نو فافنیر

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
12860 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7,685
10
/
7.41
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus
دانلود انیمه Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus
عناوین دیگر
انگلیسی Fafner Exodus
فارسی سوکیو نو فافنیر
ژاپنی 蒼穹のファフナー Dead Aggressor EXODUS
معروف به Fafner in the Azure: Dead Aggressor - Exodus

خلاصه داستان انیمه Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus

سال 2150 بعد از میلاد است و نبرد علیه «فستوم‌ها» به مرحله تازه‌ای رسیده است. اما اتفاقاتی نظیر ظهور انسان‌هایی که نیمه‌انسان و نیمه‌فستوم محسوب می‌شوند به اختلافات دامن می‌زنند و آتش جبهه جنگ را گسترده می‌کنند، شاید آن‌قدری که دیگر متوقف‌کردنش ممکن نباشد، مخصوصاً برای گروهی از قهرمانانی که سعی دارند به هر نحو ممکن از امنیت صلح شکننده‌ی خود پاسداری کنند... 


درباره انیمه سوکیو نو فافنیر

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 2015 میلادی در ژانر اکشن، درام و علمی‌تخیلی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه از سوی استودیوی I.Gzwei آغاز کرد. در اینجا دنیایی را داریم که آتش جنگ در گوشه‌گوشه‌اش زبانه می‌کشد و تنها یک مکان است که از مرگ و تباهی در امان مانده است: جزیره کوچکی که همچنان برای حفظ صلح تلاش می‌کند. «کازوکی» و «میناشیرو» از قهرمانان اصلی این مجموعه هستند که با کمک گروهی دیگر از قهرمانان، قصد دارند این صلح شکننده را حفظ کنند.

چنین قصه‌ی حماسی‌ای، به کمک یک سبک انیمیشنی رنگارنگ روایت می‌شود که با پالت‌های رنگی کم‌رنگ، حال و هوایی بدبینانه به صحنه‌های اکشن خود می‌دهد که انطباقی مناسب با اتمسفر دنیای پرخطر خود دارد. موسیقی‌های این سریال بخش دیگری از ویژگی‌های مثبت حوزه دیداری و شنیداری این مجموعه را شامل می‌شوند که به حماسی‌ترین شکل‌ممکن طراحی و تولید شده‌اند تا هیجان و تعلیق را به روایت این اثر هدیه دهند. با این حال این مجموعه در بعضی بخش‌ها نظیر ایجاد روایتی احساسی و قابل‌درک باز می‌ماند و با اینکه از شخصیت‌هایی عالی بهره‌مند است، اما گاهی خودش نیز از تعداد بالای آن‌ها سردرگم می‌شود!

با این حال به یقین می‌توانیم بگوییم که ویژگی‌های مثبت این اثر، آن‌قدری به ویژگی‌های منفی‌اش چربیده‌اند که با یکی از بهترین انیمیشن‌های سریالی اکشن دهه 2010 طرف باشید. برای دانلود تمامی قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-01-07 10:30:53
    سلام و خسته نباشید احیانا کسی قصد نداره این انیمه رو ترجمه کنه؟؟!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.