دانلود انیمه
Ousama Game The Animation بازی پادشاه

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
30326 تعداد بازدید
User 190
10
/
7
AnimeList Rating
User 126,975
10
/
5.06
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ousama Game The Animation با زیرنویس فارسی اختصاصی بدون سانسور
دانلود انیمه Ousama Game The Animation با زیرنویس فارسی اختصاصی بدون سانسور
عناوین دیگر
انگلیسی King's Game
فارسی بازی پادشاه
ژاپنی 王様ゲーム The Animation
معروف به Ou-sama Game

خلاصه داستان انیمه Ousama Game The Animation

ممکن است انتقال به یک مدرسه جدید سخت باشد - اگر نخواهید دوستی پیدا کنید هم که حتی سخت‌تر، مانند نوبوآکی کانازاوا. اما دلیل رفتار ضداجتماعی او زمانی که کلاسش پیامی از کسی به نام "پادشاه" دریافت می‌کند به سرعت واضح می‌شود. در این پیام، دستورالعمل‌های بازی "بازی پادشاه" داده شده است و تمام اعضای کلاس باید شرکت کنند. کسانی که از بازی انصراف دهند، در نیمه‌راه واگذار شوند، یا در زمان مشخص شده به دستور عمل نکنند، مجازات مرگباری دریافت می‌کنند.
نوبوآکی که قبلاً بازی را بازی کرده و تماشاچی مرگ دوستان و همکلاسی هایش بوده، سعی می‌کند همکلاسی‌های بی‌خبرش را هشدار دهد. متاسفانه، آنها تنها بعد از اینکه بازی پادشاه اولین قربانیان خود را به بقیه نشان می‌دهد، به او اعتماد می‌کنند. گیر افتاده در یک وضعیت وحشتناک و بدون فرصت فرار، نوبوآکی دو گزینه دارد: بقای خود را بالاتر از آنچه اطرافش را گذاشته، قرار دهد یا کاری را انجام دهد که قبلاً نتوانسته و دوستانش را نجات دهد.

 

دانلود انیمه Ousama Game The Animation


درباره انیمه بازی پادشاه

"بازی پادشاه" به سرزمین انیمه‌های ترسناک و بقا در سال ۲۰۱۷ فرو می‌رود، که با کمبود ارائه‌های قابل ذکر پر پیچ و خم است. متأسفانه، نمونه‌ی خوبی برای انیمه‌ای با کیفیت ظاهر نمی‌شود؛ بلکه به عمق‌های ناامیدی فرو می‌رود، و به نمادی تبدیل میشود که نباید در این سبک و ژانر اتفاق افتد.
در سطح، موضوع به نظر جذاب می‌آید: یک وضعیت ترسناک بقا که روی نوبوآکی کانازاوا در یک بازی مرگبار متمرکز است. با این حال، آنچه اتفاق می‌افتد یک شکست فاجعه‌بار است، که بسیار از ظرفیت خود دور می‌شود. تلاش این انیمه در جلوه‌های هارر و ترسناک بودن خالی از موفقیت است، که آن را بیشتر طنزآمیز تر می‌کند. شخصیت‌ها، از جمله نوبوآکی و ناتسوکوی، از عمق برخوردار نیستند، و باعث بی‌تفاوتی بینندگان به سرنوشت آن‌ها می‌شود. داستان، پر از نوسانات مصنوعی و توضیحات خسته‌کننده است و در درگیر نگه داشتن مخاطب ناموفق عمل می‌کند، و به یک اختلال غیرمنطقی عاری از هماهنگی فرو می‌رود.

 

