دانلود انیمه
Tokyo Ghoul: "Pinto" توکیو غول پینتو

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
33967 تعداد بازدید
User 281
10
/
7.82
AnimeList Rating
User 121,214
10
/
7.2
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tokyo Ghoul: "Pinto" با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Tokyo Ghoul: "Pinto" با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Tokyo Ghoul: Pinto
فارسی توکیو غول پینتو
ژاپنی 東京喰種 トーキョーグール【PINTO】

خلاصه داستان انیمه Tokyo Ghoul: "Pinto"

غول(Ghoul) ها موجوداتی هستند که گوشت انسان می‌خورند؛ مانند Shuu Tsukiyama. یک شب در حالی که این غول از کشتن غذای خودش لذت می‌برد، اولین لقمه‌ اش با یک درخشش ناگهانی نور قطع ممی‌شود
این درخشش از دوربین دانش آموز دبیرستانی(Chie Hori) بیرون می‌آید که تصویری بی نقص از ماهیت این موجود به او ارائه می دهد. عکس فوق العاده واضح از یک جسد خونین و شو که هیجان زده است، هویت غول را در معرض خطر قرار می دهد. به همین دلیل باید هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی کند.

 

دانلود انیمه Tokyo Ghoul: "Pinto"


پس از اینکه غول شو متوجه هم دبیرستانی بودن با Chie و حتی همکلاسی بودن با او می‌شود، حس او به اینکار Chie از تلاش برای مخفی کردن خود، به یک کنجکاوی عمیق و آزاردهنده تغییر می کند. با نزدیک شدنش به این عکاس عجیب و غریب، هر دوی آنها را به چالش می‌کشد تا در مورد دنیای متضاد یکدیگر بیشتر بیاموزند. Shuu قول می‌دهد که Chie از این تجربه با عکسی بهتر از عکسی که از قبل دارد بیرون بیاید...


درباره انیمه توکیو غول پینتو

این OVA انیمه توکیو غول که با نام PINTO شناخته می‌شود؛ امتیاز بسیار عالی 7.20 از 10 را توسط کاربران دریافت کرده است. از یک اپیزود 24 دقیقه ای منتشر شده است و اکران آن در سال 2015 بود. دموگرافی Seinen و ژانر اکشن، فانتزی، ترسناک و تعلیق در این قسمت همانند انیمه اصلی دیده می‌شود. 

 

توکیو غول پینتو


در داستان این انیمه تک قسمتی برخلاف آنچه از غول ها انتظار می‌رود، یک غول ترسناک تصمیم به خوردن دخترکی که از او عکس گرفته است، نمی‌کند. بلکه به جای یک واکنش خشمگینانه، تصمیم می‌گیرد تا با او دوست شود و همین موضوع دریچه ای جدید از احساسات غول ها و رفتار آن ها با انسان ها برای بیننده باز می کند. 
طراحی صحنه و موسیقی متن و صداگذاری این انیمه، همگی جالب و تأثیرگذار هستند. اما به دلیل جذابیت بالای داستان و کوتاه بودن زمان این قسمت، شاید کمتر از این موارد در ذهن مخاطب باقی بماند. اگر این انیمه را دنبال می کنید، از این قسمت نگذرید و حتما زمان کوتاهی برای تماشای اتفاقات جالب آن صرف کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-16 20:08:59
    خیلی باحال و خفنه من چن بار دیدمش
  • 1400-05-17 07:29:40
    قشنگ بود و لازمه بگم برای درک بهتر فصل دوم بخش اول انیمه توکیو غول حتما لازمه این OVA تماشا بشه و باید بگم قشنگ بود و مفهوم جالبی داشت .
  • 1399-11-18 15:03:38
    mamnon babat zirnevis
  • 1399-06-26 07:44:51
    مامو-چان اٌ عشقه.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.