معرفی و دانلود بهترین سریال های پلیسی جنایی در IMDB

توسط Alireza

بهترین سریال های رویه ای پلیس در IMDB

از سریال پرفشار و هیجان انگیز 9-1-1 گرفته تا سریال کارآگاه واقعی مرموز و تاریک، سریال های رویه ای خوب پلیسی، چیزهای آرامش بخش زیادی دارند. آنها بر یک فرمول قابل اعتماد تکیه می کنند که در آن مجری قانونی خیالی، در هر قسمت یک جنایت را حل می کند و قهرمانان داستان به طور کلی همیشه برنده می شوند. آنچه باعث می شود نمایش های رویه ای پلیس در تلویزیون به یک عنصر اصلی تبدیل شود، پرونده های پیچیده، داستان های جذاب و روایت هایی است که اغلب به مسائل اجتماعی مورد بحث می پردازند. اما هر سریال رویه ای پلیسی نمی تواند به موفقیت برسد و انگشت گذاشتن روی چیزی که باعث موفقیت آن می شود سخت است، اما وقتی موفق می شود، واقعاً موفق می شود. عوامل این سریال ها فهمیده اند که چگونه می توانند به این فرمول پر و بال بدهند و شخصیت ها و داستان های جالبی را ارائه  کنند که مخاطبان را علاقمند نگه دارد. در حالی که سریال های رویه ای پلیسی زیادی وجود دارد که بینندگان می توانند آنها را تماشا کنند، تعداد کمی هستند که رتبه بندی فوق العاده بالایی در IMDb کسب کرده اند. انیمه لیست فهرستی از آنها تهیه کرده و شما را به تماشای آنها دعوت می کند.

 

  1. سریال Luther (2010 – 2019)

بهترین سریال های پلیسی جنایی در IMDB

لوتر یک درام جنایی روانشناختی بریتانیایی با بازی ادریس البا و روث ویلسون است. البا نقش جان لوتر، پلیسی باهوش را بازی می کند که در حل قتل ها مهارت دارد، اما تلاش می کند تا جنبه های تاریک خود را مهار کند و در نهایت با یکی از قاتلانی که او در حال تحقیق روی آن است دوست می شود و با یکدیگر دوستی دور از ذهنی را شکل می دهند. این سریال بیشتر به خاطر داستان های روان شناختی و شخصیت های شرور پیچیده و چندوجهی اش شناخته می شود، موضوعاتی که سریال لوتر را به نمایشی جذاب تبدیل می کند.

 

  1. سریال Criminal Minds (2005 – )

بهترین سریال های پلیسی جنایی در IMDB

برای هر کسی که تا به حال در مورد مشخصات روانی یک قاتل سریالی فکر کرده است، ذهن های جنایتکار بهترین سریال است. به BAU، واحد تحلیل رفتار FBI، تیمی متشکل از مامورانی که از مهارت های خود در نمایه سازی برای کمک به دستگیری قاتلان زنجیره ای و سایر مجرمان مزاحم استفاده می کنند، خوش آمدید. اعضای BAU عبارتند از دکتر اسپنسر رید (متیو گری گابلر)، یک مامور نابغه، و پنه لوپه گارسیا (Kirsten Vangsness) یک نخبه کامپیوتر و …

 

  1. سریال Law & Order (1990 – )

بهترین سریال های پلیسی جنایی در IMDB

سریال های رویه ای پلیسی و درام های حقوقی از بسیاری جهات بسیار مشابه هستند، پس چرا آنها را در یک مفهوم ترکیب نکنیم؟ این دقیقاً همان کاری است که سریال Law & Order در اوایل دهه 90 شروع به آن کرد. هر قسمت نشان می دهد که چگونه یک جنایت از دو طرف رسیدگی می شود، از طرف تحقیقات پلیس و همچنین از طرف دادستانی در دادگاه. همچنین شایان ذکر است که قسمت های سریال عمدتاً از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده اند، که باعث می شود نمایش حسی مرتبط و تازه داشته باشد زیرا بینندگان با تعابیر بازسازی شده از جنایات و موارد معروف طرف هستند.

