دانلود انیمه
Ashita no Joe جو قهرمان

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
17404 تعداد بازدید
User 19
10
/
9.15
AnimeList Rating
User 24,535
10
/
8.3
MyAnimeList
79
/
79
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ashita no Joe با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به صورت یکجا  و کامل
دانلود انیمه Ashita no Joe با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به صورت یکجا  و کامل
عناوین دیگر
انگلیسی Tomorrow's Joe
فارسی جو قهرمان
ژاپنی あしたのジョー
معروف به Rocky Joe, Champion Joe

خلاصه داستان انیمه Ashita no Joe

«جو یابوکی» جوانی آشفته است که تنها راه حلی که برای مشکلاتش متصور می‌شود، پرتاب مشت به سوی آن‌هاست. یک روز «جو» درحالی که در محله‌های فقیر‌نشین «دویا» سرگردان است، با قلدران محلی درگیر می‌شود. اگرچه تعداد قلدرها بیشتر از آن است که یک آدم معمولی بتواند با آن‌ها سرشاخ شود، اما «جو» بدون زحمت آن‌ها را شکست می‌دهد و توجه «دانپی تانگه» (یک مربی بازنشسته دائم‌الخمر بوکس) را به خود جلب می‌کند. او با دیدن پتانسیل «جو» به او پیشنهاد می‌کند تا توسط بزرگترین بوکسور ژاپن آموزش ببیند. در ابتدا «جو» این مربی سابق بوکس را به به عنوان یک مرد مست و ناامید شناسایی کرده و درخواست او را رد می‌کند، اما بعد از اینکه «دانپی» جان او را نجات می‌دهد، موافقت می‌کند که برنامه‌ی آموزشی بوکس را همراه او شروع کند. اما متأسفانه شخصیت «جو» او را به یک دانش‌آموز سرکش تبدیل می‌کند که اغلب به سبک زندگی قدیمی خود بازمی‌گردد. البته این پسر برای زنده‌ماندن در دنیای سخت ورزش بوکس باید به مربی خود اعتماد کند و بر تکنیک‌های آموزشی تسلط کافی پیدا کند، هدفی که پای او را به چالش‌های بسیاری باز می‌کند...


درباره انیمه جو قهرمان

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 1970 میلادی در ژانر ورزشی و درام با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 25 دقیقه به ازای هر قسمت، از سوی استودیوی Mushi Production آغاز کرد. این سریال انیمیشنی یکی از اولین انیمه‌های ورزشی تاریخ ژاپن به شمار می‌رود که با رعایت استانداردهای انیمیشن‌سازی (چه در حوزه محتوا و چه در حوزه فنی) توانست به محبوبیتی جهانی دست پیدا کند و مردمان سرتاسر جهان را با صنعت انیمیشن ژاپن آشنا کند. حال و هوای این سریال تا حد زیادی واقع‌گراست و این واقع‌گرایی را با استفاده از استایل انیمیشنی ذغالی و افسرده‌کننده‌ی خود روایت می‌کند که به بهترین شکل اتمسفر این اثر را تکمیل می‌کند. اگر از علاقه‌مندان ژانر شنون هستید، شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از افراد و کارشناسان حوزه سینما و انیمیشن، این سریال را اولین سریال انیمیشنی شنون تاریخ می‌دانند! اگر به تماشای این انیمه علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی را در انواع کیفیت‌ها، بدون سانسور و به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-02-16 21:13:29
    فصل اولش،داستان و شخصیت پردازیش واقعا فوق العاده بود،میدونم کیفیت نمایش با توجه به سال ساختش شاید جالب به نظر نیاد ولی سعی کنید چند قسمت اولو تحمل کنید خودتون متوجه میشید که ویژگی های باطنیش باعث میشه از ویژگی های ظاهریش هم لذت ببرید.(9/10) یک نکته مهم: قسمت 55 تا 79 فصل اول تا حد زیادی از مانگا فاصله میگیره و حالت اوریجینال به خودش میگیره،شما میتونید یک راست بعد از قسمت 54 به سراغ فصل دوم برید چون اوایل فصل دوم ادامه انیمه از روی مانگا هستش.
  • 1401-03-05 18:06:18
    چندتا نکته در مورد این انیمه: 1) این انیمه و مانگاش یکی از بهترین آثار ژانر ورزشیه و حتما باید دیده بشه. دوستان بذارید یه نصیحتی بکنمتون , مهم ترین معیار برای ارزش گذاری یک انیمه داستان و شخصیت پردازی اونه. سایر جنبه ها مثل گرافیک و موسیقی جزو نکات فرعی هستن و اگه خوب باشن خیلی عالیه ولی اینها اصل نیستن و یه اثر صرفا با گرافیک خوب نمی تونه انیمه خوبی باشه و خلاصه حرفم اینه که ظاهر بین نباشید.
  • 1401-03-05 18:06:14
    2) متاسفانه از یک جایی به بعد داستان انیمه از مانگا جدا میشه و انیمه پایان اورجینال پیدا میکنه. خوشبختانه توی فصل دوم سازنده ها اومدن و از اونجایی که از مانگا جدا شدن رو تا آخر مانگا دوباره ساختن. برای همین پیشنهاد من به شما اینه که 54 قسمت نخست فصل 1 رو ببینید و بعد از اون ادامه انیمه رو از فصل2 ببینید.(برای اثبات حرفم میتونید قسمت 55 فصل 1 رو با قسمت اول فصل 2 مقایسه کنید و ببینید که با هم یکین)
  • 1401-01-19 21:24:05
    به جای انیمه مانگارو بخونید مانگاش فوق العادست
  • 1400-06-07 13:18:41
    سلام ممنون از مترجم که این انیمه رو ترجمه کردش امیدوارم فصل بعدم ترجمه بشه من که دوس داشتمش انیمه خوبی بود بنظر من
  • 1399-07-21 00:30:07
    زیاد قدیمیه..سخته با این کیفیت نگاه کردنش(حداقل برای من) .ا...امیدوارم بازسازیش کنند...
  • 1399-05-21 20:18:15
    عالی بود ♥♥♥ درسته گرافیک انیمه قدیمی بود ، ( چند قسمت بگذره عادت میکنید ) ولی داستانش خیلی قشنگ و جذاب بود و انیمه فضای خیلی نوستالژیکی داشت ، توی اکثر انیمه ها ، بچه های ضعیف میان و قوی میشن یا اینکه کسی که خیلی علاقه به اون رشته ورزشی داره براش تلاش میکنه ولی اینجا برعکسه ... شخصیت اصلی جوان گستاخ و خلافکاره که هیچ علاقه ای به بوکس نداره ، و توی انیمه قشرهای مختلفی از جامعه رو نشون میده و اینکه زندگی سختی ها و دردهای خودش رو داره ، خود همین جذابیت و تنوع خاصی به انیمه داده . آهنگاشم فوق العاده بودن ♥ به شخصه از تماشای این انیمه لذت بردم ^_^ اینم سه تا از موسیقی متن های این انیمه ست که بسیااار زیبا بود ، حتما گوش کنید : http://s12.picofile.com/file/8399669600/Ashita_No_Joe_OST_Joe_s_Whistle.mp3.html http://s13.picofile.com/file/8399752400/Ashita_no_Joe_1970_OST_3_Dampei_s_Theme_.mp3.html http://s12.picofile.com/file/8399752918/Ashita_no_joe_Music_Ost_1.mp3.html
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.