دانلود انیمه
Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen پایان جهان

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
76121 تعداد بازدید
User 965
10
/
8.58
AnimeList Rating
User 471,547
10
/
7.62
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen با ترجمه
دانلود انیمه Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen با ترجمه
عناوین دیگر
انگلیسی Seraph of the End: Battle in Nagoya
فارسی پایان جهان
ژاپنی 終わりのセラフ 名古屋決戦編
معروف به Owari no Seraph 2nd Season, Seraph of the End 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen

یوئیچیرا هیاکویا بالاخره به آغوش دوست بچگیش میکائلا هیاکویا برگشته که برای مدت زیادی فکر میکرد مرده باشه. ولی بعد از دیدانشون متوجه میشه که میکائلا به یه خون آشام تبدیل شده. یوئیچیرو که تصمیم داره به دوستش کمک کنه قسم میخوره قوی تر بشه که بتونه از میکائلا هم در کنار همرزم هاش در کمپانی ماه شیطانی محافظت کنه. کورتو هیراگی اطلاعات دریافت میکنه که یه گروه بزرگ از خون آشام ها قراره توی ناگویا جمع بشن که به نیروی اصلی در توکیو حمله کنن. تیم یوئیچیرو که توسط گورن ایچینوسه رهبری میشه یکی از تیم هاییه که انتخاب شدن که اشراف های خوش آشام رو از بین ببرن. با نزدیک شدن ماموریت ناگویا، اعضای جوخه شینوئا به کارشون ادامه میدن که توی استفاده از سلاح ها ماهر بشن و کار تیمیشون رو تقویت کنن. یوئیچیرو باید قدرتی که میخواد رو برای این که اشراف زاده ها رو نابود کنه و دوستش رو نجات بده رو بدست بیاره، قبل از این که تسلیم زره نفرین شده بشه.


درباره انیمه پایان جهان

این فصل از انیمه پایان جهان امتیاز بسیار خوب 7.62 از 10 را گرفته و یکی از جذابترین سریال انیمه های اکشن ومپایری سال 2015 شد. این انیمه ژانرهای Action, Drama, Fantasy را در تم های Military, Vampire روایت می کند. از 12 اپیزود 23 دقیقه ای با رده بندی سنی +17 تشکیل شده است. همچنین اثر استودیو Wit Studio بوده و طرفداران زیادی دارد.
این انیمه به عنوان دنباله فصل پیشین شناخته می‌شود، اما برای درک کامل داستان، باید فصل اول را دیده باشید. همانطور که از نام آن پیداست، بخش اعظم فصل دوم در ناگویا (Nagoya) جریان دارد؛ شهری در سطح زمین که محل سکونت خون‌آشام‌های اصیل نیز هست. در ابتدا، این شهر تا زمان آخرالزمان محل سکونت انسان‌ها بود. برای یادآوری کوتاه، ویروسی مرگبار که سال‌ها قبل از شروع نمایش، بخش عمده‌ای از بشریت را نابود کرد، سبب شد خون‌آشام‌ها به حاکمان تبدیل شوند و با انسان‌ها مانند حیوانات رفتار کنند. همچنین برخی از کودکان انسان را برای اهداف خود زنده نگه داشتند. با فلش‌بک به زمان حال، گروه قدرتمندی را می‌بینیم که نه برای غرور و آزادی، بلکه برای بقا می‌جنگند.
انیمه‌ پایان جنگ در فصل دوم که اقتباسی از مانگاست، به خوبی حال و هوای آن را نشان می دهد. به ویژه در ۱۰ قسمت ابتدایی که توانسته حس و حال جادویی Manga را به خوبی منتقل کند. فصل پیش در معرفی شخصیت های جدید کمی عجله کرد. خوشبختانه، این فصل بیشتر روی صحنه‌های اکشن و نحوه‌ی اجرای آنها تمرکز کرده است؛ و معرفی کرکتر ها خوب پیش می رود.
داستان نشان می دهد که: چطور انسان‌ها با ناامیدی برای زنده ماندن در شرایط وحشتناک مبارزه می‌کنند. سران ارتش امپراتوری ژاپن شدیدا به یو علاقه‌مند شدند. هدف شخصی یو تبدیل دوباره میکا رو به آدمی عادی است؛ آنهم بعد از فهمیدن اینکه میکا تبدیل به همان چیزی شده که از آن متنفر است؛ یعنی یک خون‌آشام. همچنین چندین اپیزود به مشکلات بین شخصیت‌ها و اینکه چطور بعضی از آنها مثل Shinoa، مسئولیت کارهای خود را می پذیرند؛ می پردازد. با سخت شدن شرایط، افراد حاضر در انیمه مجبور به گرفتن تصمیماتی می شوند، که انتخاب بین مرگ و زندگی هستند...