انیمه بازی پادشاه


انیمیشن استودیوی سازنده‌ی این انیمه هم کمکی به آن نکرده، و با تصاویر ضعیف و خشونت‌های کم کیفیت و آبکی تحویل میدهد که از تجربه تماشا می‌کاهد. حتی لحظاتی که به عنوان فنسرویس طراحی شده‌اند ناموفق عمل می‌کنند، و به جای جذابیت، به عنوان موقعیت‌های پخجالت آور و شرم آور ظاهر می‌شوند.
در میان تمام این نکات بد، موسیقی به عنوان یک نقطه روشن ماندگار است. آهنگ "Feed the Fire" از coldrain  انرژی زیادی به این انیمه میبخشد، اگرچه در نهایت توسط مشکلات متعدد انیمه سایه افکنده می‌شود.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-12-06 00:09:02
    در کل بد نبود نمره 5 یا 6 نهایتا براش کافیه داستان میتونست قوی تر ادامه پیدا کنه خیلی از اتفاقات کلیشه ای بود اول و اخرش مشخص بود
  • 1400-12-03 18:27:54
    بدک نبود ارزش یه بار دیدن رو داره بنظرم یه نسخه ضعیف از anothere هستش
  • mehdi
    1399-09-22 23:24:40
    سلام خسته نباشید، خیلی ممنون واقعا جالب بود. بیصبرانه منتظر زیرنویس قسمت جدید هستیم.
  • 1399-09-22 23:24:36
    سلام انیمه جالبیه منتظر زیرنویس های خوبتون هستم
  • شیما
    1399-09-22 23:24:34
    کاش میشد زیرنویس رو تو انیمه ورلد هم میذاشتید چون بچه های انیمه ورلد زیادی میان این سایت ولی فکر کنم خبر ندارن این انیمه ی زیبا داره زیرنویس میشه
  • andras
    1399-09-22 23:24:23
    ممنون بابت زیرنویس بیصبرانه منتظر ادامه کار هستیم
  • شیما
    1399-09-22 23:23:59
    میگم چرا بچه های انیمه بین اینقدر نسبت به هم کینه دارن دقیقا برعکس اخلاقیاتی که ما تو انیمه ها مبینیم. من یه پیشنهاد دادم چون این انیمه واقعا قشنگه و خوب هم زیرنویس شده حیفم اومد تعداد کمی این انیمه رو ببینن چون اغلب انیمه بین ها سن پایین هستن و وقتی انیمه ای زیرنویس فارسی نداشته باشه اون رو نمی بینن . من رو یه انیمه ورلدی با این سایت عالی آشنا کرد و واقعا نسبت به خیلی از سایت های آپلود انیمه بهتر و سریعتر عمل میکنه و بی ریاست بچه ها ی انیمه ورلد هم احترام خاصی برای این سایت قائلند و با هیچ کس سر جنگ ندارن . الان زیرنویس فیلم ها و سریالهای غربی به شدت دست به دست میشه وکسی هم اعتراض نمی کنه ولی انیمه بین ها نمی دونم چرا اینطورین من خودم هم مترجمم و هیچ وقت اسمم رو توی فایل زیرنویس نمینویسم تا هر کی خواست استفاده کنه مهم آشنا کردن ایرانیها با انیمه است . با تشکر
  • amir
    1399-09-22 23:23:48
    چرا قسمت جدیدشو نمیزارید؟
  • 1399-09-22 23:23:45
    با تشکر از امیر عزیز (Makoto) بخاطر ترجمه ی با کیفیتِ این انیمه ی زیبا
  • mahdi
    1399-09-22 23:23:40
    سلام چرا لینک قسمت11 کیفیت 1080 درست نیست
  • andras
    1399-09-22 23:23:14
    سپاس از Makoto بخاطر زیرنویس عالیه این انیمه جالب منتظر کارهای بعدیتون هستیم
    • 1399-09-22 23:23:27
      ببینید صحبت اصلی سر اینه که ما اجازه نداریم با ذکر منبع بیایم تو سایت انیم ورلد پست بزنیم یعنی بیایم به قول شما زیرنویس اختصاصی خودمون رو اونجا منتشر کنیم اما تو پست آدرس سایت ما ذکر نشه! در صورتی که بنده با موسس انیم ورلد صحبت کردم و تمام زیرنویس های اون سایت با اجازه ی صاحب اثر و با ذکر منبع داره قرار میگیره، وگرنه راضی نیستن!!! خب این هم حق طبیعی ما هست وقتی این همه زحمت میکشیم، ملت بیان مستقیم از سایت خودمون بازدید و دانلود کنن
    • 1399-09-22 23:23:36
      خیلی ممنون. داشتن کاربرایی مثل شما هم واقعا ما رو سربلند میکنه. زیرنویس فیلم و سریال های غربی هم اکثرا وقتی دست به دست میشه دیگه اسم مترجم روش میمونه. که درستش هم به نظر من همینه. حالا دم شما که اینقدر بی ریایید گرم ولی این که مترجم دوست داشته باشه کسی که از ترجمش استفاده میکنه، حداقل بدونه طرف کیه و منبع اصلیش کجاست طبیعیه. که اینو توی فیلم و سریال ها هم من دیدم. این متاسفانه فقط به سن پایین ها هم محدود نمیشه... من یه سری کارا از بعضی از مدیرهای بعضی سایتا دیدم که واقعا بچگونه بودن. مثل این که دلشون نمیخواد جز خودشون سایتی پا بگیره، حالا هرچقدرم که خوب باشه و واسش زحمت کشیده شده باشه.
  • amir
    1399-09-22 23:22:45
    چرا قسمت دوازده اینطوری تموم شد:|
    • شیما
      1399-09-22 23:23:09
      نمی دونستم انیمه ورلد قبول نمیکنه والا قبلا می ذاشت با اسم "کارهای دیگر دوستان" بچه ها می اومدن زیرنویس میذاشتن گفتم چرا دیگه نمیذارن به هر حال سایتتون حرف نداره خسته نباشید و پاینده باشید باتشکر
  • Shayan
    1399-09-22 23:22:41
    سلام و دوروووووون فراوان خدمت ماکوتو مترجم با ارزش انیمه لیست من زیر نویس این انیمه رو هم از انیمه ورلد دلنلود کردم هم از اینجا و باید بگم مال اینجا یه سر و گردن بهتر بود من خودم بیش از چندصد انیمه نگاه کردم و یه جورایی با زبان و اصطلاحتت ژاپنی و کلا انیمه ایی آشنام و اگه متن زیر نویسی با صحبتای فیلم فرق داشته باشه سریع میفهمم ولی زیر نویس انیمه ورلد یکی از بی نقص ترین زیرنویسای انیمه بود که این چند ماه اخیر دیدم میدونم که حسابی دارید زحمت میکشید منم برای حمایتتون مسر تر شدم فقط تو روخدا یه درگاه پرداخت بی دردسر بزار برا سایت??????
  • 1399-09-22 23:22:30
    سلام واقعا سایت عالیه من تا به حال از خیلی سایت ها انیمه دانلود کردم ولی هیچ کدومشون مثل مال شما نبود ممنون
  • 1399-09-22 23:22:16
    از من میشنوید دانلود نکنین انیمش واقعا قشنگه ولی خیلی رو اعصابه و انتهاش خوب تموم نشده بهتره وقتتون رو الکی هدر ندیدو یه چیز دیه ببنید.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.