دانلود انیمه
H2 H2

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
5492 تعداد بازدید
User 6
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 3,563
10
/
7.32
MyAnimeList
41
/
41
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه H2 با زیرنویس فارسی چسبیده از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه H2 با زیرنویس فارسی چسبیده از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
فارسی H2
ژاپنی H2[エイチ・ツー]

خلاصه داستان انیمه H2

«هیرو» عاشق بیسبال است، اما به دلیل آسیب‌دیدگی آرنج، مجبور می‌شود این ورزش را رها کند و مدرسه‌ای را انتخاب کند که تیم بیسبال ندارد. «هیکاری»، دوست دوران کودکی، در مدرسه‌ای متفاوت با «هیرو» درس می‌خواند که یک تیم بیسبال معتبر دارد. هر دوی آن‌ها آرزو می‌کنند که کاش «هیرو» بیسبال را رها نمی‌کرد. در نتیجه «هیرو» به تیم فوتبال می‌پیوندد و با «هاروکا»، دختر دست‌و‌پاچلفتیِ مدیرِ باشگاهِ غیررسمیِ بیسبالِ مدرسه‌اش آشنا می‌شود. هنگامی که تیم فوتبال «هیرو»، باشگاه بیسبال را به امید شکست‌دادن و تحقیرشان به یک بازی دعوت می‌کند، باشگاه بیسبال شکست می‌خورد. در نتیجه «هیرو»، که از گستاخی تیم فوتبال منزجر شده است، به باشگاه بیسبال نقل مکان می‌کند...

 

دانلود انیمه H2


درباره انیمه H2

این انیمه در سال 1995 میلادی پخش خود را از سوی استودیوی Ashi Productions در ژانر ورزشی، کمدی و درام و رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه برای هر قسمت آغاز کرد و در سال 1996 میلادی خاتمه یافت. این مجموعه به طور مستقیم به مضامینی می‌رود که در دهه 90 میلادی در میان انیمه‌های ورزشی پرطرفدار بود: آسیب فیزیکی، اراده‌ی محکم برای بازگشت به ورزش و مسائل عشقی. ترکیب متعادلی که سازندگان این اثر از این مضامین در آورده‌اند قابل‌ستایش است و می‌تواند از نکات مثبت این اثر به شمار رود، اما از آن‌جایی که این مجموعه ویژگی متمایزکننده‌ی خاص دیگری به نسبت دیگر انیمه‌های ورزشی ارائه نمی‌دهد، می‌توانیم آن را فاقد نوآوری بدانیم. با این حال روند بازی‌های ورزشی هیجان‌انگیز است و نویسندگان به خوبی توانسته‌اند ارزش هر پیروزی یا شکست در ورزش را در مجموعه نشان دهند.

 

H2

 

روابط عشقی این مجموعه نیز معصومانه و در عین حال درگیرکننده طراحی شده‌اند و با وجود اینکه شخصیت‌های نوجوان سرتاسر این انیمه را محاصره کرده‌اند، اما همچنان تماشای آن‌ها درحالی که سعی می‌کنند روابط و ورزش خود را به یک نتیجه‌ی راضی‌کننده برسانند تماشایی است. برای دانلود تمامی قسمت‌های این انیمه در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-02-26 14:30:33
    اصلا نمی ارزه ببینی داستان جذابی نداره کیفیت که هیچی
  • 1399-01-21 15:22:53
    این فصل 2 نداره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.