دانلود انیمه
Yu☆Gi☆Oh! Zexal Second یو-گی-او

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
19685 تعداد بازدید
User 4
10
/
9.25
AnimeList Rating
User 22,165
10
/
6.89
MyAnimeList
73
/
73
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Yu☆Gi☆Oh! Zexal Second
دانلود انیمه Yu☆Gi☆Oh! Zexal Second
عناوین دیگر
انگلیسی Yu-Gi-Oh! Zexal II
فارسی یو-گی-او,یو گی او,یو گی اوه
ژاپنی 遊☆戯☆王ZEXALⅡ(セカンド)
معروف به Yugioh, Yu-Gi-Oh! Zexal 2nd, Yuu Gi Ou! Zexal Second, Yuu Gi Ou! Zexal II, Yu-Gi-Oh! Zexal Second

خلاصه داستان انیمه Yu☆Gi☆Oh! Zexal Second

ادامه سری Yu☆Gi☆Oh! Zexal یک دشمن جدید معرفی شده است - باریان. آن‌ها می‌خواهند تا "افراد" ‌را جمع آوری کرده و Astral  را نابود کنند تا از نابودی دنیای خودشان جلوگیری کنند. به همین دلیل، یوما و دوستانش اهداف اصلی آن‌ها هستند. و باریان به آرامی شروع به وارد شدن به شهر Heartland کرد.


درباره انیمه یو-گی-او

بعد از شکست دادن دشمنی مرموز، یوما تسوکومو به همراه کایتو تنجو و ریوگا کامیشیرو، نقشه ‌های بیاریان‌ها را خنثی کرده‌‌اند. یوما همچنان در تلاش است تا با جمع ‌آوری کارت‌ها خاطرات آسترال را به او بازگرداند. هفت امپراطور بیاریان از تلاش‌های یوما و آسترال آگاه می‌شوند و خودشان شروع به جمع‌آوری کارت‌ها برای رسیدن به هدف نهایی‌شان می‌کنند: نابود کردن دنیای آسترال در ازای نجات دنیای خودشان.
هرچند که فقط پنج نفر از امپراطورها حضور دارند، آن‌ها به اتفاق آراء تصمیم به نابودی کامل آسترال و یوما می‌گیرند. در جای دیگری این دو نفر با قدرت‌های جدید زکسال خود، برای نابودی نیروی دشمن که زمین و بقیه‌ی جهان هستی را تهدید می‌کند، تلاش می‌کنند. فصل دوم این انیمه از رازها و غافلگیری‌های ناخوشایندی که در پی مشکلات یوما پدیدار می‌شوند، پرده برمی‌دارد. با وجود اینکه آسترال در تلاش است تا گذشته‌اش و عواقبی که ممکن است به همراه آورده باشد را بپذیرد، آیا همچنان در این ماجراجویی خطرناک پیروز می شوند؟
آرت استایل و انیمیشن این سریال دیدنی است و می‌توان گفت تماشای آن یک جشنواره رنگ ها برای چشم‌ هاست. تمام اجزا از شخصیت‌های به سبک شونن گرفته تا پس‌زمینه‌ها با جزئیات دقیق طراحی شده‌اند و این به یک سبک انیمیشن با جذابیت بالا منجر شده است. 
آهنگ‌های آغازین و پایانی با ظرافت و به شکلی خارق‌العاده کنار هم قرار گرفته ‌اند. نمایشنامه‌ اغراق‌آمیز این انیمه که برای طرفداران قدیمی مجموعه آشناست، ممکن است در ابتدا دلسردکننده به نظر برسد؛ اما مطمئن باشید که برای افزایش هیجان کاربرد دارد.
با داستانی دوست داشتنی و پیسینگ عالی، انیمیشن با جزئیات که هم زیباست و هم ادای احترامی به سبک‌های قبلی مجموعه به حساب می‌آید؛ و گروهی از شخصیت‌های اصلی که بینندگان به تدریج به آن‌ها وابسته می‌شوند. این فصل فرنچایز اصلی را برای ادامه تماشای طرفداران آماده تر می کند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.