دانلود انیمه
Himesama "Goumon" no Jikan desu زمان شکنجه‌ست پرنسس

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
6194 تعداد بازدید
User 27
10
/
6.51
AnimeList Rating
User 19,805
10
/
7.28
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Himesama "Goumon" no Jikan desu بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Himesama "Goumon" no Jikan desu بدون سانسور با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی 'Tis Time for "Torture," Princess
فارسی زمان شکنجه‌ست پرنسس
ژاپنی 姫様“拷問”の時間です
معروف به It's Time for "Interrogation", Princess!, Hime-sama "Goumon" no Jikan desu

خلاصه داستان انیمه Himesama "Goumon" no Jikan desu

شاهدختی که توسط ارتش ارباب شیاطین اسیر شده بود برای اجرای حکم اعدام توسط شکنجه بی‌رحمانه ارباب شیاطین برنامه‌ریزی شده است!

 

انیمه Himesama "Goumon" no Jikan desu


درباره انیمه زمان شکنجه‌ست پرنسس

این نمایش سبک جدیدی از انیمه است که چگونه یک کمدی با دقیقاً فقط «یک شوخی» در کل داستانش می تواند مانند یک بازی مطلق عمل کند که هر ثانیه پوچ و مضحک تر از قبل شود. در اینجا ما نمایشی داریم که به نظر می رسد یک سیاهچاله است که بار ها به درون اون سقوط می کنیم. «شکنجه پرنسس» دقیقا مانند نامش است که به طرز ناگواری در برابر روش های شکنجه شرورانه و مبتنی بر آشپزی Hellhorde مقاومت نمی کند. اما نکته اینجاست: اگر سریال بتواند هر هفته با همین انیمیشن فوق العاده و کارگردانی خوب پخش شود، پس هر بار بعنوان یک شوخی بسیار خنده دار برای بیننده عمل خواهد کرد. خوشبختانه، چیزی که تیم سازنده می داند این است که برای اینکه این خط کمدی اصلاً کار کند، باید آنقدر جذابیت و درام به دست نیاورده، اتفاق بیوفتد که بیننده نتواند از درگیری احمقانه پرنسس خسته شود. با اکشن و تماشایی که به طرز شگفت انگیزی خوب انجام شده است، معتقدید که شاهزاده خانم یک بدجنس است که می تواند در برابر هر گونه شکنجه یا قلع و قمع هایی که Hellhorde ارائه می دهد بایستد.

 

انیمه زمان شکنجه‌ست پرنسس


این نیز کمک می کند که صداپیشگان اینجا فقط با اجرای خود نمایش را جذاب تر می کنند. با توجه به اینکه هاروکا شیرایشی هر فریاد اغراق آمیز از سر گشنگی پرنسس را اجرا می کند و چیکاهیرو کوبایاشی واکنش های واقعاً شوکه کننده اکسکالیبور را به خیانت شاهزاده خانم را با صدایش ایفا می کند، می توانم متقاعد شوم که “زمان شکنجه پرنسس” ابزاری دارد که بتواند خود را از دراپ شدن و طرد شدن توسط بیننده ها نجات دهد. 

مانند انیمه Mr. Villain's Day Off، این هم نوعی نمایش کمدی است که ممکن است در فرم کوتاه بهتر عمل کند. قسمت اول آن عمدتاً فرمول تکراری بود که قلب بیننده را به چنگ نیاورد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 20:32:17
    اینم همینطور ارور میده دانلود نمیشه
    • 1402-11-06 20:32:16
      در صورت فیلتر بودن سایت باید زمانی که میخواید با مرورگر دانلود کنید وی پی ان رو خاموش کنید،همچنین زمان فیلتر شدن سایت لینک های دانلود درadm تحت هیچ شرایطی پاسخگو نیست
  • 1402-11-05 17:12:59
    افتضاحهههه ارزش آپلود شدن رو سایت هم نداره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.