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-03-15 03:07:06
    خیلی عالی بود
  • 1401-03-14 07:43:30
    قضیه چیه الان الان هفت سال از تموم شدن فصل دوم این انمیه گذشته. پش این کی فصل سومش میاد؟ یا معلوم نیست؟ فصل سومش کی میاد؟
  • 1401-03-14 07:43:28
    براوو براوو آن‎‌هایی که حرف برای گفتن دارند، همیشه آثاری می‌باشند که یا در سایه به سر می‌برند و یا خموش هستند. ✍🏻 انیمه Seraph of the End بنده را حیرت زده کرد. مگر می‌شود داستانی حساب شده با چاشنی انتقام ارائه شود و همه چی در بالانس باشد؟ در حین روایتی بی‌گدار اما مستعد، به مسائل مهم انسانی اشاره شود؟ بله! می‌شود! تماشا این انیمه نه تنها خستگی مفرطی که از تماشا کردن چند انیمه مستاصل قبلی در تن بنده بود را از بین برد بلکه به بنده انرژی سترگی بخشید که به کارهای نیمه تمامم برسم و قدردانش باشم. برای شروع، پلات در اوایل اندکی باعث ایجاد حس ترس و شک بغرنجی در بنده شد می‌ترسیدم همانند بعضی از انیمه‌ها که هسته داستان‌پردازی پیرامون انتقام بی‌چون چرای شخصیت اصلی تعریف می‌شود، در این دنیا هم شاهد کلیشه‌های طاقت‌فرسا باشم، اما در اشتباه بودم. (این انیمه هم از انیمه Attack On TItan فرسخ‌ها جلوتر است و هم از انیمه Tokyo Ghoul.) همه پارامترها در این انیمه استادانه در کنار هم قرار گرفته‌اند، با وجود اینکه گاف‌های داستان‌نویسی احساس می‌شود اما شخصیت‌پردازی و روایت سیستماتیک درست انیمه همچو مادری مهربان آن‌ها را پوشش می‌دهد و مادری می‌کند. پلات به زیبایی هم درامی درخور فضای انیمه ماشه می‌چکاند و هم مسائلی مهم، کلیدی و مثبت انسانی را به زیبایی به سمت جهان فکری مخاطب می‌فرستد فعل و انفعالات داستان در سایق داستان بسیار تأثیرگذار هستند. معتقدم در وهله اول این داستان است که باید بدرخشد، هنر خالق را نشان دهد، کلیشه‌ها را برهم بزند و هم به مخاطبانش احترام بگذارد و هم به شخصیت‌هایش. این انیمه به درستی این کار را انجام می‌دهد. آقای "تاکایا کاگامی" استادانه دنیای افکارش را می‌شناسد و پروتاگونیست خلق شده توسط ایشون یعنی «وییچیرو هایاکویا» هم سرسختی، جذابیت و معرفت شخصیت اصلی انیمه Demon Slayer یعنی «تانجیرو کامادو» را دارد و هم اراده و سرحالی «ایزوکو میدوریا» شخصیت اصلی My Hero Academia و هم خشم و نفرت «ارن یگر» شخصیت اصلی Attack On Titane. مگر همچین چیزی می‌شود؟ بله شده است! برای خلق تک تک شخصیت‌های این انیمه زحمت وافری کشیده شده است و بنده درکش کردم. در یک ترکیب‌بند‌ی ایستا و یا پویا در عالم هنر چه چیزی توجه ما را به خود جلب می‌کند؟ داستانی که نه پیچیده است و نه ساده، روایتی که نه آرام است و نه برق آسا، اتمسفری که نه تاریک محض است و نه با تلالویی کورکننده در آخر بسیار حیرت زده گشتم که همچین شاهکاری فصل سومش هنوزم که هنوزه معرفی نشده است در حالی که کارهای بسیار ضعیف دیگری که چیزی جز ادعا ندارند و البته حاشیه، همچنان دارند ساخته می‌شوند. امیدوارم که شمع این سریال روشن شود و در آینده شاهد معرفی فصل جدید این انیمه دوست‌داشتنی باشم. این پدیدار جدی هنری و با فرنودی زیبا نیازمند عدالت است. بهتر است فنجان قهوه‌ام را به اتمام برسانم و از سازوکار کتمان مدیا لذت ببرم. آثاری که نیازمند توجه بیشتری هستند، زحمت‌هایی که در سایه هستند اما فراموش نمی‌شوند. امید است که آثار هنری واقعی به حقشان برسند. از جنگل متروکه
    • 1403-03-03 13:48:06
      حاجی چقدر حوصله داری
  • 1400-10-17 20:46:04
    در مورد فصل سوم، استودیو دست نگه‌داشت چون که مانگایی برای اقتباس نداشت. مدتی صبر کردن و حالا چندین چپتر مانگا منتشر شده. پس باید منتظر استودیو باشیم.
    • 1401-02-03 08:51:45
      بعد هفت ساااال تازه یه چیزایی از مانگا اومده؟! خسته نباشن
  • 1400-05-25 02:18:41
    سلام چرا زیرنویس های این انیمه این طورین؟ هم با گوشی و هم با لب تاپ ناهماهنگن
    • 1400-11-18 05:05:46
      در گوشی با استفاده از برنامه ام ایکس پلیر در بخش زیرنویس > همگامساری و در لپ تاپتون با برنامه کی ام پلیر با سه دکمه کنار اینتر ( ممکنه حروفتون مکانش متفاوت باشه) یعنی سه دکمه حروف بالا کنار اینتر میتونید هماهنگ کنید
  • 1399-10-28 23:13:06
    سلام ببخشید برای من صدا و تصویر انیمه خیلی کنده چی کار کنم
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-10-13 05:17:11
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    چرا آخرش یو عجیب رفتار میکنه؟!😕آخه آخرش ننوشت ((to bo counacted)(یعنی ادامه دارد)(بعدشم یه عکس آخر گذاشت که نوشته بود(the end)(یعنی پایان))ولی فصل اولش(ادامه دارد) رو نوشته بود . بعضی یا هم می گفتن فصل ۳ سال ۲۰۱۸ میاد ولی الان بهار ۲۰۲۰ داره تموم میشه. اگرم داخل سال ۲۰۲۰ میاد پس چرا تا حالا هیچی ازش داخل اینترنت(منظورم سایت های خارجی هم هست)نیومده؟!
  • 1399-07-09 08:16:07
    خیلی خفن بود مخصوصا صدا گذاری کاراکتر ها و انیمه هم که عالی بود . امیدوارم فصل 3 رو بسازن
  • 1399-06-26 07:56:02
    راستی این شونن آی حساب میشه یائویی یا هیچکدوم؟
    • 1399-07-01 14:24:27
      من تازه میخوام این فصلو شروع کنم واقعا میخوام دونم شونن آیه یا نه
      • 1399-06-11 20:32:42
        نه ولی افکاره یک فوجوشی میتونه مرزها رو رد کنه :)
  • 1399-06-26 07:55:56
    شاهکاره حتما ببینین
  • 1399-06-26 07:55:54
    واقعا بی نظیره
  • ROH
    1399-06-26 07:55:36
    عال بود مخصوصا قسمت های ۶ و ۱۰ و ۱۲ فصل دوم از کله دیگش خیلی بهتر بود
  • 1399-06-26 07:55:31
    این انیمه هنوزم فصل سومش نیومده ؟؟ انیمه رو دیگه یادم رفت چجوری بود😔
  • 1399-06-26 07:55:24
    انیمه محشریه حیف ناتمام گذاشتن
  • 1399-06-26 07:55:02
    انیمه قشنگیه فصل سوم نداره,؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.