دانلود انیمه
Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen - Final شاهزاده تنیس

پخش آنلاین
15916 تعداد بازدید
User 36
10
/
8.22
AnimeList Rating
User 19,471
10
/
7.95
MyAnimeList
7
/
7
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen - Final + پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
دانلود انیمه Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen - Final + پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی The Prince of Tennis: The National Tournament Finals
فارسی شاهزاده تنیس
ژاپنی テニスの王子様 Original Video Animation 全国大会編 Final

خلاصه داستان انیمه Tennis no Oujisama: Zenkoku Taikai-hen - Final

سیگاکو راهشو توی تورنومنت جهانی ادامه میده. حالا اونا مقابل قویرین تیم توی تورنومنت قرار میگیرن، ریکایدای.


درباره انیمه شاهزاده تنیس

پس از پیروزی بر مدرسه راهنمایی شیتنهوجی در مرحله نیمه نهایی، ریوما ایچیزن و تیم تنیس پسرانه آکادمی سیشون باید راه خود را ادامه دهند. آنها باید برای کسب عنوان قهرمانی کشوری با تیم قدرتمند مدرسه راهنمایی وابسته به دانشگاه ریکایی قهرمان دو دوره گذشته مسابقات، روبرو شوند.
ریکایی نه تنها به دنبال انتقام باخت تیم خود به سیشون در مسابقات منطقه‌ای کانتو است؛ بلکه برای کسب عنوان قهرمانی کشوری برای سومین سال متوالی نیز تلاش می‌کند. در پایان این بخش، شاهزاده تنیس واقعی در یک نبرد تک به تک برای کسب عنوان قهرمانی کشوری در مقابل Child of God قرار می‌گیرد. ریوما در این مسیر باید به حریفان و هم تیمی‌هایش بیاموزد که تنیس فراتر از برد و باخت است.
این انیمه در کل فرنچایز خود، ترکیبی از ژانر شونن رقابتی و ورزشی است و هرگز یکی از آنها را تنها انتخاب نمی کند. بدین ترتیب در هر دو بخش به خوبی با یک اثر شاهکار روبرو هستیم.
این انیمه درباره باشگاه تنیس دبیرستان سیشون گاکوئن و اعضای اصلی آن است. جایی که ریوما ایچیزن نابغه تنیس و دانش‌آموز سال هفتم، شخصیت اصلی داستان است. داستان این قسمت ویژه (OVA) بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. تیم تنیس سگاگاکو سرانجام به هدف همیشگی شان یعنی مسابقات کشوری، چالش ‌برانگیزترین و مهم‌ترین تورنمنت کل زندگی شان رسیده‌اند.
این مسابقات، اوج داستانی انیمه محسوب می‌شود. چندین حریف جدید در سطح ملی معرفی می‌شوند که قهرمانان ما را تا حد نهایی به چالش می‌کشند. اگرچه ممکن است پیش‌فرض داستان برای یک انیمه ورزشی چندان اصیل به نظر نرسد، اما ایده برگزاری مسابقات تک به تک و دو به دو با تیم‌ها، در واقع بسیار منحصر به فرد است و مسابقات‌ همگی هیجان‌انگیز و نفس‌گیر هستند.
انیمیشن این انیمه در تمامی جنبه‌ها فوق ‌العاده است. ظاهر انیمه و آرت استایل آن نسبت به سری اصلی بسیار پیشرفت کرده است. ظاهر شخصیت‌ها سرشار از احساسات است و حالات چهره آن‌ها به خوبی حس و حالشان را منتقل می‌کند. پس‌زمینه‌ها با جزئیات زیاد و رنگارنگ هستند و فضایی عالی را ایجاد می‌کنند. حرکت کرکترها بسیار روان است؛ و بدن آن‌ها همان‌طور حرکت می‌کند که از یک بازیکن تنیس انتظار می‌رود.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.