دانلود انیمه
Kyuujitsu no Warumono-san روز مرخصی آقای شرور

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
7386 تعداد بازدید
User 33
10
/
7.21
AnimeList Rating
User 21,904
10
/
7.27
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kyuujitsu no Warumono-san با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور
دانلود انیمه Kyuujitsu no Warumono-san با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور
عناوین دیگر
انگلیسی Mr. Villain's Day Off
فارسی روز مرخصی آقای شرور
ژاپنی 休日のわるものさん

خلاصه داستان انیمه Kyuujitsu no Warumono-san

به عنوان عضوی از یک سازمان شیطانی، ژنرال مأموریت دارد تا به زمین حمله کند و بشریت را از بین ببرد. حتی یک موجود فرازمینی مثل او نیز به فرصتی برای استراحت نیاز دارد. حتی رنجرها - تیمی که صرفاً برای شکست ژنرال و همکارانش تشکیل شده است- نمی‌توانند مانع از دیدن پانداها در باغ وحش، خریدن بستنی در فروشگاه محلی و لذت بردن از روز تعطیلی سزاوارش از انجام اعمال شیطانی شوند.

 

دانلود انیمه Kyuujitsu no Warumono-san


درباره انیمه روز مرخصی آقای شرور

هیچ چیز ذاتا اشتباهی در انیمه «روز مرخصی آقای شرور» وجود ندارد. انیمیشن خوب به نظر می رسد و صداپیشگی مناسب است. دنبال کردن همه چیز آسان است و در دنیایی که آنها می سازند همه چی منطقی بنظر می رسد. مشکل بزرگ از این واقعیت ناشی می شود که هیچ داستانی در این فصل وجود ندارد! بلکه آنچه از تماشا دستگیرمون میشه مجموعه ای از رویدادهای تصادفی است. البته در این فصل کمی شاهد توسعه شخصیت هم خواهیم بود.
این اقتباس بصورت انیمه سریالی از مانگا در بیست و چهارم فوریه 2023 معرفی شد. انیمیشن بر عهده استدیو های Shin-Ei Animation و SynergySP، است. اقای شرور پانداها را دوست دارد و به طور کلی در روزهای مرخصی، پسر خوبی است - به افرادی که از نظر جهت دار به چالش کشیده می شوند کمک می کند راه خود را پیدا کنند و بچه های گمشده والدین خود را پیدا کنند - اما این به سختی باعث می شود بیننده روی او یا دنیای اطرافش سرمایه گذاری کند.
در عوض، کل انیمه روی شوخی هایش ریسک زیادی می کند. یک شوخی اصلی وجود دارد - و اگر آن شوخی شما را نخنداند، همه شوخی های فرعی مزه خودشون رو از دست میدن. بنابراین اگر فکر می کنید این ایده که یک شرور پاور رنجرز در روز تعطیلش کارهای معمولی و تصادفی انجام می‌دهد اوج کمدی است؟ پس این نمایش برای شماست - زیرا تمام چیزی که در آن وجود دارد همین است.

 

انیمه Mr. Villain's Day Off
مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 21:44:05
    سلام. واقعا انیمه خوبیه آدم وقتی میبینه آرامش پیدا میکنه من وقتی این دو قسمت رو دیدم حس کردم روزه تعطیل من هم هست 😅)ببینید
  • 1402-11-06 13:26:12
    باید جالب باشه
  • 1402-10-12 23:51:21
    یکم از مانگاشو خوندوم خوب بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.