دانلود انیمه
Waga Seishun no Arcadia کاپیتان هارلوک: آرکادی جوانی من

پخش آنلاین
1310 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4,910
10
/
7.47
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Waga Seishun no Arcadia به همراه پخش آنلاین با کیفیت بالا
دانلود انیمه Waga Seishun no Arcadia به همراه پخش آنلاین با کیفیت بالا
عناوین دیگر
انگلیسی Captain Harlock: Arcadia of my Youth
فارسی کاپیتان هارلوک: آرکادی جوانی من
ژاپنی わが青春のアルカディア
معروف به Arcadia of My Youth, Harlock Movie 2, My Youth in Arcadia, Albator 84

خلاصه داستان انیمه Waga Seishun no Arcadia

زمین توسط امپراتوری شیطانی ایلومیدوس تسخیر شده، با توجه به تشابه‌هایی که با اشغال ژاپن پس از جنگ جهانی دوم آمریکا اتفاق افتاده بود. کاپیتان هارلوک با گروهی که دوستان دیرینه‌ش حساب میشن، مبارزه‌ی خودش رو علیه این استبدادی که بر زمین حکومت کرده، آغاز می‌کنه، بدون در نظر گرفتن هزینه‌هایی که این مبارزه برای آنها خواهد داشت، تنها به ایده برگردوندن آزادی به مردم زمین اهمیت میده.
 

دانلود انیمه Waga Seishun no Arcadia


درباره انیمه کاپیتان هارلوک: آرکادی جوانی من

"آرکادیای جوانی من" نمونه‌ای است از همه چیزی که یک فیلم ماجراجویی خوب باید باشد. با سرعتی کند ولی متناسب ، درکش آسان بوده و به توضیحات سنگین نمیپردازد، و پر از احساسات خام و ملودرام است، این فیلم معرفی کاملی از جهان شکوهمند لیجی ماتسوموتو است.
این فیلم نمونه‌ای نادر از یک فیلم ماجراجویی است که خیلی از اکشن استفاده نمی‌کند. با اینکه دنباله‌های هیجان‌انگیز قابل توجهی دارد، اما تمرکز اینجا بر روی داستان است، که به هارلوک فانتوم ایکس دوم، که به تازگی از جنگ برگشته است، مسئولیت مبارزه برای احترام مردمش را در برابر نیروهای اشغالی امپراتوری ایلومیدوس دارد.

 

کاپیتان هارلوک: آرکادی جوانی من


هر چند که محیط در آینده دور است، اما به نظر می‌رسد بیشتر از تجربه سازندگان از جنگ جهانی دوم و ژانر غربی فیلم‌های زنده الهام گرفته شده است. امپراتوری دشمن ایلومیدوس به نظر می‌رسد مشابه اشغال واقعی ژاپن توسط آمریکا است، برخلاف باقی امپراتوری شیطانی و غیر مادی که معمولاً در اپرای فضایی مانند این وجود دارند. این ارتباطات با محیط‌های زمینی، قابل باور بوده و بسیار به فیلم کمک می‌کند تا به طور موثر در دیگر طرق به حد معقولی برای بیشتر از آنچه که انتظار می‌رود، جلو برود (یک دستگاه آینده‌نگر که قادر به دیدن زندگی‌های گذشته است، با وجود اینکه دورسازی‌های قبلی همان ظاهر و نام‌های همانند نسخه‌های آینده‌ای خود را دارند، آشکارترین مثال این است).
انیمیشن در برخی از جاها کمی افت می‌کند، اما به طور کلی مبارزات فضای بزرگ و حماسی (که بیشتر به مدل کردن از مبارزات دریایی جنگ جهانی دوم اقتباس شده است) انیمیشن کم کیفیت در ابتدای سری را جبران می‌کند. طراحی شخصیت‌ها، با توجه به حساسیت‌های مدرن، شاید عجیب باشد، اما در کل بسیار متمایز و خیره کننده است. اما یک انتقاد قابل توجه از آنها که باید کرد، تمایل عجیب سازنده به چهره‌های شبیه به هم است، به ویژه در شخصیت‌های زنانه. با این حال، این موضوع به طور قابل ملاحظه‌ای از کیفیت فیلم نمی‌کاهد، و به عنوان یک عیب‌، در زمینه یک تجربه سینمایی بزرگ، بسیار قابل بخشش است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.