دانلود سریال
Luther

1718 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 148298
10
/
8.4
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Luther
دانلود سریال Luther

خلاصه داستان سریال Luther

این مجموعه تلویزیونی داستان فردی را روایت می کند که یک بازرس ارشد بوده و روی کارش تمرکز بسیاری دارد. او در سریال Luther، لوتر نام داشته و فردی است که نمی تواند حتی چندین دقیقه از کارش جدا بماند. شخصیت او بسیار منحصر به فرد بوده و به نظر می رسد تمامی پرونده های جنایی را به سمت خود جذب می کند و همیشه در پس ماجرای تاریک آن ها قرار گرفته است. لوتر افسر پلیس بسیار فداکاری است که حتی در بسیاری از موقعیت ها، این میزان از فداکاری کار دستش داده است. این موارد تنها بخشی از ویژگی های شخصیتی این فرد بوده اند. 

البته که این افسر پلیس، همیشه هم بسیار مهربان و فداکار نبوده و برخی اوقات خشمش به همه چیز غلبه می کند. او برای کارش وسواس زیادی به خرج داده و در سریال Luther، حتی اگر فداکاری هایش هزینه زیادی برایش داشته باشند، سعی دارد کار هایش را به خوبی انجام دهد. او معتقد است که کار، همیشه حرف اول را زده و هیچ چیزی در این دنیا نمی تواند این اولویت بندی را خراب کند. البته این قضیه تنها برای خودش نفع دارد! با توجه به آنکه لوتر در بخش جنایت جدی کار می کند، باید هم چنین طرز فکری را داشته باشد. 

 

سریال Luther

نیل کراس فردی است که به عنوان کارگردان، نویسنده و همچنین سازنده اصلی این سریال شناخته می شود. این فرد توانست چنین مجموعه تلویزیونی جذابی را در ژانر های درام، جنایی، روان شناختی و راز آلود تولید کند. Luther، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از رز لزلی، ادریس البا، استیون مکینتاش، ساسکیا ریوز، روث ویلسون، پل مک گان، پم فریسريال لارا هادوک، پاتریک مالاهید، سیه نا گیلری، کیرستون وارینگ، ایندیرا وارما و درموت کرولی به عنوان برخی از بازیگران لوتر نام برد. 

کیتی سوینتن، فردی است که تهیه کنندگی این مجموعه درام و جنایی را به عهده داشت. با توجه به ژانر جنایی این سریال، توصیه می شود افراد زیر 14 سال آن را تماشا نکنند. لوتر در 5 فصل و 21 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت های Luther، زمانی حدود 57 الی 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه تولید این مجموعه بریتانیایی به عهده کمپانی بی بی سی بود. شبکه های بی بی سی وان و بی بی سی اچ دی، وظیفه پخش تمامی قسمت ها را به عهده داشتند. اولین قسمت از لوتر در تاریخ 4 مه 2010 روی شبکه رفته و منتشر شده است. 

این سریال 5 فصلی توانست طی 9 سال و در زمان تولید و پخش، افتخارات بسیاری را نصیب خود کرده و به جایگاه بسیار مناسبی برسد. 

 

نقد سریال Luther

این سریال را می توان یکی از شاهکار های نیل کراس دانست؛ چرا که توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 8.4 را از آن خود کند. تعلق گرفتن چنین امتیازی به یک مجموعه تلویزیونی را می توان مسئله ای بسیار عالی دانست. تنها مجموعه هایی که توانسته اند رای و نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کنند، امتیازی بالای 8 می گیرند که Luther هم جزو این دسته از سریال ها قرار گرفته است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.