دانلود انیمه
Oniisama e... برادر عزیزم

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
11099 تعداد بازدید
User 6
10
/
8
AnimeList Rating
User 10,686
10
/
7.88
MyAnimeList
39
/
39
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Oniisama e با زیرنویس فارسی رایگان به صورت کامل با پخش آنلاین
دانلود انیمه Oniisama e با زیرنویس فارسی رایگان به صورت کامل با پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Dear Brother
فارسی برادر عزیزم
ژاپنی おにいさまへ…
معروف به Onii-sama e, To My Brother...

خلاصه داستان انیمه Oniisama e...

وقتی ناناکو میسونوی 16 ساله وارد آکادمی معتبر دخترانه ی سیران میشود، اعتقاد دارد که آینده روشنی پیش رویش است. بالعکس، این دختر بدشانس به یک شبکه فریب، بدبختی و حسادت کشیده میشود. از همه مهم تر، او به عنوان عضو سوروریتی، یک گروه ویژه که اعضایش در کل مدرسه مورد حسادت قرار میگرد، انتخاب میشود. با این که زیبایی، ثروت و استعداد هیچ کدام از اعضا را ندارد خیلی زود مورد حسادت بقیه قرار میگیرد: خصوصا آیا میساکی.

 

انیمه Oniisama e


درباره انیمه برادر عزیزم

این انیمه پخش خود را در سال 1991 میلادی از سوی استودیوی Tezuka در ژانر درام و عاشقانه آغاز کرد و در سال 1992 میلادی به پخش خود خاتمه داد. این انیمه‌ی قدیمی با اینکه ممکن است در ظاهرش برای شما جذاب نباشد، اما در باطن بسیار تماشایی و منحصربه‌فرد است. هنگام تماشای این اثر با مضمون‌های بسیاری نظیر مصرف موادمخدر، همجنس‌گرایی، قلدری در محیط‌های تحصیلی، رابطه با محارم و خودکشی روبرو می‌شوید که در آن‌ها سال‌ها نشان دادن این موضوعات در دنیای انیمه یک تابو به حساب می‌آمد. «ناناکو» بعد از اینکه در مدرسه جدید خودش را پیدا می‌کند، شروع به کشف زندگی خانوادگی‌اش و شرح دادن آن با دوستان جدیدش می‌کند که خودش باعث و بانی ماجراهای بسیاری می‌شود. روایت در این انیمه حرف اول را می‌زند و بسیار خلاقانه و منحصربه‌فرد برای شما نمایش داده می‌شود. «ناناکو» در طول مجموعه تکامل پیدا می‌کند، از اطرافیانش چیزهایی یاد می‌گیرد و علاوه بر اینکه بر آن‌ها اثر می‌گذارد، از آن‌ها اثر نیز می‌پذیرد. افرادی که اطراف او را پر کرده‌اند، گاهی به شدت گیج و گمراه، پریشان و وحشتناک هستند (دقیقاً همان آدم‌هایی که در دنیای واقعی کنارمان داریم). در نتیجه می‌توانید انتظار داشته باشید که با انیمه‌ای طرف هستید که قصه‌هایی باورپذیر اما تلخ را پیش چشمان شما می‌گذارد که تا مدت‌ها در یاد و خاطر شما باقی خواهد ماند. این سریال با اینکه می‌تواند گاهی تاریک و به‌شدت افسرده‌کننده باشد، اما لحظات کمدی آن خالی از لطف نیست و پایان نشاط‌بخش آن، می‌تواند تمام این لحظات تلخ را برای شما جبران کند. شما می‌توانید تمامی قسمت‌های این انیمه را به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، با بالاترین کیفیت ممکن از طریق لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم دانلود کنید.

 

انیمه Dear Brother
مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-03-16 07:07:00
    انیمه خیلی زیبایی بود.از کلمات زیاد سختی استفاده نمیشه اگر انگلسیتون معمولی هست میتونید نگاه کنید.(متاسفانه وقت برای تنظیم ترجمه ندارم در غیر این صورت خودم قرار میدادم زیرنویس فارسی) انیمه خیلی ارامش بخش هست درحالی که روانشناختی هم بود.مرسی بابت قرار دادن این انیمه
    • 1401-04-08 15:45:27
      انیمه را با صدا ژاپنی نمیبینی!!؟ چه اشتباهی!
  • 1401-03-16 00:13:23
    ممنون بابت ترجمه، انیمه زیبا و خاصیه
  • 1399-05-29 19:55:38
    سلام، لطفا برای این انیمه زیرنویس بذارید. ممنون
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.