دانلود انیمه
Hello World سلام دنیا

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
58897 تعداد بازدید
User 450
10
/
7.82
AnimeList Rating
User 113,777
10
/
7.5
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Hello World با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین با کیفیت 1080 BD
دانلود انیمه Hello World با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین با کیفیت 1080 BD
عناوین دیگر
فارسی سلام دنیا
ژاپنی ハロー・ワールド

خلاصه داستان انیمه Hello World

سال، سال 2027ـه و شهر کیوتو از نظر فناوری تحولات چشمگیریُ گذرونده. توی شهر، نائومی کاتاگاکی، یه پسر خجالتی و درونگرا که عاشق کتاب‌ـه، و روری ایچیگیو، یه دختر سرد که اغلب با بقیه رک و راست رفتار می‌کنه، ولی مثل پسره عاشق کتاب‌ـه، زندگی می‌کنن. علیرغم وجود گرایشات مشابه، نائومی از ترس خوی غیر دوستانۀ روری از نزدیک شدن به اون خودداری می‌کنه. یه روز که نائومی می‌ره پیاده روی، یه هالۀ سرخ برای یه لحظه آسمونُ می‌شکافه و بعد ناپدید می‌شه. کمی بعد، نائومی یه زاغ سه‌پا و یه مرد مرموزی که هودی سرشه رو می‌بینه که ادعا داره خود نائومی‌ـه و از ده سال جلوتر اومده تا جلوی حادثه ناگواری که سرِ روری، بعد از اینکه اون دو تا با هم صمیمی می‌شن میادُ بگیره. نائومی امروزی با شک و تردیدهای اولیۀ خودش، تصمیم می‌گیره روریُ نجات بده، به سفارش‌ـای خودِ آینده‌ـش عمل می‌کنه و می‌ره که با روری صمیمی شه. Hello World حول محور نائومیِ حال در کنار خودِ ده سال آینده‌ـش می‌چرخه. با کمک خود آینده‌ـش، نائومی مقدمه‌چینی برای نجات روریُ آغاز می‌کنه. یعنی می‌تونه آینده رو تغییر بده؟