 

  1. سریال NCIS (2003 – )

سریال NCIS دنباله بسیار موفق سریال JAG است. NCIS که حول سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی می چرخد، مامور ویژه لروی جترو گیبز (مارک هارمون) و تیم بازرسان ماهر او را دنبال می کند، زیرا آنها برای حل هر گونه جنایت نظامی یا امنیت ملی تلاش می کنند. بخشی از راز موفقیت سریال، ترکیبی از جنبه های درام نظامی، اکشن و ژانرهای رویه ای پلیسی است. همچنین طنز و درام در این سریال به ژانر رویه پلیسی اضافه شده که آن را جذاب تر نیز می کند.

 

  1. سریال Blue Bloods (2010 – )

مقاومت در برابر جذابیت تام سلک به عنوان پدرسالار خانواده در درام جنایی Blue Bloods سخت است. این سریال خانواده ریگان را دنبال می کند، یک خانواده ایرلندی-کاتولیک که در شهر نیویورک زندگی می کنند و بسیاری از اعضای خانواده در پست های مختلف پلیس پلیس نیویورک مشغول به کار هستند. وقتی صحبت از سریال های پلیسی به میان می آید، سریال نجیب زادگان بدون شک رضایت بخش است. طرفداران نمی توانند از پویایی خانواده ریگان و همچنین نویسندگی، بازیگری و کارگردانی درجه یک آن لذت نبرند.

 

  1. سریال CSI: Crime Scene Investigation (2000 – 2015)

سریال CSI یک درام جنایی است که تیمی از جرم شناسان و کارآگاهان را در لاس وگاس دنبال می کند که از مهارت های خود برای حل جرم استفاده می کنند. آنها این کار را نه فقط از طریق تحقیقات بلکه با تجزیه و تحلیل علمی و موارد دیگر انجام می دهند. استفاده از علم در آزمایشگاه جنایی برای کمک به دستگیری مجرمان به یک مفهوم بسیار موفق تبدیل شد و طرفداران در سراسر جهان معتاد آن شدند. طرفداران عاشق این مفهوم و همچنین ارتباط جذاب در میان بازیگران و فتنه های موجود در پرونده های سریال شدند.

 

  1. سریال Rizzoli and Isles (2010 – 2016)

آنجی هارمون و ساشا الکساندر در نقش کارآگاه جین ریزولی و دکتر ماورا آیلز در سریال ریزولی و آیلز می درخشند. این درام جنایی، یک کارآگاه پلیس شوخ و یک پزشک قانونی بسیار باهوش را دنبال می کند که در حال حل جنایات در بوستون هستند. در حالی که آنها شخصیت های متضادی دارند، در نهایت به دلیل تجزیه و تحلیل ماهرانه صحنه های جنایت همیشه پیروز هستند. در حالی که بیشتر سریال های پلیسی مردان را به عنوان قهرمانان اصلی و شخصیت های عنوان دار نشان می دهند، اما در این سریال خانم ها همه کاره هستند.

 

  1. سریال Hawaii Five-O (2010 – 2020)

سریال هاوایی فایو-او که در اصل مجموعه ای بود که از سال 1968 تا 1980 پخش می شد، باید به صورت قاطعانه در این لیست قرار می گرفت. این سریال داستان استیو مک گارت (الکس اولاگلین) است که به قصد انتقام از مرگ پدرش به هاوایی بازمی گردد و در عوض فرماندار به او یک گروه ویژه برای کمک به مبارزه با جرم و جنایت در هاوایی پیشنهاد می کند. علیرغم اینکه این سریال یک بازسازی است، اما ثابت کرده است که در نوع خود سرگرم کننده است. علاوه بر این، تمام تلاش خود را کرده تا زندگی در هاوایی را تا جایی که می تواند دقیق نشان دهد.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین سریال های پلیسی به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید