دانلود انیمه
Bungou Stray Dogs سگ‌های ولگرد بانگو

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
114473 تعداد بازدید
User 1477
10
/
8.55
AnimeList Rating
User 714,279
10
/
7.81
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Bungou Stray Dogs با ترجمه فارسی اختصاصی از لینک مستقیم
دانلود انیمه Bungou Stray Dogs با ترجمه فارسی اختصاصی از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Bungo Stray Dogs
فارسی سگ‌های ولگرد بانگو
ژاپنی 文豪ストレイドッグス
معروف به Literary Stray Dogs, BSD

خلاصه داستان انیمه Bungou Stray Dogs

«آتسوشی ناکاجیما» پسر جوان 18 ساله‌ای است که مجبور می‌شود به یک شرکت بازپرس رخدادهای فراطبیعی بپیوندند تا برای هر حل مشکلات غیرعادی‌ای که پلیس برایشان راهکاری ندارد، با افرادی عجیب و غریب همکاری کند و به دل ماجراهایی عجیب و غریب‌تر بزند...

 

دانلود انیمه Bungou Stray Dogs


درباره انیمه سگ‌های ولگرد بانگو

این انیمه پخش خود را در سال 2016 میلادی از سوی استودیوی Bones در ژانر اکشن، رازآلود و فراطبیعی با رده‌بندی سنی 17+ سال و متوسط زمان 23 دقیقه آغاز کرد. اگر فکر می‌کنید که انیمه‌هایی با موضوعات فراطبیعی دیگر جذابیت ندارند و سرگرم‌کننده نیستند، کافی‌ست که به سراغ تماشای این مجموعه بروید! شخصیت‌های این اثر هرکدام قابلیت‌های ویژه‌ای در حوزه موضوعات فراطبیعی دارند و در مقابله با موجودات و رخدادهای عجیب، رفتار متفاوتی از خود نشان می‌دهند. ژانر کمدی بخش جدایی‌ناپذیری از قصه‌ی این انیمه است که طراوت و احساس را به روایت این مجموعه اضافه کرده است. با این حال لحن طنز این اثر در برخورد با خشونت تیره و تاری که کارگردانی هنری به ارمغان آورده است بالانس می‌شود و تعادلی بین خشونت و حال و هوای تاریک و طراوت و حال و هوای روشن پدید می‌آورد. نکته جالب این است که این انیمه برخلاف دیگر آثار مشابه، توجه تحسین‌برانگیزی به شخصیت‌های منفی دارد و به خوبی به آن‌ها پرداخته و از آن‌ها شخصیت‌های جذابی در آورده است.

 

انیمه سگ‌های ولگرد بانگو

 

موسیقی متن نیز شنیدنی و جذاب است و باعث شده این اثر تبدیل به یکی از بهترین آثار ده سال اخیر دنیای انیمه در ژانر فراطبیعی شود که تماشای آن قطعاً هر اوتاکویی را سرگرم خواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال یک سفر هیجان‌انگیز به دنیایی سرشار از اتفاقات فراطبیعی و موجودات جادویی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا به تماشای این مجموعه بنشینید! برای دانلود تمامی قسمت‌های این انیمه در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-15 05:49:20
    واقعا مای انیمه لیست توی امتیاز دهی خیلی دقیقه ارزش دیدن داره به همه پیشنهاد نیکنم
  • 1399-05-15 05:49:17
    شاید داستان خیلی قوی ای نداشته باشه اما یه انیمه ایه که واقعن دیدنش حس خوبی داره و بخاطر تیکه های طنزی که داره باعث میشه خستت نکنه در کل اگه با بقیه انیمه ها مقایسش نکنین و فقط ازش لذت ببرین واقعن انیمه خوبیه
  • 1399-05-15 05:49:09
    انیمه ای نبود که بشه پینشهاد کرد باید دید.داستانش خوب بود ولی ضعیف بود و به دل من نشنست
  • 1399-05-15 05:49:04
    این انیمه واقا محشره شخصیت پردازی های بینظیر داره و درکل عالیه ب نظرم حتما ببینیدش مخصوصا سینماییش رو ک اسمش سیب مرده هست البته اول باید خود انیمه رو تموم کنید.
  • 1399-05-12 12:48:37
    خیلی خوب بود پیشنهاد میکنم حتما نگاه کنید نگاه نکنید ضرر کردین😍
  • 1399-05-02 08:44:38
    این انیمه ای.چیه؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.