دانلود انیمه
Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen - Semifinal شاهزاده تنیس

پخش آنلاین
14998 تعداد بازدید
User 34
10
/
8.38
AnimeList Rating
User 20,755
10
/
7.9
MyAnimeList
6
/
6
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen - Semifinal از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
دانلود انیمه Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen - Semifinal از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
عناوین دیگر
انگلیسی The Prince of Tennis: The National Tournament Semifinals
فارسی شاهزاده تنیس
ژاپنی テニスの王子様 全国大会篇 Semifinal
معروف به Prince of Tennis OVA 2, Prince of Tennis OVA Semifinal

خلاصه داستان انیمه Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen - Semifinal

مسابقات کشوری برای ریوما اچيزن و تیم تنیس پسرانه آکادمی سی‌شون همچنان ادامه دارد و آن‌ها در این مرحله مقابل تیم راه یافته به نیمه نهایی سال گذشته، مدرسه راهنمایی شیتنهوجی قرار خواهند گرفت. شیتنهوجی به عنوان قهرمان مسابقات منطقه ای کانسای، یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی مسابقات امسال است.
گفته می‌شود مهارت‌های هر یک از اعضای تیم شیتنهوجی از همتایان خود در سی‌شون بالاتر است. شیتنهوجی همچنین دارای کینتارو تویاما، یک «ابر تازه کار» دیگر است که از نظر قدرت و تکنیک با ریوما رقابت می‌کند. برای اینکه در این بازی شرق در مقابل غرب، شانسی برای شکست دادن قهرمانان کانسای داشته باشند، Seishun باید توانایی‌های خود را به بالاترین حد ممکن برساند.


درباره انیمه شاهزاده تنیس

این انیمه مسابقات تنیس را به شدت خلاصه کرده، تا حدی که حتی برخی از آن‌ها کمتر از یک اپیزود را به خود اختصاص می‌دهند و فقط بر نمایش «ضربات ویژه» بازیکنان بدون هیچ زمینه دیگری تمرکز می‌کنند. رقبای شخصیت اصلی به سرعت و بدون پرداختن به شخصیت آن‌ها کنار گذاشته می‌شوند. همچنین در انیمه هیچ کمدی ای وجود ندارد و بدترین قسمت این است که این مسابقات نیمه نهایی کشوری است، نه مراحل ابتدایی که انتظار نمی‌رود به بازیکنان یا تیم‌ها توجه زیادی شود!
این مسابقات بیشتر شبیه بازی نه چندان جالب هستند تا یک رقابت واقعی با حال و هوای درست. از طرفی ایده توپ‌های تنیسی که نامرئی می‌شوند، شخصیت‌هایی که 5 ردیف بالاتر از تماشاگران پرواز می‌کنند، توپ‌هایی که از وسط نصف می‌شوند و غیره، چندان قابل باور نیستند.
این انیمه کمی در نشان دادن واقعیت به مشکل می خورد و پسرهایی که تنها 16 سال سن دارند را به نحوی قوی و قدرتمند نشان می دهد؛ که شاید از آنها بترسید. البته تماشای ادامه تورنمنت در این 6 اپیزود برای طرفداران سری اصلی قطعا لذت بخش است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-29 16:53:10
    ببخشید امکان ترجمۀ این کار هست؟ چون در فهمیدن روند داستانی تاثیر داره و ترجمه نشده بعضی اوقات باعث نفهمیدن داستان و از بین رفتن علاقه برای افرادی که برای اولین بار نگاه میکنن میشه
  • 1400-05-13 23:47:32
    چرا زیرنویس نداره؟؟
  • 1399-12-12 06:21:16
    ترجمه ش کنید دیگه
  • Animemarvel
    1399-06-28 18:06:40
    سلام چرا کیفیت 720p نیست?
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.