دانلود انیمه
Psycho-Pass 2 سایکو پس فصل 2

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
47822 تعداد بازدید
User 388
10
/
8.03
AnimeList Rating
User 352,260
10
/
7.41
MyAnimeList
11
/
11
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Psycho-Pass 2 با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت چسبیده از لینک مستقیم
دانلود انیمه Psycho-Pass 2 با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت چسبیده از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Psycho-Pass 2
فارسی سایکو پس فصل 2, روانپریش 2
ژاپنی PSYCHO-PASS サイコパス 2
معروف به Psycho-Pass Second Season, Psychopath 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Psycho-Pass 2

یک و نیم سال پس از وقایع فیلم علمی تخیلی و مهیج روانشناختی اولیه، آکانه تسونوموری به عنوان بازرس به کار خود ادامه می‌دهد و قوانین سیستم سیبل را اجرا می‌کند. به او مجریان تازه‌کار و بازرس کم‌تجربه، میکائو شیموتسوکی، زن جوانی که به طور کورکورانه و انعطاف‌ناپذیری به سیبل وفادار است، ملحق می‌شوند. در حالی که آکانه هم ماهیت شغل خود و هم درست بودن قوانین سیبل را در نظر می‌گیرد، تهدیدی جدید و نگران‌کننده پدیدار می‌شود. 
یک فرد مرموز راهی برای کنترل ضریب جرم پیدا کرده است. ضرایب جرمی، اعدادی هستند که از اسکن‌های ذهنی جمع‌آوری شده و به سیبل امکان می‌دهد تا سلامت روانی را ارزیابی کند و مجرمان بالقوه را شناسایی کند. او از طریق این روش توانسته یک مجری را به قتل برساند و یک سرنخ رمزآلود از خود به جای بگذارد: «WC؟» با خون روی دیوار نوشته شده است.
اعضای بخش 1 به زودی خود را درگیر یک بازی مرگبار با دشمن جدیدشان می‌بینند و با توطئه‌ای روبرو می‌شوند که سیستم را می خواهد در هم بشکند.


درباره انیمه سایکو پس فصل 2

فصل دوم چند سال پس از وقایع فصل اول جریان دارد. ما با تیم جدید آکانه در اداره MWPSB و همچنین برخی چهره‌های آشنا روبرو می‌شویم. پس از یک مقدمه‌ی کوتاه، مستقیم وارد صحنه‌ی اکشن می‌شویم، جایی که در انتهای آن شخصیت اصلی این فصل را می بینیم. با معرفی شخصیت منفی جدید، کامویی کیریتسو، داستان کمی جذابتر می شود.
در طول سریال چند پیچش داستانی وجود دارد که ارزش فکر کردن و کاوش را دارد، با این وجود داستان حفره‌های داستانی و رویدادهای غیرمنطقی هم در خود دارد. سریال در قسمت 6 به اوج خود می رسد و هیجان و وحشت وصف نشدنی را رقم می زند. با این حال اگر شخصیت های قبلی می ماندند، داستان قطعا بهتر می شود.
انیمیشن و کیفیت تصویر، مانند سیزن پیش از جزئیات خوبی برخوردار است. جزئیات شهر، نورپردازی و سایر موارد ظریف این چنین، تماشای انیمه را لذت بخش تر کرده.
در فصل دوم چند شخصیت جدید هم داریم. اولین مورد افسر تازه‌کار، شیموتسوکی، همکار تسونوموری است. شخصیتی که نامردی از سر و روی او می بارد. شخصیت جدید دیگر، تغانه ساکویا، مجری جدید و بامزه ترین آدم این فصل است.
به غیر از شخصیت اصلی، تنها چند شخصیت از فصل اول بازمی‌گردند، مانند گینوزا (بازرس سابق که پس از افزایش سطح سایکوپاس خودش در فصل اول به مجری تبدیل شد)، شیون کارانوموری (تحلیلگر) و جوجی سایگا. متاسفانه به اندازه فصل پیش روی کرکتر ها زمان گذاشته نشده. گینوزا که شخصیتش در فصل اول به خوبی توسعه یافته بود، اما در فصل دوم او تنها به یک عامل حواس‌پرتی و گاهی آزاردهنده تبدیل شده است.
اپنینگ این انیمه را حتما ببینید و آنرا از دست ندهید که طرفداران، خیلی از آن تعریف می کنند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-09-14 19:19:50
    زمانش چقدر با زیرنویس تفاوت داره؟
  • 1397-12-28 15:19:54
    به نظر من که خیلی هم خوب بود نبودن کوگامی و ماکیشیما دلیل نمیشه که بگین فصل دومش خوب نیست
    • 1399-06-03 21:46:28
      چی داری میگی؟؟ نبود کوگامی که نقش خیلی مهمی تو جذابیت بیشتر انیمه داشت قطعا باعث افت میشه ولی انیمه تو فصل دو از خیلی جنبه هایه دیگه مثل داستان با افت شدید نسبت به فصل اول رو به رو میشه و همینطور شخصیت منفی که اصلا نمیتونه جای شخصیت منفی فصل اول رو پر کنه همه اینها باعث میشه که فصل دو این انیمه تبدیل به یک انیمه کاراگاهیه متوسط بشه و این کاملا مشخصه
    • 1399-06-15 21:39:32
      آره ولی خیلی بد شد کوگامی رفت از داستان اون شجاعت شخصیت کارگاه مرد این سریاله
    • 1399-09-26 02:06:23
      حاجی وقتی شخصیتی مثل کوگامی که شخصیت عالی داره همه ی تماشا کنندگان هم عاشق کوگامی هستند از انیمه بیرون بره وشخصیت منفی محیجی مثل ماکیشیما انیمه به خوبی قبل نمیشه لطفا به انیمه یی که میبینی دقت کن بعدا نظر بده😠
  • 1397-10-19 19:31:35
    فایل های 1080 خرابه رسیدگی کنین
    • 1400-07-03 22:21:00
      بررسی شد مشکلی نیست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.