دانلود انیمه
Shin Koihime†Musou شین کویهیمه ماسو

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
10653 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.75
AnimeList Rating
User 12,628
10
/
6.78
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Shin Koihime†Musou (شین کویهیمه ماسو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Shin Koihime†Musou (شین کویهیمه ماسو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
فارسی شین کویهیمه ماسو
ژاپنی 真恋姫†無双 ~乙女繚乱☆三国志演義~
معروف به Shin Koihime Musou: Otome Ryouran Sangokushi Engi

خلاصه داستان انیمه Shin Koihime†Musou

«کانو» و «چویی» یک دختر مرموز را نجات می‌دهند، اما متوجه می‌شوند که او همان «ریوبی» واقعی است، کسی که او را قبلاً به عنوان یک شیاد می‌شناختند...

 

دانلود انیمه Shin Koihime†Musou


درباره انیمه شین کویهیمه ماسو

این انیمه در سال 2009 میلادی از سوی استودیوی Doga Kobo پخش خود را در ژانر ماجراجویی، کمدی، فانتزی و Ecchi با رده‌بندی سنی بزرگسال و متوسط زمان 24 دقیقه برای هر قسمت آغاز کرد. قصه‌ی این انیمه شیرین و دوست‌داشتنی است، چراکه به طور مستقیم با تاریخ و جامعه در ارتباط است. با این حال این انیمه چند نقص جزئی هم دارد، برای مثال اشتباهاتی تاریخی درباره‌ی تاریخ چین مرتکب می‌شود و قوس و تکامل شخصیتی، جایش را به نمایش اندام‌های شخصیت‌های مؤنث می‌دهد که ممکن است برای عده‌ای از بینندگان ناراحت‌کننده باشد.

همچنین یکی از تفاوت‌های اصلی این مجموعه انیمیشنی با دیگر آثار مشابه این است که ژانر Ecchi فقط در حوزه بصری نقش‌نمایی نمی‌کند و نقش به‌سزایی هم در حوزه داستانگویی دارد. سبک هنری انیمیشنی جذاب این اثر باعث می‌شود که شخصیت‌های مؤنث جذاب‌تر از حد معمول ظاهر شوند. اندام آن‌ها تماشایی و روان طراحی شده و به راحتی می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این مجموعه می‌توانیم به صداگذاری‌ها و تنظیم موسیقی متن درخشان اشاره کنیم که باعث تکمیل حال و هوای این اثر می‌شوند. وجود ایرادی که به قصه‌گویی این انیمه گرفتیم، اما همچنان دنبال‌کردن سفر ماجراجویی شخصیت‌ها درحالی که با افرادی جدید ملاقات می‌کنند و درگیر قصه‌هایی تازه می‌شوند، می‌تواند برای تمام علاقه‌مندان به ژانر ماجراجویی جذاب باشد.

 

دانلود انیمه شین کویهیمه ماسو

 

در انتها باید یادآوری کنیم که این اثر با رده‌بندی سنی بزرگسال منتشر شده است، آن هم به علت نمایش عریان اندام زنانه؛ در نتیجه شاید بهتر باشد که آن را به تنهایی تماشا کنید. برای دانلود تمامی قسمت‌های این انیمه در انواع کیفیت‌ها، به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-13 11:16:02
    عالی.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.