دانلود انیمه
Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen شاهزاده تنیس

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
20281 تعداد بازدید
User 55
10
/
8.67
AnimeList Rating
User 25,769
10
/
7.88
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم + کیفیت بالا
دانلود انیمه Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم + کیفیت بالا
عناوین دیگر
انگلیسی The Prince of Tennis: National Championship Chapter
فارسی شاهزاده تنیس
ژاپنی テニスの王子様 Original Video Animation 全国大会編
معروف به PoT OVA, Tennis no Ouji-sama: Zenkoku Taikai hen, Prince of Tennis: The National Tournament

خلاصه داستان انیمه Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen

سیگاکو راهشو برای قهرمانی جهان ادامه میده، ولی فقط بهترین مدارس باقی موندن و باید مقابل رقبای قدیمی و جدیدشون توی تورنومنت جهانی قرار بگیرن.


درباره انیمه شاهزاده تنیس

ریوما اچيزن اعجوبه تنیس سال اولی عضو تیم تنیس پسرانه آکادمی سیشون، بالاخره به مسابقات کشوری می رسد. او مشتاقانه برای قهرمانی مبارزه می کند و آن را به نام خود ثبت می کند. اولین مسابقه تیم سیشون مقابل دبیرستان هیگا (تیمی از اوکیناوا) است که به عنوان "اسب سیاه" مسابقات شناخته می شود.
پس از تماشای پیروزی هیگا مقابل حریفان دور اولشان با استفاده از تاکتیک های زیرکانه، تیم سیشون مصمم است به آنها ارزش یک پیروزی عادلانه و به سختی به دست آمده را نشان دهد. در انتظار برنده بازی در مرحله یک چهارم نهایی، یکی از رقبای قدیمی آنها قرار دارد: آکادمی هیئتی که مصمم است پس از اتفاقات مسابقات منطقه کانتو، غرور خود را دوباره بدست بیاورند.
هیئتی به دنبال اثبات این است که برخلاف صعود به مسابقات کشوری تنها از طریق دعوت‌ نامه ویژه، آن‌ها شایستگی حضور را دارند. این انیمه آغاز مسابقات کشوری به مدت طولانی مورد انتظار را روایت می‌کند، جایی که ریوما و تیمش با دشمنان گذشته و حال روبرو می‌شوند، هر کدام با اهداف منحصر به فرد خود در مورد بازی تنیس!
این قسمت با تغییری بزرگ در طراحی نسبت به سالی که اقتباس اول آن به پایان رسید، ساخته شده. کیفیت این قسمت هم چندان بالا نیست، چون به علت استقبال کم از فصل‌های گذشته، مجبور شده‌اند بخش زیادی از محتوا را خلاصه کنند. به‌خصوص در بازی‌های آخر که مهم‌ترین بخش‌ها بودند و برای هر مسابقه تنها بطور میانگین یک فصل اختصاص داده شده است.
شبیه به اتفاقی که در فصل اول افتاد، رویدادهای مهم زیادی در 20 دقیقه به طور خیلی خلاصه رخ می‌دهند. بنابراین، اگرچه به داستان اصلی وفادار مانده است، اما آن سرعت مناسبی را ندارد که در قسمت قبلی شاهدش بودیم. نکته‌ای که بیشتر از همه به چشم می‌خورد، آرک غافلگیر کننده ساحل است؛ که بامزه ‌ترین بخش این فصل است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • Animemarvel
    1399-07-09 18:14:24
    میشه کیفیت 720p بگذارید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.