درباره انیمه سلام دنیا

انیمه جذابی که با 1 ساعت و 37 دقیقه زمان، شما را تا عمق داستان فکری و جذاب خود پیش می برد. ژانرهای این فیلم انیمه ای، درام، عاشقانه است و یک اثر اورجینال بدون اقتباس محسوب می شود. استودیو Graphinica آن را ساخته و در سال 2019 پخش شده است. امتیاز بسیار خوب 7.50 از 10 را کسب کرده و رده بندی سنی +13 سال دارد.
این فیلم علمی تخیلی یکی از پیچیده ترین داستان ها را دارد و با دیدن آن شاید در ابتدا متوجه روند فیلم نشوید. این فیلم پر از پیچش‌های داستانی و اتفاقات جالب اما غیر منطقی است. البته از یک اثر علمی تخیلی جذاب، غیر از این را هم انتظار نداریم. نیمه اول انیمه در مورد مردی است که برای دیدن نسخه جوان‌ترش به گذشته سفر می‌کند.
او به خودش در گذشته می‌گوید که عاشق دختری شود که قبلاً با او قرار می‌گذاشته و برای نجات آن دختر با او همکاری کند. او یک دستکش به خودش در گذشته می‌دهد و شروع به آموزش او برای محافظت از دختر می‌کند. بعد از آن شاهد پیشرفت شخصیت‌ها هستیم تا اینکه به صحنه‌ی مهم فیلم می‌رسیم؛ که آن را اسپویل نمی کنم.
نیمه اول بشدت عالی و دیدنی است؛ و نیمه دوم انیمه هم دوست داشتنی آغاز می شود. مبارزات به خوبی مانند دیگر آثار این ژانر وجود دارند. 
انیمه Hello World کار فوق العاده‌ای را با انیمیشن و جلوه‌های بصری خود تحویل داده است. استودیوی سازنده شیدرهای منحصر به فرد خود را برای این فیلم توسعه داده است، که به تصاویر این امکان را می‌دهد تا جایی بین سبک انیمه معمولی ۲ بعدی و CGI سه بعدی قرار بگیرند. انیمیشن روان است، جلوه‌ها منحصر به فرد و هیجان‌انگیز هستند.
موسیقی متن و افکت‌های صوتی این انیمه هم فوق‌العاده هستند. هیچ نشانه‌ای از استفاده موسیقی یا افکت‌های صوتی رایگان در آن دیده نمی‌شود. سازندگان به خوبی روی این بخش کار کرده‌اند و این یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. کیفیت صدا قطعاً قابل مقایسه با سایر انیمه‌های باکیفیت است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-26 18:34:35
    گرافیک داغون داستان کلیشه ای کاراکتر های مزخرف پیچیدگی پیش از حد. منطق عجیب غریب بری your name silent voice weathering with you رو برای بار دهم ببینی بیشتر از دیدن این لذت میبری
  • 1401-03-15 03:10:34
    انیمه قشنگی بود من نمیدونم چرا این همه تو کامنتا گفتن خوب نبوده برای کسایی هم که دنبال منطق میگردن باید گفت ژانر تخیلیه نباید توقع داشت که همچیش منطقی باشه در کل به نظر من انیمه قشنگیه و ارزش یه بار دیدن رو داره.
  • 1401-01-25 23:53:39
    دوست نداشتم این انیمه رو واقعا اتلاف وقت بود یه داستان کلیشه ای مسخره
    • 1401-03-15 03:09:16
      دیگه خداییش اینقدرهم که تو کامنتا میگن بد نبود
  • 1400-06-25 05:24:14
    متوسط بود... اصلا با your name قابل قیاس نیست. این حتی برا سنین پایین تر توصیه میشه
    • 1400-06-29 09:06:49
      به نظر من این مثل your name زیبا بود .
  • 1400-06-25 05:19:28
    وقتی شاهکار هایی عین اسم تو رو بخوای مقایسه کنی واقعا این کارتون از ضعیفم اونور تر بود ولی،درکل بد نبود برا یه بار دیدن،میتونست قوی تر باشه حتما هم اضافه کردن ژانر عاشقانه برا این انیمه ضروریه
  • 1400-06-16 09:38:33
    خب سلام... اول میخواستم تشکرکنم بابت سایت خوبتون من نزدیک 4 ساله دنبالتون میکنم...و خسته نباشید بابت تمام زحمات و اما راجب این انیمه.... لطفا سریع تر زیرنویسشو قرار بدین.. خیلی منتظرم که ببینمش... دانلودش کردم اما چون زیرنویس نیس نمیتونم ببینمش و موندم تو خماری... و یه چیز دیگه... آهنگ lodt game یکی از اهنگای این انیمه اس و واقعا عااااالییییییه... حتما قرارش بدید که بقیه هم لذت ببرن... ممنون :)
  • M.j
    1400-05-11 01:39:12
    از نظر ارت خیلی بد بود واقعا بد چرا همچین داستان جالبی با همچین ارتی درست کردن؟😞
  • 1400-03-12 00:20:56
