دانلود انیمه
Fate/Grand Order: Moonlight/Lostroom فیت گرند اوردر

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
19854 تعداد بازدید
User 34
10
/
7.67
AnimeList Rating
User 29,028
10
/
6.32
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Fate/Grand Order: Moonlight/Lostroom با کیفیت BD به همراه پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
دانلود انیمه Fate/Grand Order: Moonlight/Lostroom با کیفیت BD به همراه پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
عناوین دیگر
فارسی فیت گرند اوردر,فیت گرند اردر,فیت گراند اوردر,فیت گراند اردر
ژاپنی Fate/Grand Order -MOONLIGHT/LOSTROOM-

خلاصه داستان انیمه Fate/Grand Order: Moonlight/Lostroom

تمرکز کوتاه روی یک "اتاق گمشده" که توش میتونه چیزایی که گم شدن رو پیدا کنی - یا کسایی که گم شدن. این اتاق که به کسی تعلق نداره، در گوشه کناره های چالدا فراموش شده.


درباره انیمه فیت گرند اوردر

مهتاب یا اتاق گمشده بخش ویژه‌ای در چالدیا است که گفته می‌شود چیزهای از دست ‌رفته را به شما نشان می‌دهد و اساساً برای افرادی که وارد آن می‌شوند، درمان ذهنی انجام می‌دهد. در نتیجه، اکثر اتفاقات رخ داده، توالی رؤیا هستند. تنها دو چیز واقعی است: ورود ریتسوکا به اتاق و هر آنچه بعد از خروج او اتفاق می‌افتد.
قسمت اول قبل از ورود ریتسوکا، رؤیای اولگاماری است که بعد از پرتاب شدن به چالدیا و سوزانده شدن، ممکن است با آن ادغام شده و به یک موجود برتر تبدیل شده باشد. به همین دلیل او واقعاً متوجه نیست که مرده و رؤیای او شامل دانشی است که فقط باید برای عده‌ی بسیار کمی شناخته شود و به همین دلیل یک سخنرانی بسیار رمزآلود از شماره ۱ در توالی رؤیای او وجود دارد.
شاید داستان این اسپشیال در هنگام خواندن آن کمی عجیب و غریب باشد. اما با دیدن انیمه، متوجه اتفاقاتی که گفته می شود بطور کامل خواهید بود.
مهم‌ترین بخش بحث فلائوروس با اولگا است. او می گوید که یک اشتباه کوچک از انسان‌های کنونی می‌تواند همه چیز را به پایان برساند. اما شکست او به ریتسوکا و رومانی، باعث اعتقاد او به این شد که افراد بیشتری باید بار رویارویی با آینده را به دوش بکشند. بنابراین، قبل از اینکه اولگا بتواند پاسخی بدهد، روح/خاطره‌ی گئتیا/فلائوروس از اتاق خارج می‌شود و سوال مهمی از او می پرسد.
قسمت دوم، بعد از ورود ریتسوکا، به افکار او در مورد موقعیتش می‌پردازد. با وجود اینکه توانسته بیست شماره 1، 2، 3-R و ستون‌های اهریمنی را شکست دهد، محدودیت های خودش را به عنوان یک انسان عادی و ضعیف می پذیرد. 
اما تصمیم می‌گیرد که تمام تلاشش را بکند؛ همان کاری که «آخرین استاد نظم» باید انجام دهد. این پاسخ همچنین به برخی از تردیدهای خود اولگا نیز پاسخ می‌دهد، بنابراین او اتاق را ترک می‌کند. آخرین بخش مهم، ریتسوکا است که از یک رویای سنگین دیگر رنج می‌برد.
همانطور که دنبال‌کنندگان قدیمی این سری انیمه می‌دانند؛ لی شفت با داشتن قرارداد با صدها خدمتکار، باعث می‌شود ریتسوکا به طور مکرر دچار «رویاهایی» شود که نوعی تجربه خروج روح از بدن است. این موضوع در بعضی بخش ها آنقدر بد می‌شود که دانته مجبور می‌شود به طور مرتب وارد ذهن او شود تا برخی از آشغال‌های باقی‌مانده در ذهنش را پاک کند تا روحش سالم بماند.
قطعا برای فهمیدن اتفاقات داستان باید ترتیب تماشای FGO را رعایت کنید. این قسمت مبارزات هیجانی و جذاب سری اصلی را ندارد و به داستانی که در بالا اشاره شد می پردازد. محتوای آن هم بسیار پیچیده است و توصیه می کنم توجه کامل به داستان داشته باشید؛ تا همه چیز را متوجه شوید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-01-07 07:39:14
    سلام میشه کسی انیمه Fate/Grand Order: Moonlight رو زیر کنه ؟؟!!
  • 1399-09-12 09:36:00
    مگه زیرنویسشو نمیزارین
  • 1399-09-12 09:35:56
    میشه زیرنویسش رو بزارید؟ ممنون
  • 1399-07-30 07:50:30
    این نیمه ادامه نداره؟ من فکر میکنم باز هم هست چون من چند تا ویدیو ازش دیدم. لطفا ادامه ی این انیمه را قرار بدید
    • 1399-06-17 01:13:39
      انیمه نه ولی این در اصل برای بازیش منتشر شده گرند اوردر ی بازی داره خود این مون فلان هم ی بازی داره که هنوز عمومی نشده و تو مرحله تسته
  • 1399-07-07 10:51:58
    زیرنویس.................
  • 1398-10-12 18:34:30
    بچه ها انیمش چطوره؟! جالبه یاچی...
    • 1400-03-03 16:43:54
      اصلا معلوم نیست چی به پی عه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.