دانلود انیمه
Glass no Kamen ماسک شیشه ای

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
2465 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 3,000
10
/
7.33
MyAnimeList
23
/
23
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Glass no Kamen با زیرنویس و ترجمه فارسی اختصاصی با کیفیت بالا
دانلود انیمه Glass no Kamen با زیرنویس و ترجمه فارسی اختصاصی با کیفیت بالا
عناوین دیگر
فارسی ماسک شیشه ای
ژاپنی ガラスの仮面
معروف به Glass Mask

خلاصه داستان انیمه Glass no Kamen

مایا کیتاجیما، دختر ۱۳ ساله ای است که استعداد خاصی در بازیگری دارد، و توسط بازیگر زن منزوی و عزلت نشین، تسوکیکاگه، کشف و شناسایی کشف می شود. داستان ماسک شیشه ای، بزرگ شدن و رشد مایا، تمرینات سخت و سنگین او، پشت سر گذاشتن و غلبه کردنش بر مشکلات، و تکامل او برای تبدیل شدن به مهم ترین بازیگر دوران خود را نشان می دهد. بزرگ ترین و مهم ترین رقیب مایا، آیومی هیمکاوا است. آیومی هیمکاوا دختر زیبای یک زوج معروف بازیگر است. مایا و آیومی هر دو آرزوی گرفتن نقشی را دارند که هر بازیگری آرزوی آن را دارد، "الهه ارغوانی". یک اتفاق به همین میزان مهم در این داستان نیز، رابطه مایا با سرمایه دار زیبا و نام دار صنعت سرگرمی، هایامی ماسومی است، که به صورت مخفیانه بزرگ ترین طرفدار او نیز هست، اما فهمیدن های اشتباه، سوء تعبیر ها و زمان بندی های اشتباه در رابطه عاشقانه آنها مشکل ایجاد می کند.

 

دانلود انیمه Glass no Kamen


درباره انیمه ماسک شیشه ای

انیمه ماسک شیشه ای انیمیشن جالبی است. با اراده مایا برای رسیدن به آرزو هایش شروع می شود، اما به سرعت به داستانی پر از غم و احساسات به درد آمده تبدیل می شود. این سری انیمه برای کسانی ساخته شده که از کلیشه "همه چیز درست خواهد شد" خسته شده اند.
داستان انیمه خوش ساخت است و سرعت پیش برد بسیار خوبی دارد. به صورت کلی درباره مایا است که دوست دارد روزی بازیگر شود. تنها ضعف داستان که البته چیز بی اهمیتی هم نیست، این است که اثر بی پایان است و داستان به نهایتی که در کل انیمه شخصیت ها به سوی آن در حال حرکت بودند، نمی رسد.
طراحی اثر به شکل واضحی قدیمی است اما به اصل مانگای خود وفادار است، و سبک شوجوی کلاسیک آن حس نوستالژی جالبی القا می کند. انیمیشن انیمه نیز چیز فوق العاده ای نیست اما در حد انیمه های خوب دهه ۸۰ است.

 

دانلود انیمه ماسک شیشه ای


در بخش صدا، صدا پیشگان به طرز بسیار خوبی کار خود را انجام داده اند و به زیبایی احساسات شخصیت ها را به نمایش در آورده اند. صدا گذاری خوب به خصوص در صدا پیشه مایا دیده می شود که واقعاً به خوبی کار خود را انجام داده و صدای خود را متناسب با نقشی که مایا در حال بازی کردن است (که در هر تئاتر و نمایش، با نمایش قبل متفاوت است) تغییر داده است. اما موسیقی اثر در حد متوسط است و بهتر نمی شود‌.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.