    انیمه اش دوس داشتم داستان پیچیده بود ی چیز تازه بود برا من /: گرافیکشم برا دیجیتالی بودن ایطوری بود من ک اهمیتی بهش نمیدم
  • 1400-03-12 00:20:45
    بیخود حیف وقتم باورو نمیشه کارگردان هنر شمشیر آنلاین اینو ساخته
  • 1400-01-09 12:24:34
    اسپویل**** اگه جزو کسایی هستی منطق داستان واست اولویت نداره و روایت داستانی به صورت غیر منطقی اذیتت نمیکنه نگاه کن. من خودم نصفه دیدم چون نتونستم این روایت غیر منطقی داستان رو تحمل کنم. شخصیت اصلی بعد از گول خوردن خودش رو تو وسط خرابی میندازه و در اونجا هم توسط کلاغ هدایت میشه و ادامه اما چند نکته هست. شخصیت اصلی میدونه که موجودیت واقعی نداره و دنیاش بر اساس یک سری دیتا ایجاد شده و در حالت کلی وجود نداشت. کسی گولش زد خودش بوده ولی بالغ تر و همین طور عشقش که بهش گفته شده از دستش داده حالا از لحاظ منطقی بعد از اون گول خوردن چه کار میکنه؟؟ 1-وجود خارجی نداره 2- کسی که گولش زده خودشه 3- عشقش هم یک جورایی از دست داده در دنیای واقعی پس قاعدتا باید بیخیال شه نه این که دنبالش کنه و باید به کاری که خود بالقش انجام بده تن بده چون اون واقعی هست بر خلاف خودش. البته این چیزایی که گفتم با فرض اینه که پسره نمیدونه اون دنیایی که دختره رفته هم غیر واقعی هست و محافظا به اون دنیا هم رفتن. وقتی این فرضیات رو میزارم گنار هم واقعا نمیتونم دیگه ادامش رو ببینم.
  • 1399-10-10 20:32:29
    عالی بود به نظرم عاشقانه هم بود فقط علمی تخیلی نبود ادمین زحمت بکشه ژانر عاشقانه هم بهش اضافه کنه
  • 1399-06-13 05:12:47
    به نظرم اخرش خیلی خوب تموم شد
  • 1399-06-13 05:12:25
    عالی بود
  • 1399-06-13 05:12:23
    زیرنویسش خوب بود و هماهنگ فقط حرفای راوی اصلا نبود توی زیرنویس و واقعا رو مخ بود و اذیت میکرد دهنمو وقتی نگاه میکردم چون راوی خیلی حرف میزد
  • 1399-05-25 21:40:51
    خب تازه فیلم رو تموم کردم قبلش نظرات رو خوندم با اینکه خیلی منفی می گفتن ازش ولی دیدمش. این نقد رو سعی می کنم منصفانه بنویسم. (سومی ی کم اسپویل داره ) اول از همه باید بگم آرتش متفاوت هست و اینکه همیشه هم قرار نیست همون ارتای همیشگی انیمه همه جا باشه اینو گفتم چون خیلیا تو نظرات ازش بد می گفتن ب نظر خودم بد نبود و اینکه در کل هر ارتی با ی سری خصوصیاتی داستان رو ب نمایش می زاره مخصوصا در این انیمه ب رفتارای ریز و درشت انسان ها هم توجه شده بود و اونا رو نزدیک ب واقعیت ساخته بودن ی جوری تم انسان هایی رو داره ک دارن ربات می سازن و می خواهن کوچکترین خصوصیات رفتاری از چ زمانی تکان دادن دست تا حرکات ریز و درشت چشم رو ب نمایش بزارن دوم اینکه ی نـــــــــــموره تخیلش خیلی تخیلی بود و اینکه خیلی از جاهاش رو با اینکه سعی می کردن منطقی توجیه کنن اما سوال هایی هم تهش می موند با اینکه تخیلش شاید منطق رو زیر پا بزاره کار ندارم ولی انتظار داشتم حداقل با منطق های خود نویسنده ،چیز مبهمی تو انیمه نمونه و داستان رو معمایی گونه نکنه سوم (اسپویل )********************* ب نظرم بیشتر نویسنده می خواست دنیا رو ی زنجیره از دنیا های متصل بهم در طی یک روند رو ب جلو قرار بده کم و بیش موفق شد ولی ن اونقدر ک بشه به داستان فیلم مدال داد چون کم و کاستی های زیادی از جمله توضیح ندادن منطق این ایدش ب تصویر نکشید جزئیات و چیزای دیگه به طور مثال وقتی ایچیگیو از داده های قبلی منتقل میشه نمایش داده نمیشه ک چگونه ب جسم بی جونش در دنیای دیگه می پیونده و یا هنگام ساخت متریال توسط نائومی . این خب ب نظرم ی کار نصف و نیمس ، طبیعتا من یا هر کس دیگه می تونیم چنین تصوراتی رو با فکر کردن و وقت گذاشتن سر هم کنیم اما اونی ارزش داره ک بشه با ی منطقی ب جایی رسوندش چهارم مقدمه چینی ها در ابتدای انیمه خب ب نمایش داده میشد اما در انتهای داستان زیاد چشمگیر نبود در مقابل میشه گفت ب خوبی لحظات مختلف اعم از اینکه سلسله مراتب داستان و نمایش صحنه ها رو رعایت کرده بود پنجم اینکه کتابتو باز کن بندازش .... برش دار
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.