دانلود انیمه
Yokohama Kaidashi Kikou خرید در یوکوهاما

با زیرنویس فارسی چسبیده
1972 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 15,430
10
/
7.42
MyAnimeList
2
/
2
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Yokohama Kaidashi Kikou
دانلود انیمه Yokohama Kaidashi Kikou
عناوین دیگر
فارسی خرید در یوکوهاما
ژاپنی ヨコハマ買い出し紀行
معروف به YKK, Yokohama Shopping Log, Yokohama Shopping Trip

خلاصه داستان انیمه Yokohama Kaidashi Kikou

بعد فاجعه‌ای که دنیا را در‌ حالتی رو به زوال میگذارد، جمعیت باقی مانده از انسان ها، زندگی آرامی در عصر گرگ و میش انسان ها میگذرانند. آلفا هاتسوسوئنو یک اندروید است که در مرزهای یوکوهاما است کار میکند و به ندرت مشتری میگیرد، و دائم منتظر برگشت صاحبش است. یک روز، اندرویدی دیگر، که پستچی بود، کوکونه تاکاتسو برای آلفا یک بسته‌ای از طرف صاحبش می‌آورد. داخل این بسته یک دوربین است، که به آلفا داده شده تا با آن عکس بگیرد و برای خود خاطره‌ سازی کند.

 

دانلود انیمه Yokohama Kaidashi Kikou


درباره انیمه خرید در یوکوهاما

یوکوهاما کایداشی کیکو انیمه ای آرام است که یک دختر اندرویدی را دنبال میکند که در آرامش تمام اتفاق های شیرین و تلخی را تجربه میکند.
این انیمه از ۲ قسمت تشکیل شده و اقتباس شده از مانگایی به همین اسم است. موضوعات اصلی ای که این انیمه دنبال میکند برخورد آلفا هاتسوسوئنو با دوستش کوکونه، و ماجراهایی که باهم دارند است. هر دوی آنها اندروید، یا ربات بوده و در مناطق بیرونی یوکوهاما زندگی میکنند. این انیمه دوستی این دو، و سفر آلفا برای رسیدن به خودشناسی را بررسی میکند. طراحی و انیمیشن به استایل مانگا صادق بوده و به شخصیت ها و دنیا زندگی میبخشند. آهنگ هم از جنبه های قابل اشاره‌ی این انیمه است، و آهنگش، تصویر را کامل کرده و حس به اصطلاح بیخیال که خود انیمه میدهد را کامل میکند. شخصیت پردازی آلفا و کوکونه عالی بوده، و شخصیت هایشان و روابطشان با برخوردهایی که یاهم دارند، میدرخشند. این انیمه همچنین به تم های رفاقت، خودشناسی، و ارزش روابط انسانی در دنیایی که ربات ها چیز معمولی شده اند، میپردازد.

 

انیمه خرید در یوکوهاما

 

در کل، یوکوهاما کایداشی کیکو اقتباسی بسیار خوب از یک مانگا است، با چند ایراد ریز که ممکن است برای بعضی ها از لذت این انیمه کم کند. ولی با وجود این، برای بینندگانی که از داستان های شخصیت محور و خودشناسی محور خوششان می‌آیند، و مخصوصا طرفداران این مانگا به شدت پیشنهاد میشود و اثری زیبا محسوب میوشد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.