دانلود انیمه
Cardfight!! Vanguard: will+Dress Season 3 کارد فایت ونگارد ویل درس فصل ۳

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
4220 تعداد بازدید
User 2
10
/
1
AnimeList Rating
User 913
10
/
6.54
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Cardfight!! Vanguard: will+Dress Season 3
دانلود انیمه Cardfight!! Vanguard: will+Dress Season 3
عناوین دیگر
فارسی کارد فایت ونگارد ویل درس فصل ۳
ژاپنی カードファイト!! ヴァンガード will+Dress Season3
معروف به Cardfight!! Vanguard: overDress

خلاصه داستان انیمه Cardfight!! Vanguard: will+Dress Season 3

در دنیایی هستیم که میلیاردها بازیکن بازی ورق در جهان وجود دارند، تا حدی که بازی با ورق به یک ضرورت در زندگی انسان‌ها تبدیل شده است...

 

دانلود انیمه Cardfight!! Vanguard: will+Dress Season 3


درباره انیمه کارد فایت ونگارد ویل درس فصل ۳

این انیمه پخش خود را از سال 2011 میلادی از سوی استودیوی TMS Entertainment در ژانر اکشن با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه برای هر قسمت آغاز کرد. داستان این مجموعه درباره پسری‌ست که در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، اما از سوی یکی از برترین بازیکنان دنیای ورق‌بازی مورد لطف و توجه قرار می‌گیرد. این شخص به این پسر یاد می‌دهد که چگونه بازی ورق Vanguard را انجام دهند و هر دو می‌فهمند که پسر تا حدودی در این بازی مهارت دارد. «آیچی سندو» به هیچ‌چیز جز برنده‌شدن اهمیت نمی‌دهد و با روحیه و امیدواری بالا، فعالیت خودش را در این بازی ورق آغاز می‌کند.

نکته بسیار جالب قصه‌ی این انیمه به نسبت آثار مشابه این است که در این مجموعه هیچ‌کس سعی نمی‌کند با یک نیروی شرور بجنگند و در واقع همه درحال تلاش برای بهتر کردن خود در بازی ورق هستند! کوشش همیشگی افراد برای بهبود مهارت‌های خود در بازی ورق چیزی‌ست که می‌تواند شما را برای تماشای دنباله‌ی داستان شخصیت‌ها جلب کند. این انیمه استعداد جذابی هم در زمینه بصری از خود نشان می‌دهد، زمانی که کارت‌ها زنده می‌شوند و به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

 

دانلود انیمه Cardfight!! Vanguard: will+Dress Season 3

 

شخصیت‌های کارتی بسیار زنده و داینامیک طراحی شده‌اند، درحالی که سبک هنری کلی انیمیشن می‌توانست از طراحی‌های بهتری بهره‌مند باشد. در انتها اگر از طرفداران انیمه‌هایی هستید که با محوریت بازی‌های ورق شکل گرفته‌اند اما از داستان و شخصیت‌هایی متفاوت بهره‌مندند، این انیمه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. دانلود تمامی قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، از طریق لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم ممکن شده است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.