دانلود انیمه
Ace wo Nerae! هدف به سوی بهترین شدن

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
8509 تعداد بازدید
User 4
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 4,025
10
/
7.06
MyAnimeList
26
/
26
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ace wo Nerae! با کیفیت بالا از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Ace wo Nerae! با کیفیت بالا از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Aim for the Ace!
فارسی هدف به سوی بهترین شدن
ژاپنی エースをねらえ!
معروف به Ace o Nerae

خلاصه داستان انیمه Ace wo Nerae!

در اولین روزش در دبیرستان نیشی، هیرومی اوکای 15 ساله از ریکا "اوچوفوجین" ریوزاکی، بهترین بازیکن تنیس الهام گرفته است که پیشرفت کند. در زمان کوتاهی پس از ملحق شدن به کلوپ تنیس، او با مربی جدید کلوپ، جین موناکاتا رویارویی میکند. موناکاتا همه را تحت تمرین های خیلی سختی قرار میدهد که حتی اوچوفوجین هم شرمنده میکند. با توجه به تمرینات، خلوص نیت هیرومی باعث میشود که مربی او را به عنوان بازیکن اصلی انتخاب کند.


درباره انیمه هدف به سوی بهترین شدن

انیمه "هدف به سوی بهترین شدن"، یک داستان ساده است، یک مربی بسیار خوب در یک دانش آموز جوان استعداد و پتانسیل می بیند، و او را تمرین می دهد تا چه در داخل و چه در بیرون زمین مسابقه، فردی قوی و توانا شود. با تلاش های بسیار و ایستادگی و ثبات، او از تمامی موانع می گذرد و موفق می شود.

 

دانلود انیمه Ace wo Nerae!


انیمه "هدف به سوی بهترین شدن" انیمه ای قدیمی است برای همین از آن نمی توان توقع انیمیشن، موسیقی و صدا گذاری قوی ای که این روز ها در انیمه ها دیده می شود، را داشت. این اثر برای دورانی است که بودجه استودیو های ژاپنی انیمیشن به نسبت محدود بوده است. در بهترین حالت می توان گفت که انیمه ایده های طراحی جذابی دارد و موسیقی اپنینگ گیراست و در یاد می ماند. اگر از طراحی های انتزاعی خوشتان می آید، احتمالاً از آن لذت خواهید برد.
از نقاط قوت اثر، که در بیننده تاثیر بسیار قوی ای می گذارد، داستان سرایی بسیار قدرتمند آن است. بسیاری از کلیشه ها و چیز هایی که در انیمه های مدرن و امروزی دیده می شود، در این اثر نیز وجود دارند، اما در حالتی ساده تر و کمتر پرداخته شده. اثر تلاش نمی کند تا موضوعی را دگرگون کرده و یا پیچش های بزرگ داستانی، شخصیت های عجیب و غریب، و یا چیز های ماوراء الطبیعه و باور نکردنی وارد داستان کند، و در موقعیتی متعادل، و ساده می ماند و صرفا احساسات شما را برای شخصیت ها و اهدافی که دارند، بیشتر می کند. ساده بودن داستان سرایی انیمه "هدف به سوی بهترین شدن" چیزی است که آن را حتی تا به امروز اثری جذاب نگه می دارد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-05-17 19:26:46
    خیلی ممنون بخطار زیرنویس ❤️❤️❤️ در انتظار زیرنویس فصل بعدی
  • 1401-01-06 08:12:37
    میدونم سخته و زحمته ولی خواهش میکنم زیرنویس این انیمه رو قرار بدیننن
    • 1401-01-06 08:12:49
      در لیست قرار گرفت اما زمان انجام نامشخص هست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.