دانلود انیمه
Cross Game کراس گیم

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
17837 تعداد بازدید
User 28
10
/
8.39
AnimeList Rating
User 51,108
10
/
8.38
MyAnimeList
50
/
50
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Cross Game با زیرنویس فارسی چسبیده و پخش آنلاین بدون سانسور
دانلود انیمه Cross Game با زیرنویس فارسی چسبیده و پخش آنلاین بدون سانسور
عناوین دیگر
انگلیسی Cross Game
فارسی کراس گیم
ژاپنی クロスゲーム

خلاصه داستان انیمه Cross Game

«کو کیتامورا» تنها فرزند صاحب مغازه ورزشی است، اما هرگز علاقه‌ای به بازی بیسبال از خود نشان نمی‌دهد؛ با این حال او مهارتی مثال‌زدنی در پرتاب توپ از خود نشان می‌دهد. با این حال نوجوانی دیگر به نام «اوبا تسوکیشما» عاشق بازی بیسبال است و یک بازیکن ستاره به شمار می‌رود. با وجود اینکه خانواده‌های «کو» و «اوبا» با یکدیگر شریک تجاری هستند، اما این دو نوجوان همیشه با یکدیگر مشکل دارند و در اولین فرصت به دنبال تخریب یکدیگر می‌گردند. با این حال آیا اشتراک آن‌ها در علاقه و مهارت در بازی بیسبال، باعث می‌شود که این مشکلات را کنار بگذارند و برای رسیدن به یک هدف بزرگ‌تر تلاش کنند؟

 

دانلود انیمه Cross Game


درباره انیمه کراس گیم

این انیمه در سال 2009 میلادی پخش خود را از سوی استودیوی SynergySP در ژانر درام، عاشقانه و ورزشی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 23 دقیقه آغاز کرد. در اینجا با یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ورزشی تاریخ مواجه هستید که بسیار بیشتر از آنچه که در ظاهر به‌نظر می‌رسد برای شما به ارمغان آورده است. با تماشای قسمت اول این مجموعه، پی خواهید برد که سازندگان چگونه با نبوغشان توانسته‌اند آغازی چنین غیرمنتظره را برای داستانی رقم بزنند که شاید آن‌قدرها هم هواخواه نداشته باشد. سپس داستان با پیچ و تاب زیاد دنبال می‌شود به رویدادهای غافل‌گیرکننده، از جمله احساسات پیشبینی‌نشده خواهد رسید که تبدیل به بستری برای نقش‌نمایی ژانر کمدی، عاشقانه، درام و اکشن/ ورزشی به بهترین شکل ممکن می‌شود. شخصیت‌ها بر اساس ایده‌ی تضاد در داستانگویی نوشته شده‌اند، در نتیجه به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند و در سیر روند تکامل و توسعه‌ی یکدیگر تأثیر می‌گذارند.

 

انیمه کراس گیم

 

رابطه‌ی میان آن‌ها داینامیک و پرکشش است و باعث می‌شود همیشه به عنوان اصلی‌ترین موضوع موردبحث در انیمه، در کنار مسابقه‌های ورزشی دنبال شود. سبک هنری این مجموعه نیز به حالت کلاسیک طراحی شده، اما از رنگ‌های مدرن بهره می‌برد که لذت تماشای آن را دوچندان می‌کند. با این حال تعریف کافی‌ست! همین حالا تمامی قسمت‌های این انیمه را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، از طریق لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم دانلود کنید و نقد و بررسی خود را در بخش کامنت‌ها برای ما به اشتراک بگذارید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-07-08 03:19:19
    قسمت هشتم تو کیفیت 1080p خرابه لطفا رسیدگی کنین !
    • 1402-07-08 03:19:39
      زمان میبره حل کنیم. کیفیت دیگه ای رو دریافت کنید اگر عجله دارید
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1401-01-19 10:01:17
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    قسمت اول تخریب کرد
  • 1400-12-06 13:13:03
    انیمه خيلی خوبی بود دوستان کسی می دونه این از روی مانگا ساختن یا نه؟
  • [ ]
    1400-05-15 07:08:44
    یکی از انیمه هایی که فک میکردم داستانش خیلی معلومه ولی قشنگیو پیچیدگیشو نشونم داد بشینید ببینید جدا ارزششو داره اون چیزی که میخواینو اخرش بهتون میده;)
  • 1400-05-15 07:08:43
    به عنوان کسی که هرچی رومنسه دیده و کمتر انیمه ای راضیش کرده میگم: حتما ببینید.. واقعا جذابه کاری به گوشاشون و ارت استایلش نداشته باشین،زود عادت میکنید
  • 1400-04-21 08:46:23
    چرا این باز انقدر منو یاد touch میندازه ://
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.